Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Smart Building | Biznes Netia
Menu główne
Bezpieczne biuro

Netia Smart Building pomaga zarządzać miejscami do pracy (hot deski, sale konferencyjne) tak, aby ułatwić zachowanie społecznego dystansu w biurze w dobie pandemii i powrotów do biur. Można zaplanowć liczbę osób w biurze i określić, które biurka mają być dostępne. Dodatkowo, usługa zarządza miejscami parkingowymi tak, aby każdy znalazł miejsce i mógł bezpiecznie dojechać do pracy bez korzystania z transportu publicznego.  

Jedna aplikacja to łatwy dostęp do informacji

Aplikacja mobilna prezentuje statusy w miejscu pracy, co ułatwia zarządzanie zespołem i dostarcza informacji na bieżąco, zapewniając komfort dla powracających pracowników. Ważne komunikaty widoczne są dla wszystkich w tym samym czasie.

Większa kontrola dzięki IoT

Smart office to m.in. sensory IoT, które dostarczają informacje w czasie rzeczywistym o zajętości sal, co pomaga pracownikom w szybki sposób znaleźć wolne biurko lub salkę konferencyjną. System automatycznie skraca oraz odwołuje spotkania, w przypadku braku osób w sali. Generuje także statystyki, dzięki którym można zdecydować o przearanżowaniu biura tak, aby dostosować się do rzeczywistych warunków.

Zgłaszanie usterek

Dzięki aplikacji zgłaszanie usterek, czy nawet pomysłów jest dużo prostsze. Wystarczy zrobić zdjęcie, wybrać temat, dodać opis i wysłać, a system skieruje zgłoszenie do odpowiedniej osoby. Taki proces przyspiesza zarządzanie procesami i zasobami oraz zwiększa poczucie sprawczości pracowników oraz ich komfort pracy.

Bezpieczna przestrzeń do pracy z Netia Smart Building

Rezerwacja biurek

Zapewnienie odpowiedniej liczby miejsc pracy z zachowaniem niezbędnego dystansu społecznego, wykorzystując system zdalnej rezerwacji biurek.

Rezerwacja miejsc parkingowych

Zarządzanie dostępnymi miejscami parkingowymi, dzięki czemu pracownicy bezpiecznie dotrą do biura własnym samochodem, a goście nie będą czuć się zagubieni.

Status pracowników

Sprawdzając liczbę osób przebywających w budynku można dowiedzieć się kto jest w biurze, a kto w pracy zdalnej. Ułatwia to organizację pracy oraz komunikację i współpracę w zespole. 

Zgłaszanie usterek

Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi usterek, czy nawet pomysłów, pozwala na zapewnienie odpowiedniej ilości środków w biurze. 

Powiadomienia w aplikacji

Możliwość wysyłania na bieżaco komunikatów dotyczących pracy czy aktualnej sytuacji w firmie, chociażby związanej z bezpieczeństwem pracowników.

Ankiety

Badanie opinii pracowników np. o bieżącej sytuacji w biurze,  panujących nastrojach lub obawach.

Poznaj te i więcej możliwości

Funkcjonalności Netia Smart Building
Rezerwacja sal konferencyjnych
Rezerwacja biurek
Status pracownika
Zarządzanie zgłoszeniami 
Rezerwacja miejsc parkingowych
Notyfikacje
Moduł FAQ
Integracja z kalendarzem
Lista pracowników
Integracja z systemami kontroli dostępu (SKD)

Dlaczego Netia Smart Building?

USPRAWNIENIE
"Pomożemy zapanować nad procesem rezerwacji zasobów w budynku - sal konferencyjnych, hot desków i miejsc parkingowych"
WYGODA
"Stawiamy na mobilność i wygodę użytkowników - w jednej aplikacji usprawnimy wiele procesów z różnych części organizacji" 
ELASTYCZNOŚĆ
"Dzięki aplikacji szybko zlokalizujesz wolną salę konferencyją, biurko czy inny zasób w przestrzeni biurowej"
EFEKTYWNOŚĆ
"Elastycznie zarządzisz i efektywnie wykorzystasz posiadane zasoby w firmie"
SZYBKOŚĆ
"Twoi pracownicy szybko otrzymają odpowiednie informacje, dzięki notyfikacjom z Netia Smart Building"

Funkcje wirtualnej recepcji

Dowolna konfiguracja

System umożliwia indywidualną konfigurację, w zależności od potrzeb budynku lub firmy.

Definiowane celów wizyt

Proces rejestracji może być dowolnie konfigurowany pod względem celu wizyty gościa, kuriera czy osoby z rodziny.

Panel recepcjonisty

Umożliwia automatyczne przyjmowanie interesantów oraz sprawdza wprowadzone dane z dokumentem tożsamości

Komunikaty dla gości

Komunikaty mogą być personalizowane, w zależności od tego, kto jest odwiedzającym i jaki jest cel jego wizyty.

Drukowanie biletu

Automatycznie wydrukowany bilet dla gościa, po zakończonej rejestracji, jest jednocześnie jego "przepustką" do wnętrza organizacji.

Powiadomienie o gościu

Po zakończonej rejestracji gościa, osoba zapraszająca otrzyma powiadomienie, że jego gość jest już w budynku.

