Skuteczność
            
                Działania sprzedażowe i obsługa klienta realizowane w oparciu o połączenie technologii contact center oraz szerokiej gamy produktów Netii. System call center pozwala to zapewnić wysoką skuteczność i efektywność działań.
            
        Wygoda
            
                Nasza usługa call center (contact center) zapewnia Połączenie systemu call center odbierania i wykonywania aktywności MULTICHANNEL, historią Klienta, aktualnymi zadaniami i prowadzonymi sprawami ich statusem.
            
        Oszczędności
            
                Usługa zapewnia pełną kontrolę wydatków dzięki rozliczeniu w stałym abonamencie oraz braku kosztów zakupu i utrzymania infrastruktury IT. Oszczędność czasu poprzez optymalizację pracy systemu call center (contact center).
            
         Wielokanałowa komunikacja
                                m.in. przez e-mail, sms, chat i Messenger
Wspomaganie pracy grupowej
                                między pracownikami wykonującymi zalgorytmizowany zespół czynności
System Dialer
                                który filtruje połączenia do konsultantów i usuwa np.: sekretarki, faksy, błędne numery, poza zasięgiem
Monitoring i badanie skuteczności
                                kampanii i efektywności obsługi
Pełna historia komunikacji
                                z klientem, niezależnie od kanału komunikacji
Raportowanie
                                umożliwiające sprawną obsługę klienta i planowanie zasobów do kampanii
Komunikacja przychodząca i wychodząca z Klientami
Netia Contact Center PRO to obsługa ruchu wychodzącego i przychodzącego dla wielokanałowej obsługi Klienta.
Najczęściej zadawane pytania
                    
                Polecane treści
                    
                
            Sprawdź także
        
        
    
                                            
                                            
                
        
                
English