Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia infolinie i usługi sieci inteligentnych | Biznes Netia

Menu główne

Zaufali nam

PKP Intercity S.A.
Usługa infolinii dla PKP Intercity – obsługa 50.000-75.000 połączeń przychodzących miesięcznie.
Pobierz referencję

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą
  • Netia infolinie i usługi sieci inteligentnych

    We współczesnym, skomplikowanym świecie coraz większa liczba operacji i interakcji odbywa się zdalnie, co wiąże się z poszukiwaniem informacji w Internecie, na firmowych stronach oraz w działach FAQ. Jednak w wielu przypadkach te źródła informacji okazują się niewystarczające i konieczne jest uzyskanie pomocy w inny sposób, np. przez kontakt z infolinią.

    Nowoczesne infolinie pozwalają jednak nie tylko przekazać potrzebne informacje, ale także prowadzić badania rynku, przeprowadzać kampanie marketingowe, konkursy, quizy i głosowania. To obecnie wszechstronne narzędzie, które umożliwia rozszerzenie zakresu usług oferowanych przez firmę, zwiększenie sprzedaży, a także może stanowić wsparcie kampanii marketingowych.
     
  • Płatne infolinie

    Infolinie mogą być wykorzystywane do oferowania płatnych usług, gdy używane są do udzielania np. informacji finansowych (giełdowych, bankowych, celnych, podatkowych), kulturalnych, pomagają zarezerwować miejsca w kinie lub teatrze, przekazują informacje dotyczące prognozy pogody, informacje turystyczne i udostępniają horoskopy lub usługi ezoteryczne, takie jak tarot i wiele, wiele innych.

    Są to z reguły infolinie o podwyższonej opłacie (premium rate), jak np. usługa 703, 704, czy 708. W ich przypadku klient dzwoniący pod wybrany numer płaci za połączenie wyższą stawkę, niż w przypadku połączeń tradycyjnych, ale uzyskuje dostęp do interesujących go informacji lub usług. Z kolei firma, która świadczy tego typu usługi za pośrednictwem wybranego operatora, zarabia na każdym połączeniu.

    Innym ze sposobów wykorzystania infolinii są kampanie reklamowe typu pay-per-call, w których stawka płacona przez reklamodawcę jest zależna od liczby połączeń telefonicznych wykonanych przez odbiorców reklamy, a same połączenia mogą być automatycznie przekazywane do reklamodawcy lub call center. Ten typ kampanii reklamowych wykorzystywany jest głównie w reklamach drukowanych, telewizyjnych oraz zewnętrznych i jest sprawdzoną metodą pozyskiwania klientów, ponieważ zapewnia wysoki współczynnik konwersji, a także dostęp do danych zgromadzonych w czasie rozmów telefonicznych.
     
  • Numer infolinii

    Firma Netia oferuje szereg rodzajów infolinii przypisanych do określonych zakresów numerów telefonicznych:
    • 703 to linia informacyjna premium rate przeznaczona dla korporacji, które chcą zaoferować swoim klientom płatny dostęp do informacji za pośrednictwem linii telefonicznej.
    • 704 to linia premium rate przeznaczona do celów rozrywkowych, informacyjnych oraz mikropłatności. Pozwala prowadzić konkursy, quizy, sondaże oraz głosowania.
    • 708 to kolejna linia premium rate. W jej przypadku osoba dzwoniąca usłyszy audiotekst pochodzący z baz danych z zarejestrowanymi komunikatami głosowymi. Linia wykorzystywana jest najczęściej do celów informacyjnych oraz rozrywkowych.
    • Infolinia typu 800 używana jest najczęściej do profesjonalnej komunikacji z klientami, gromadzenia informacji oraz badania opinii klientów, zbierania zamówień oraz obsługi abonentów sieci telewizyjnych. W przypadku tej usługi połączenie dla osób dzwoniących jest bezpłatne.
    • Infolinia o numerze rozpoczynającym się od 801 0 przeznaczona jest dla firm, które chcą zapewnić swoim klientom serwis informacyjny lub doradczy, np. typu help-desk. Usługa jest bezpłatna dla osoby dzwoniącej, ale płatna dla użytkownika infolinii.
    • Usługa 801 8 i 801 9 używana jest do zbierania informacji, zamówień i opinii klientów, a także obsługi abonentów sieci telewizyjnych. Osoba dzwoniąca na linię 801 8 lub 801 9 ponosi opłatę za jedną jednostkę taryfikacyjną niezależnie od czasu trwania połączenia, a w przypadku połączeń z sieci komórkowych - płaci za każdą minutę połączenia zgodnie z taryfą swojego operatora.
  • Sieci inteligentne - usługi

    Inteligentna sieć (IN) to architektura sieci telefonicznej, w której logika usługi zlokalizowana jest na zewnątrz urządzeń przełączających, np. w komputerach rozproszonych w całej sieci.

    Dzięki takiemu podejściu operator sieci może skuteczniej rozwijać i kontrolować usługi, a także dodawać je, modyfikować i dostosować do indywidualnych potrzeb klienta bez konieczności przeprojektowywania samej sieci. Rozwiązania te pozwalają także w bardzo krótkim czasie uruchomić outsourcingowe wsparcie dla firm oraz instytucji i obsłużyć cały proces zdalnej komunikacji z klientami.
    Technologia sieci inteligentnej została użyta we wszystkich infoliniach oferowanych przez firmę Netia.
     
  • Ile kosztuje infolinia

    Opłata za infolinię składa się z reguły z opłaty instalacyjnej za udostępnienie numeru i aktywację scenariusza oraz z miesięcznych opłat abonamentowych zależnych od rodzaju infolinii, wybranego numeru oraz usług dodatkowych.

    Informacje szczegółowe dotyczące ceny konkretnych rozwiązań dostępne są u przedstawicieli firmy Netia - zapraszamy do kontaktu, w którym nie tylko przedstawimy swoją ofertę, ale pomożemy dobrać rozwiązanie najbardziej odpowiadające Państwa potrzebom.

    Tym bardziej, że infolinie to jedna ze specjalizacji Netii pod względem numeracji, obsługi połączeń i rozwiązań technicznych, a zaawansowana, skalowalna telefonia IP pozwala firmie oferować infolinie, na które zawsze można się dodzwonić.
     

Wybierz swój język ×

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.