Różne numeracje do wyboru
            
                Usługa Netia Infolinie oferuje numeracje płatne (tzw. premium rate), częściowo płatne lub bezpłatne dla dzwoniących, z którymi zapewnisz swoim Klientom dostęp do potrzebnych usług i informacji. Wybór należy do Ciebie.
            
        Stały kontakt z klientami
            
                Możliwość elastycznego dopasowania godzin działania infolinii i ustawienia automatycznych zapowiedzi, dzięki czemu usprawnisz komunikację i utrzymasz kontakt ze swoimi klientami.
            
        Oszczędności
            
                Na start pomożemy dobrać funkcjonalności i układ scenariusza infolinii wprost pod potrzeby Twojego biznesu, a po uruchomieniu usługi nasi specjaliści zapewnią dalsze doradztwo i wsparcie techniczne. Dzięki temu zyskasz usługę, która korzystnie wpłynie na wizerunek Twojej firmy oraz zapewni opłacalność kosztową bez dodatkowych wydatków na zakup systemu.
            
        1
                                numer główny  sieci inteligentnej 800, 801
5
                                poziomów menu 
z systemu zapowiedzi 
100
                                numerów zakończeń w sieci w scenariuszu
System IVR
                                do kierowania ruchem przychodzącym
Statystyki połączeń
                                przychodzących i utraconych
Opcje dodatkowe
                                Lista VIP, weryfikacja 5-cyfrowym kodem PIN
Infolinie, których potrzebuje Twoja firma
Netia Infolinie to sprawna komunikacja pomiędzy Twoją firmą a klientami, kiedy i gdzie potrzebujesz.
Zaufali nam
        
        
            PKP Intercity S.A.
        
        
            Usługa infolinii dla PKP Intercity – obsługa 50.000-75.000 połączeń przychodzących miesięcznie.
        
        Pobierz referencję
    
            Sprawdź także
        
        
     
                                             
                                             
                 
         
         English
English