Zapytaj o ofertę
22 35 81 550

Umów kontakt

Zapytaj o ofertę
22 35 81 550

Umów kontakt
  • Smart office, inteligentny budynek - system do rezerwacji sal i miejsc pracy

    W dobie ciągłej komputeryzacji zmianom ulega nie tylko styl pracy w biurach, ale także zarządzanie zasobami ludzkimi, budynkami biurowymi i innymi obiektami. Rozwój technologii daje coraz większe możliwości w precyzyjnym planowaniu pracy, przepływu osób i optymalnego zarządzania obiektami biurowymi, przemysłowymi czy usługowymi. Mimo, że inteligentny budynek to koncepcja stosunkowo nowa, staje się coraz bardziej powszechna i ciągle rozwijana przez coraz bardziej zaawansowane systemy do zarządzania obiektami. W tę koncepcję wpisują się zarówno program do rezerwacji sal konferencyjnych, jak również system kontroli dostępu oraz zarządzania systemami eksploatacyjnymi w budynku.
  • Inteligentny budynek - definicja

    Trudno jednoznacznie określić, co to są inteligentne budynki. Systemy wykorzystywane w takich obiektach mogą dotyczyć różnych zakresów ich funkcjonowania, więc nie każdy budynek zaprojektowany i eksploatowany według tej koncepcji wygląda podobnie. Ogólnie można jednak przyjąć, że są to budynki, w których montuje się systemy do zautomatyzowanego zarządzania samym budynkiem, przepływem ludzi, a także kontrolą dostępu.

    Mogą one być wykorzystywane w różny sposób, a usługi takie, jak Netia Smart Building dają w tych obszarach spore możliwości. W zakres tej usługi wchodzi między innymi możliwość rezerwacji biurek dla pracowników według koncepcji hot desk, rezerwacja miejsc parkingowych, sprawdzanie statusu pracowników, czy zgłaszanie usterek. Jest to świetne narzędzie dla zarządców, zarówno mniejszych, jak i większych budynków biurowych, magazynowych, przemysłowych i usługowych. Ogromną zaletą jest możliwość precyzyjnego dopasowania się do potrzeb konkretnego budynku i najemców.

  • Smart office – koncepcja inteligentnego biura

    Smart office w Warszawie i innych dużych miastach to bardzo często występujące zjawisko w nowopowstających inwestycjach biurowych, ale także w istniejących biurach. Inteligentny budynek to koncepcja, która sprawdza się świetnie w dużych biurowcach. Między innymi pozwala bardzo precyzyjnie kontrolować przepływ pracowników i osób postronnych. Ma to ogromny wpływ na bezpieczeństwo ludzi, a także mienia oraz tajemnic firmy. Ponadto, ułatwia sam proces zarządzania biurem. Dane pochodzące ze specjalnych systemów inteligentnych budynków pozwalają na regularne analizowanie tego, co dzieje się w biurze i na optymalizację pracy osób przebywających w budynku. Dotyczy to między innymi efektywnego wykorzystania miejsc biurowych, co realnie przekłada się na możliwość obniżenia kosztów najmu powierzchni.

    Inteligentny budynek to niezbędne rozwiązanie, gdy chce się wdrożyć w firmie koncepcję hot desk. Pozwala to na idealne dopasowanie wymaganej powierzchni biurowej do potrzeb firmy oraz usunięcie zbędnych biurek i stanowisk pracy. Dotyczy to także obiektów usługowych i przemysłowych. Wdrożenie smart office solution  jest możliwe praktycznie w każdym obiekcie biurowym, konferencyjnym i użytkowym. Systemy inteligentnego budynku powinny być jednak implementowane przez specjalistów, którzy bazując na dedykowanych urządzeniach i oprogramowaniu, będą potrafili wszystko prawidłowo skonfigurować.

  • System rezerwacji sal konferencyjnych

    Jednym z ciekawszych rozwiązań w inteligentnych budynkach jest system rezerwowania sal. Umożliwia on bieżącą kontrolę nad tym, które z sal znajdujących się w budynku są zajęte i które będą zajęte w najbliższym czasie. System rezerwacji działa w pełni zautomatyzowany sposób, więc jeśli zachodzi potrzeba wykorzystania sali konferencyjnej, można błyskawicznie sprawdzić, która z nich jest wolna i ją od razu zarezerwować. To zdecydowanie zmniejsza problemy organizacyjne związane z jednoczesną rezerwacja wielu sal i jednocześnie pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie przestrzeni, gdyż nie trzeba utrzymywać zbędnych powierzchni, które są wykorzystywane tylko okazjonalnie.

  • Wirtualna recepcja

    W nowoczesnych budynkach biurowych nikogo już nie dziwi brak tradycyjnej recepcji. Większość z zadań personelu w recepcji można bowiem zautomatyzować i zrealizować dzięki specjalnie dostosowanym do tego urządzeniom. Prowadzenie spisu pracowników wchodzących na obiekt lub klientów i pracowników firm zewnętrznych to czynność, którą można bardzo łatwo oddelegować zaawansowanym systemom inteligentnych budynków.

    Wirtualna recepcja składa się z ekranu, na którym rejestrują się goście i drukarki, która błyskawicznie przygotuje odpowiednią wizytówkę dla gościa, umożliwiającą przechodzenie przez z góry ustalone bramki, dzięki kodom QR.

  • Rezerwacja miejsca parkingowego

    Zarządcy i przede wszystkim pracownicy często chwalą sobie też możliwość sprawnej rezerwacji miejsc parkingowych. Dzięki odpowiedniej aplikacji jest to bardzo łatwe i pozwala zaoszczędzić sporo czasu, a także zwiększyć komfort parkowania, co w dużych biurowcach, ale również wszędzie tam, gdzie miejsc parkingowych jest mało, zazwyczaj jest problematyczne.

Wybierz swój język ×