- Strona główna
- Średnie i duże firmy
- Produkty
- Komunikacja i promocja
- Komunikacja z Klientami
- Netia Messaging Center
Netia Messaging Center (NMC)
Komunikacja wielu możliwości
Zobacz film




Netia Messaging Center to unikalne na rynku rozwiązanie, integrujące wszystkie moduły komunikacji biznesowej. Niezależnie od tego, jaką firmę obecnie prowadzisz, jesteś z branży medialnej czy finansowej, Netia Messaging Center pozwoli Ci na skuteczną komunikację i osiąganie założonych celów. Nieograniczony dostęp do takich narzędzi, jak: SMS, MMS, e-mail, a także dzierżawy numeracji umożliwi Twojej firmie optymalne dostosowanie kanału komunikacji z użytkownikiem.

Wydajność


Wiele wariantów usługi, od prostych wdrożeń do zaawansowanych integracji. Samodzielne określanie metody wysyłki wiadomości i ustalanie limitów wysyłki, wiele możliwości technologicznych podłączenia do usługi.


- przypomnienie SMS o zbliżającym się upływie terminu płatności faktury
- informacje o całkowitym stanie zadłużenia (np. na konkretny dzień)
- przesyłanie monitu z informacją o nieuregulowanej płatności
- przesyłanie dłużnikowi prośby o wskazanie możliwego terminu uregulowania płatności
- przesyłanie ostatecznego wezwania do zapłaty (np. jako dodatek do wysłanego wcześniej listu)
- przesyłanie informacji, że w przypadku nieuregulowanej płatności dłużnik zostanie wpisany do rejestru dłużników BIG
- poinformowanie dłużnika o konieczności wszczęcia postępowania sądowego w przypadku nieuregulowania należności
- informacja o wszczętym postępowaniu
- możliwość umieszczenia w SMS-ie dodatkowych informacji np. z numerem konta, na jaki ma zostać przelana należność i dokładną kwotą
- informowanie klientów o postępach w ściąganiu należności
- przesyłanie personalizowanych SMS głosowych (Voice SMS), w których syntezator mowy odczytuje treść komunikatu

- masowa wysyłka e-maili reklamowych w imieniu klienta (z podpisem nadawcy, aby w prosty sposób odbiorca mógł zidentyfikować daną firmę)
- koordynowanie działań w przypadku akcji prowadzonych na terenie całego kraju (np. wysyłka e-maili do hostess i promotorów)
- przypominanie klientom i uczestnikom o zaplanowanych wydarzeniach, imprezach firmowych, konferencjach lub targach
- możliwość obsługi konkursów i loterii za pomocą wiadomości e-mail (np. potwierdzenie udziału w konkursie poprzez wysłanie e-maila)
- informowanie znajdujących się poza biurem pracowników o istotnych wydarzeniach, zaplanowanych działaniach
- przesyłanie życzeń urodzinowych, imieninowych klientom z informacją o czekającym upominku, gadżecie lub specjalną ofertą zniżkową
- przesyłanie życzeń świątecznych (np. na Boże Narodzenie, Nowy Rok)

