Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Rozwiązania dla sektora sieci handlowych | Biznes Netia
Menu główne
Rozwiązania wspierające branżę

Handel detaliczny oraz e-commerce - z punktu widzenia właścicieli marek oraz ich odbiorców - to równie ważne i wzajemnie uzupełniające się kanały sprzedaży. Netia oferuje szerokie portfolio zaawansowanych usług teleinformatycznych, stanowiących podstawę, zarówno efektywnego działania sieci handlowych i przedsiębiorców sprzedających swoje produkty przez Internet, jak i centrów handlowych, stawiających na komfort, użytkowość i atrakcyjność swoich obiektów. Zaspokajamy potrzeby w zakresie infrastruktury i usług telekomunikacyjnych, bezpieczeństwa, a także analityki zachowań i preferencji zakupowych – tak, aby satysfakcja klientów końcowych przełożyła się na wzrost ich lojalności.

Transformacja handlu z offline do online 

Powoli kurczą się możliwości wzrostu handlu w sposób tradycyjny, dlatego kluczową rolę, w przypadku właścicieli sieci handlowych i punktów sprzedaży detalicznej, odgrywa obecność w środowisku online. Oznacza to konieczność poważnych zmian w metodach docierania z ofertą do klientów oraz budowania z nimi relacji w wirtualnej rzeczywistości. Zarządzanie doświadczeniem klienta we wszystkich punktach styku z marką – w sklepie stacjonarnym, internetowym, na stronie www, na blogu, w mediach społecznościowych, na infolinii sprzedażowej bądź reklamacyjnej lub też aplikacji mobilnej - powoduje większe zainteresowanie komunikacją omni-channel.
 
Dlaczego sprzedaż wchodzi do świata online?
0%
Polaków ma dostęp do Internetu
0%
społeczeństwa posługuje się smartfonem
0%
młodych osób (16-24 lat) korzysta ze smartfonów
0%
osób dokonuje zakupów online 

Główne wyzwania, na które odpowiadamy:

Elastyczne rozwiązania

Różnorodne są formy prowadzonej działalności handlowej, a kupujący celowo wybierają różne pod względem wielkości sklepy, w zależności od swoich potrzeb. Aby sprostać tak różnym gustom i przyzwyczajeniom zakupowym, właściciele potrzebują bardzo elastycznych rozwiązań usprawniających obsługę klientów.

Innowacyjne podejście do oferty

Kluczem sukcesu sprzedażowego jest często właściwa ekspozycja produktów i odpowiedź na aktualne potrzeby klientów. Różnorodność oferty i oczekiwań odbiorców wymaga od dostawców świadczenia innowacyjnych usług, które wspierają promocję produktów oraz personalizują przekaz. Takie rozwiązania posiada Netia.

Zasoby dostępne od ręki

Sprawne działanie e-commerce wymaga, aby w chwilach zwiększonego ruchu na stronach sklepów internetowych móc szybko zwiększać pulę zasobów. Wysoką skalowalność i elastyczość zapewnia chmura - Netia Compute. 

Marketing po WIFI

Informacje o klientach są dla właścicieli sklepów kluczowym zasobem. Sieć WLAN jest idealnym narzędziem do zbierania danych o klientach, ich zachowaniach oraz doskonałym kanałem komunikacji z konkretną grupą zainteresowanych odbiorców.

Potrzebujesz informacji - skontaktuj się z nami

Poznaj rozwiązania dla e-commerce

Umów kontakt

Wybierz swój język ×