Komunikacja z klientami - narzędzia dla firm | Biznes Netia
Menu główne
Wysoka jakość w komunikacji
Komunikacja z klientami jest kluczowa w każdym biznesie, dlatego dostarczamy narzędzia, które pozwalają zwiększać jej skuteczność. Dzięki nim klienci są kierowani od razu do właściwych działów i szybko otrzymują pomoc. Możliwość monitorowania jakości zapewnia jeszcze efektywniejsze zarządzanie komunikacją, co przekłada się na wzrost satysfakcji klienta i większą sprzedaż. Wiele funkcji dostępnych w jednym narzędziu pozwoli zoptymalizować wydatki, a stały abonament za usługę zagwarantuje przewidywalność kosztów.  

Wykorzystaj nasze usługi i zwiększ już dziś swoją sprzedaż oraz zadowolenie i lojalność klientów.
Chcesz dowiedzieć się więcej?     Zamów kontakt    lub zadzwoń 22 35 81 550

Komunikacja z klientem

 

Komunikacja z klientem. Netia dla biznesu.

 

Dobra komunikacja z klientem to klucz do sukcesu każdej firmy, bez względu na jej rozmiar czy profil działalności. Efektywna komunikacja z klientami gwarantuje firmie zrozumienie ich potrzeb i dotarcie do nich z właściwym rozwiązaniem. Ponadto wspiera budowanie relacji, które mogą owocować długą współpracą. Ta reguła sprawdza się zarówno w handlu detalicznym i e-commerce, jak i w firmach realizujących projekty dla klientów korporacyjnych czy instytucji publicznych.

 

Komunikacja z klientem staje się skuteczniejsza przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, pozwalających na usprawnienie procesu komunikacji. Są to np. profesjonalne call center i różnego rodzaju rozbudowane narzędzia marketingowe.

 

Komunikacja firmy z klientem

 

Klient, który potrzebuje rozwiązać problem i ma trudność w skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem firmy, staje się sfrustrowany i niekiedy zdesperowany porzuca dostawcę. W takiej sytuacji niezwykle istotne jest stworzenie odpowiedniej infrastuktury, umożliwiającej pracownikom szybko i sprawnie odpowiadać na potrzeby klientów, a klientom - docierać do odpowiednich osób, we właściwym czasie.

 

 

Rozwiązaniem, które ułatwia telefoniczną komunikację z klientami jest Wirtualna centralka. Pomaga ona w inteligentnym zarządzaniu połączeniami przychodzącymi do danej firmy poprzez ich automatyczne kierowanie do właściwych odbiorców. Narzędzia, które do tej pory były dostępne dla największych call center, teraz mogą być wykorzystywane przez firmy, dysponujące zaledwie kilkoma numerami. Wirtualna centralka jest także pomocna w przypadku firm, których działalność rozłożona jest na kilka oddziałów o różnej numeracji w kraju. Dana organizacja otrzymuje jeden, centralny numer, dzięki czemu dzwoniący na niego klienci mogą być przekierowywani automatycznie do właściwego oddziału. Rozwiązanie Wirtualna Centralka pozwala też kierować połączenia przychodzące w oparciu o kalendarz obsługi, aby klienci mogli skontaktowanie się z odpowiednimi pracownikami nawet, gdy zespół działa w niestandardowych godzinach.

 

W ramach Wirtualnej centralki prowadzona jest pełna analityka komunikacji firmy i tworzone są statystyki ruchu przychodzącego. Zarządzanie tą platformą komunikacyjną jest niezwykle proste – użytkownik może to robić samodzielnie lub przy wsparciu specjalistów Netii. Usługa opiera się głównie na ruchu przychodzącym. W tym wypadku jest w pełni przewidywalna w zakresie kosztów, gdyż w ramach jednej ceny miesięcznej, w taryfie no limit, klient płaci tylko za ilość użytkowników i numer główny.

 

Korzystanie z numerów specjalnych typu 80x, 70x tzw. sieci inteligentnych pozwala z kolei na efektywniejsze działanie infolinii (płatnych i bezpłatnych) oraz bardziej kompleksową komunikację z klientami. Oparte na inteligentnej sieci, nowoczesne infolinie ułatwiają prowadzenie działań marketingowych, customer service czy dostarczanie płatnych treści odbiorcom. Architektura inteligentnej sieci pozwala na jej szybkie tworzenie, rozwijanie i płynną kontrolę, bez konieczności przeprojektowywania całego systemu call center.

    

Internetowa komunikacja z klientem

 

Nowoczesna komunikacja z klientem to na ogół komunikacja wielokanałowa. Oprócz bardziej tradycyjnych środków, takich jak komunikacja telefoniczna, nieodzowne jest również tworzenie sprawnych kanałów internetowej komunikacji z klientem. Dla coraz większej liczby konsumentów ważny jest komfort komunikacji i dobór narzędzi, odpowiadających ich preferencjom. Zapewnia to wszystko rozwiązanie Netia Contact Center, pozwalające jednocześnie na wysyłanie e-maili, prowadzenie rozmów telefonicznych, czatowanie czy obsługę Messengera.

 

Tradycyjny e-mail często nie wystarczy do podtrzymania łączności z klientem, z tego powodu przydatne są narzędzia umożliwiające kontakt w czasie rzeczywistym. Oferowane przez Netię rozwiązanie Contact Center pozwala na integrację różnych narzędzi do komunikacji, do których należą m.in. widgety dające opcję szybkiego kontaktu z poziomu strony internetowej.

Zaletą rozwiązania Netii jest to, że bez względu na to, kto obsługuje sprawę klienta, ma dostęp do pełnej historii komunikacji, włącznie z popularnym komunikatorem Messenger czy czatem na witrynie firmy. Wszystkie te kanały komunikacji online są w pełni szyfrowane i zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa.

 
 

Efektywna komunikacja z klientem

 

Nowoczesne narzędzia pozwalają także na wykorzystanie zupełnie nowych sposobów docierania do klientów z przekazami marketingowymi. Jedną z najszybciej rozwijających się form komunikacji firm z klientami jest dziś WiFi marketing. Dzięki tej usłudze klienci otrzymują personalizowane wiadomości od danej firmy za pośrednictwem darmowej sieci bezprzewodowej. To usługa, która doskonale sprawdza się w galeriach handlowych, hotelach, supermarketach, restauracjach czy instytucjach publicznych. Po podłączeniu urządzenia mobilnego do takiej darmowej sieci, klient może otrzymywać komunikaty na jego urządzenie m.in. w postaci mobilnych ofert, voucherów czy dedykowanych promocji. Targetowanie opiera się o dane o zachowaniach użytkowników, które zostały przekazane podczas logowania. Warto przy tym wiedzieć, że wysoka skuteczność tej techniki wynika nie tylko z jej personalizacji, ale także z tego, że klient otrzymuje informacje o zniżkach czy ofertach dokładnie wtedy, kiedy podejmuje decyzje zakupowe. Usługa Netia WiFi Marketing jest niezwykle cennym źródłem danych o klientach. Dzięki aplikacjom do śledzenia i analizy danych o ich zachowaniach, można precyzyjnie określić, które działania marketingowe są skuteczne oraz zaplanować przyszłe akcje promocyjne.

 

Zapraszamy do kontaktu z ekspertami Netii w celu doboru rozwiązań odpowiednich do potrzeb firmy. Oferują pełne wsparcie przy wyborze, projektowaniu, konfiguracji i bieżącym utrzymaniu wszelkich narzędzi komunikacyjnych.

Wybierz swój język ×