Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Smart Building | Biznes Netia

Menu główne

Bezpieczne biuro

Netia Smart Building pomaga zarządzać miejscami do pracy (hot deski, sale konferencyjne) tak, aby ułatwić zachowanie społecznego dystansu w biurze w dobie pandemii i powrotów do biur. Można zaplanowć liczbę osób w biurze i określić, które biurka mają być dostępne. Dodatkowo, usługa zarządza miejscami parkingowymi tak, aby każdy znalazł miejsce i mógł bezpiecznie dojechać do pracy bez korzystania z transportu publicznego.  

Jedna aplikacja to łatwy dostęp do informacji

Aplikacja mobilna prezentuje statusy w miejscu pracy, co ułatwia zarządzanie zespołem i dostarcza informacji na bieżąco, zapewniając komfort dla powracających pracowników. Ważne komunikaty widoczne są dla wszystkich w tym samym czasie.

Większa kontrola dzięki IoT

Smart office to m.in. sensory IoT, które dostarczają informacje w czasie rzeczywistym o zajętości sal, co pomaga pracownikom w szybki sposób znaleźć wolne biurko lub salkę konferencyjną. System automatycznie skraca oraz odwołuje spotkania, w przypadku braku osób w sali. Generuje także statystyki, dzięki którym można zdecydować o przearanżowaniu biura tak, aby dostosować się do rzeczywistych warunków.

Zgłaszanie usterek

Dzięki aplikacji zgłaszanie usterek, czy nawet pomysłów jest dużo prostsze. Wystarczy zrobić zdjęcie, wybrać temat, dodać opis i wysłać, a system skieruje zgłoszenie do odpowiedniej osoby. Taki proces przyspiesza zarządzanie procesami i zasobami oraz zwiększa poczucie sprawczości pracowników oraz ich komfort pracy.

Bezpieczna przestrzeń do pracy z Netia Smart Building

Rezerwacja biurek

Zapewnienie odpowiedniej liczby miejsc pracy z zachowaniem niezbędnego dystansu społecznego, wykorzystując system zdalnej rezerwacji biurek.

Rezerwacja miejsc parkingowych

Zarządzanie dostępnymi miejscami parkingowymi, dzięki czemu pracownicy bezpiecznie dotrą do biura własnym samochodem, a goście nie będą czuć się zagubieni.

Status pracowników

Sprawdzając liczbę osób przebywających w budynku można dowiedzieć się kto jest w biurze, a kto w pracy zdalnej. Ułatwia to organizację pracy oraz komunikację i współpracę w zespole. 

Zgłaszanie usterek

Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi usterek, czy nawet pomysłów, pozwala na zapewnienie odpowiedniej ilości środków w biurze. 

Powiadomienia w aplikacji

Możliwość wysyłania na bieżaco komunikatów dotyczących pracy czy aktualnej sytuacji w firmie, chociażby związanej z bezpieczeństwem pracowników.

Ankiety

Badanie opinii pracowników np. o bieżącej sytuacji w biurze,  panujących nastrojach lub obawach.

Poznaj te i więcej możliwości
Umów kontakt z doradcą


Funkcjonalności Netia Smart Building

Rezerwacja sal konferencyjnych

Rezerwacja biurek

Status pracownika

Zarządzanie zgłoszeniami 

Rezerwacja miejsc parkingowych

Notyfikacje

Moduł FAQ

Integracja z kalendarzem

Lista pracowników

Integracja z systemami kontroli dostępu (SKD)

Dlaczego Netia Smart Building?

USPRAWNIENIE
"Pomożemy zapanować nad procesem rezerwacji zasobów w budynku - sal konferencyjnych, hot desków i miejsc parkingowych"
WYGODA
"Stawiamy na mobilność i wygodę użytkowników - w jednej aplikacji usprawnimy wiele procesów z różnych części organizacji" 
ELASTYCZNOŚĆ
"Dzięki aplikacji szybko zlokalizujesz wolną salę konferencyją, biurko czy inny zasób w przestrzeni biurowej"
EFEKTYWNOŚĆ
"Elastycznie zarządzisz i efektywnie wykorzystasz posiadane zasoby w firmie"
SZYBKOŚĆ
"Twoi pracownicy szybko otrzymają odpowiednie informacje, dzięki notyfikacjom z Netia Smart Building"


Funkcje wirtualnej recepcji

Dowolna konfiguracja

System umożliwia indywidualną konfigurację, w zależności od potrzeb budynku lub firmy.

Definiowane celów wizyt

Proces rejestracji może być dowolnie konfigurowany pod względem celu wizyty gościa, kuriera czy osoby z rodziny.

Panel recepcjonisty

Umożliwia automatyczne przyjmowanie interesantów oraz sprawdza wprowadzone dane z dokumentem tożsamości

Komunikaty dla gości

Komunikaty mogą być personalizowane, w zależności od tego, kto jest odwiedzającym i jaki jest cel jego wizyty.

Drukowanie biletu

Automatycznie wydrukowany bilet dla gościa, po zakończonej rejestracji, jest jednocześnie jego "przepustką" do wnętrza organizacji.

Powiadomienie o gościu

Po zakończonej rejestracji gościa, osoba zapraszająca otrzyma powiadomienie, że jego gość jest już w budynku.

Zainteresowany ofertą?
Skontaktuj się z doradcą

Wybierz swój język ×