Wirtualna Centralka telefoniczna dla firm | Biznes Netia
Menu główne

Netia Wirtualna Centralka

Jeden numer dla wszystkich spraw

Wirtualna centrala to narzędzie do kierowania ruchem połączeń przychodzących, z którym zwiększysz skuteczność obsługi klientów w Twojej firmie. Pod jednym numerem centrali telefonicznej obsłużysz wszystkie sprawy interesantów – sprawnie, szybko i wygodnie.

Skuteczność 
Wirtualna centrala telefoniczna pozwala na inteligentne kierowanie Klientów do odpowiednich konsultantów (centralka telefoniczna) w oparciu o ich dostępność czy kompetencje, skracające czas obsługi.
Wygoda
Wirtualne call center w firmie (centrala telefoniczna) to odbieranie połączeń telefonicznych z jednego numeru stacjonarnego/komórkowego wszędzie tam, gdzie znajdują się Twoi konsultanci – w dowolnym oddziale firmy lub w warunkach pracy zdalnej.
Oszczędności
Pełna kontrola wydatków z wirtualną centralką telefoniczną w firmie dzięki rozliczeniu w stałym abonamencie lub rozliczaniu zgodnie ze zrealizowanym ruchem.  Oszczędność czasu poprzez optymalizację pracy wirtualnego call center.
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
1
numer główny (stacjonarny lub komórkowy)
5
poziomów menu z systemu zapowiedzi
100
numerów zakończeń w sieci w scenariuszu
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Raportowanie połączeń
przychodzących i utraconych
Opcje dodatkowe
nagrywanie rozmów, wpięcie Fax Serwera

Jeden numer i tysiące zadowolonych Klientów

Wirtualna Centralka VoIP od Netii to skuteczne narzędzie do monitoringu i optymalizacji połączeń od Klientów.

Masz pytania?
Umów kontakt
lub zadzwoń +48 22 35 81 550
  • Czy wirtualna centralka telefoniczna od Netii obsługuję numerację od różnych operatorów?

    Tak, obsługuje numerację od wszystkich operatorów krajowych.
  • Czy wirtualna centrala telefoniczna Netia posiada portal do zarządzania, w którym można np. zmienić godziny pracy danego działu?

    Tak, posiada portal administratora z tą i wieloma innymi funkcjonalnościami.
  • Czy w usłudze Wirtualna Centralka od Netii można filtrować połączenia z nieznanych numerów?

    Tak, takie połączenia nie muszą przekazywane obsługującym.
 
Dowiedz się więcej!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
 

 

Wybierz swój język ×