Netia Messaging Center | Biznes Netia
Menu główne
Funkcjonalność Netia Messaging Center
SMS, MMS, VMS dedykowany numer, nadpis, kreacja treści, raporty, text2speech
E-mail landing page, kreacja treści, raporty, black list, widget
Telco dzierżawa numeru stacjonarnego i komórkowego, fax, harmonogram połączeń, text2speech, IVR, nagrywanie
Integracja protokół HTTP i komendy Get/Post HTML, przy użyciu WS (WebService) w standardzie SOAP, gotowe biblioteki i aplikacje do integracji popularnych systemów, standard SMPP
Skuteczna komunikacja omnichannel

Netia Messaging Center to unikalne na rynku rozwiązanie, integrujące wszystkie moduły komunikacji biznesowej. Niezależnie od tego, jaką firmę obecnie prowadzisz, jesteś z branży medialnej czy finansowej, Netia Messaging Center pozwoli Ci na skuteczną komunikację i osiąganie założonych celów. Nieograniczony dostęp do takich narzędzi, jak: SMS, MMS, e-mail, a także dzierżawy numeracji umożliwi Twojej firmie optymalne dostosowanie kanału komunikacji z użytkownikiem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?     Zamów kontakt    lub zadzwoń 22 35 81 550
Korzyści zastosowania Netia Messaging Center

Wydajność

Skuteczność
Elastyczność
Optymalizacja kosztowa i nowoczesność
Kto i dlaczego korzysta z Netia Messaging Center
Firmy windykacyjne
Agencje Reklamowe
Instytucje finansowe
Wciąż nie jesteś pewien? Porozmawiajmy    Zamów kontakt    lub zadzwoń 22 35 81 550

Netia Messaging Center należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext
  • Netia Messaging Center

    Centrum wiadomości Netia Messaging Center to kompletna, wielokanałowa, skuteczna platforma komunikacyjna, która integruje wszystkie moduły komunikacji biznesowej. Przeznaczona jest do zarządzania komunikacją w biznesie, pozwalając poprawić obsługę klienta, zautomatyzować komunikację, zaplanować procedury wysyłania wiadomości (odpowiednio do potrzeb, wymagań klientów oraz sytuacji), zaoszczędzić czas i zwiększyć ilość przekazywanych informacji.

    Netia Messaging Center zapewnia skuteczną komunikację w czasie rzeczywistym oraz obniża koszty marketingu, windykacji i obsługi klientów. Pozwala zaplanować i śledzić dostarczanie wiadomości dzięki zaawansowanym funkcjom raportowania.

  • Program do komunikacji Netia Messaging Center

    Netia Messaging Center umożliwia zarządzanie hurtową wysyłką i odbiorem wiadomości: SMS, MMS, VMS, wiadomości e-mail oraz nawiązywanie i automatyzację połączeń telefonicznych. Dzięki licznym bibliotekom i aplikacjom, rozwiązanie można zintegrować z popularnymi systemami wykorzystywanymi w wielu firmach.
    Platforma Netia Messaging Center pozwala w prosty i skuteczny sposób przekazać informacje dużej grupie klientów wysyłając do 2,7 mln SMS na godzinę. Oferuje pełne raportowanie procesu wysyłki i odbierania wiadomości oraz umożliwia dotarcie do osób nieposiadających telefonów komórkowych, wysyłając do nich głosowe wiadomości SMS.

    Oprócz wysyłania wiadomości SMS, MMS, VMS oraz wiadomości e-mail, Netia Messaging Center oferuje także usługi telekomunikacyjne takie, jak: dzierżawa numeru stacjonarnego/komórkowego, wysyłanie faksów, nawiązywanie połączeń telefonicznych, zamiana tekstu na mowę, interaktywna odpowiedź głosową IVR, nagrywanie rozmów oraz tworzenie harmonogramów połączeń.

    Netia Messaging Center to doskonałe narzędzie do tworzenia spersonalizowanych i kontekstowych wiadomości, pozwalające dynamicznie komunikować się z klientami i raportować reakcje na wysyłane komunikaty, dzięki czemu można modyfikować te komunikaty na podstawie wyników call to action.

  • Czym jest platforma Messaging Center?

    Netia Messaging Center jest rozwiązaniem dedykowanym tym klientom biznesowym, którzy potrzebują skutecznej i bezpiecznej platformy do wysyłania i odbierania hurtowych wiadomości SMS, MMS, VMS, wiadomości e-mail oraz zautomatyzowanej obsługi połączeń telefonicznych. Jest idealną propozycją dla agencji reklamowych, instytucji finansowych, firm windykacyjnych, platform airbnb oraz firm wykorzystujących systemy powiadamiania.

    Rozwiązanie pozwala obniżyć koszty marketingu, windykacji oraz komunikacji z klientami i odbiorcami dzięki zastąpieniu tradycyjnej korespondencji papierowej, komunikacją elektroniczną oraz automatyzacji tej komunikacji. Co więcej, Netia Messaging Center nie wymaga dodatkowych nakładów finansowych oraz inwestycji, ponieważ do jej działania wystarczy dostęp do Internetu.

    Netia Messaging Center to doskonałe narzędzie pozwalające przenieść komunikację firmy na zupełnie inny poziom oraz budować zaufanie jej klientów, którzy zawsze otrzymują niezbędne informacje na czas.

Wybierz swój język ×