- informacje o nowościach w ofercie (np. nowe lokaty, pożyczki, itp.)
- informacje o promocjach (np. obniżenie oprocentowania pożyczek, produkty sezonowe – pożyczki świąteczne, wakacyjne)
- informacje o nowych usługach (np. uruchomienie bankowości elektronicznej lub nowych funkcji)
- wysyłki reklamowe robione wspólnie z partnerami (np. z Visa lub Mastercard)
- przesyłanie salda punktów lub gotówki w programach promocyjnych i lojalnościowych (np. zbieranie punktów lub zwrot gotówki za zakupy dokonane w punktach partnerskich).
- przypomnienie e-mail o zbliżającym się upływie terminu spłaty raty pożyczki
- informacje o całkowitym stanie zadłużenia (np. na konkretny dzień)
- przesłanie monitu z informacją o nieuregulowanej płatności
- przesłanie dłużnikowi prośby o wskazanie możliwego terminu uregulowania płatności
- przesłanie ostatecznego wezwania do zapłaty (np. jako dodatek do wysłanego wcześniej listu)
- przesłanie informacji, że w przypadku nieuregulowanej płatności dłużnik zostanie wpisany do rejestru dłużników BIK
- poinformowanie dłużnika o konieczności wszczęcia postępowania sądowego w przypadku nieuregulowania należności
- informacja o wszczętym postępowaniu
- możliwość umieszczenia w e-mailu dodatkowych informacji np. z numerem konta, na jaki ma zostać przelana należność i dokładną kwotą.
- Wysyłanie kodów do potwierdzeń transakcji elektronicznych.
Netia Messaging Center należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B
Poznaj NetiaNext-
Netia Messaging Center
Centrum wiadomości Netia Messaging Center to kompletna, wielokanałowa, skuteczna platforma komunikacyjna, która integruje wszystkie moduły komunikacji biznesowej. Przeznaczona jest do zarządzania komunikacją w biznesie, pozwalając poprawić obsługę klienta, zautomatyzować komunikację, zaplanować procedury wysyłania wiadomości (odpowiednio do potrzeb, wymagań klientów oraz sytuacji), zaoszczędzić czas i zwiększyć ilość przekazywanych informacji.
Netia Messaging Center zapewnia skuteczną komunikację w czasie rzeczywistym oraz obniża koszty marketingu, windykacji i obsługi klientów. Pozwala zaplanować i śledzić dostarczanie wiadomości dzięki zaawansowanym funkcjom raportowania. -
Program do komunikacji Netia Messaging Center
Netia Messaging Center umożliwia zarządzanie hurtową wysyłką i odbiorem wiadomości: SMS, MMS, VMS, wiadomości e-mail oraz nawiązywanie i automatyzację połączeń telefonicznych. Dzięki licznym bibliotekom i aplikacjom, rozwiązanie można zintegrować z popularnymi systemami wykorzystywanymi w wielu firmach.
Platforma Netia Messaging Center pozwala w prosty i skuteczny sposób przekazać informacje dużej grupie klientów wysyłając do 2,7 mln SMS na godzinę. Oferuje pełne raportowanie procesu wysyłki i odbierania wiadomości oraz umożliwia dotarcie do osób nieposiadających telefonów komórkowych, wysyłając do nich głosowe wiadomości SMS.
Oprócz wysyłania wiadomości SMS, MMS, VMS oraz wiadomości e-mail, Netia Messaging Center oferuje także usługi telekomunikacyjne takie, jak: dzierżawa numeru stacjonarnego/komórkowego, wysyłanie faksów, nawiązywanie połączeń telefonicznych, zamiana tekstu na mowę, interaktywna odpowiedź głosową IVR, nagrywanie rozmów oraz tworzenie harmonogramów połączeń.
Netia Messaging Center to doskonałe narzędzie do tworzenia spersonalizowanych i kontekstowych wiadomości, pozwalające dynamicznie komunikować się z klientami i raportować reakcje na wysyłane komunikaty, dzięki czemu można modyfikować te komunikaty na podstawie wyników call to action. -
Czym jest platforma Messaging Center?
Netia Messaging Center jest rozwiązaniem dedykowanym tym klientom biznesowym, którzy potrzebują skutecznej i bezpiecznej platformy do wysyłania i odbierania hurtowych wiadomości SMS, MMS, VMS, wiadomości e-mail oraz zautomatyzowanej obsługi połączeń telefonicznych. Jest idealną propozycją dla agencji reklamowych, instytucji finansowych, firm windykacyjnych, platform airbnb oraz firm wykorzystujących systemy powiadamiania.
Rozwiązanie pozwala obniżyć koszty marketingu, windykacji oraz komunikacji z klientami i odbiorcami dzięki zastąpieniu tradycyjnej korespondencji papierowej, komunikacją elektroniczną oraz automatyzacji tej komunikacji. Co więcej, Netia Messaging Center nie wymaga dodatkowych nakładów finansowych oraz inwestycji, ponieważ do jej działania wystarczy dostęp do Internetu.
Netia Messaging Center to doskonałe narzędzie pozwalające przenieść komunikację firmy na zupełnie inny poziom oraz budować zaufanie jej klientów, którzy zawsze otrzymują niezbędne informacje na czas.