Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

FAQ

TK Telekom w Grupie Netia

  • Co się dzieje z marką TK Telekom – czy znika całkowicie?

    Spółka TK Telekom w dniu 21.07.2015 r. stała się częścią Grupy Netia. Włączenie spółki TK Telekom do Grupy Netia jest kolejnym krokiem na drodze do zapewnienia Klientom jeszcze wyższej jakości produktów i usług oraz możliwości korzystania z wielu nowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Spółka TK Telekom nadal istnieje i jest częścią Grupy Kapitałowej Netia.
  • Czy zmiany oznaczają konieczność podpisania nowej umowy lub regulaminu?

    Nie, dostawcą usług telekomunikacyjnych pozostaje spółka TK Telekom, a obecnie obowiązująca umowa i regulamin pozostają w mocy.
  • Czy od teraz będę miał dostęp do wszystkich produktów i ofert Netii?

    W ramach istniejących możliwości technicznych, produkty z aktualnej oferty Netii będą udostępniane również Klientom, którzy dotychczas korzystali z usług pod marką TK Telekom.
  • E-faktura - najczęstsze pytania

  • Czym jest e-Faktura?

    e-Faktura to dokument elektroniczny, który zrównuje się prawnie z faktura tradycyjną, e-Faktura udostępniona poprzez Portal Klienta w pliku PDF wraz z podpisem zastępuje przesłanie listem faktury papierowej.
  • Co odróżnia e-Fakturę od papierowego dokumentu?

    Faktura papierowa i elektroniczna mają takie same wartości prawne. Różnią się jedynie sposobem dostarczania.
  • Czy do korzystania z e-Faktury potrzebne jest specjalistyczne oprogramowanie?

    Aby korzystać z e-Faktury wymagany jest adres e-mail oraz na komputerze, na którym e-Faktury mają być odczytywane, należy posiadać bezpłatny program do przeglądania plików PDF np. Adobe Acrobat Reader.
  • Skąd będę wiedział, że została wystawiona e-Faktura?

    Powiadomienie o wystawieniu e-Faktury wysyłane jest na adres e-mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym.
  • Czy korzystanie z usługi e-Faktury związane jest z dodatkowymi kosztami?

    Usługa dla odbiorcy faktury jest bezpłatna.
  • Czy zgadzając się na fakturę elektroniczną, będę mógł wydrukować fakturę?

    Wydruk faktury jest możliwy do celów akceptacji wewnątrz organizacji, ale wydrukowany obraz faktury nie jest dokumentem księgowym. Dokumentem księgowym jest wyłącznie e-Faktura przechowana w postaci elektronicznej.
  • Czy korekty faktur będę otrzymywać w formie elektronicznej czy papierowej?

    Faktury korygujące oraz duplikaty faktur do faktur wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej będą wystawiane i przesyłane również w formie elektronicznej.
     
  • Jakie korzyści będę miał z przejścia na fakturę elektroniczną?

    • krótki czas od momentu wystawienia faktury do przekazania jej odbiorcy
    • dostępność do e-Faktur w każdej chwili
  • Dokumenty do pobrania

    Wybierz swój język ×

    cookies
    Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.