Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

WIFI Marketing - Biznes Netia

Menu główne

WIFI Ads

To idealne narzędzie pozwalające na wyświetlanie reklam na telefonach i tabletach użytkowników będących w zasięgu sieci WIFI. Formy reklamy i ich treść są uzależnione od profilu użytkownika – im częściej przebywa w galerii, sklepie czy restauracji, tym więcej można mu zaoferować kierując personalizowane komunikaty.

WIFI Loyalty

To planowanie i zarządzanie aktywnością użytkownika sieci WIFI w celu zwiększenia konwersji sprzedażowej w miejscach, w których przebywa. Niezbędnymi elementami WIFI Loyalty są: captive portal pojawiający się po zalogowaniu do sieci WIFI, interfejs do komunikacji z klientem oraz program do analizy zachowań klientów.   

WIFI Business Intelligence

To narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań klientów pod względem najczęściej odwiedzanych miejsc, czasu spędzonego w centrum handlowym czy w sklepie oraz do tworzenia map ciepła i tras przemieszczania się użytkowników.

Korzyści zastosowania WIFI Marketing:

Poprawa wizerunku

Promocja marki własnej poprzez udostępnianie Klientom narzędzi uatrakcyjniających czas w sklepie czy kawiarni. Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych i na portalach opiniotwórczych.

Komunikacja w czasie rzeczywistym

Kierowanie komunikatów i ofert w czasie aktywności klienta i dokładnie wtedy, kiedy jest najbliżej decyzji zakupowych. 

Personalizowany przekaz

Komunikacja z klientem na podstawie jego zachowań i w odpowiedzi na jego oczekiwania.

Baza danych o Klientach

Gromadzenie informacji o klientach i ich aktywnościach w sieci, co pozwala dotrzeć do nich z właściwym komunikatem w trakcie przebywania w miejscu WIFI a także poza w sieci WIFI Netii zlokalizowanej w in. miejscu.

Zwiększenie przychodów

Optymalizacja działań marketingowych i kosztów. Działania targetowane i komunikacja ofert odpowiednich dla potrzeb odwiedzających klientów.

Kto i dlaczego korzysta z WIFI Marketing

HOTELE
„Aby szczególnie powitać gościa hotelowego i indywidualnie odpowiedzieć na jego potrzeby”
RESTAURACJE I KAFETERIE
„Aby gość poczuł się komfortowo i chętnie powracał do tego miejsca”
GALERIE HANDLOWE
„Aby galeria był chętnie odwiedzana, a najemcy zadowoleni z ilości klientów i czasu spędzonego na zakupach”
SZPITALE
„Aby zachować wysokie standardy bezpieczeństwa i sprawnie działać w sytuacjach krytycznych”
INSTYTUCJE PUBLICZNE
„Aby być bliżej mieszkańców, lepiej rozpatrywać sprawy petentów oraz przyciągać rzesze turystów”
  • Netia WiFi Marketing

    Zapewnienie klientom bezpłatnego dostępu do Internetu jest teraz koniecznością. Jeśli restauracja, sklep, czy hotel nie zaoferuje bezpłatnego WiFi, zacznie tracić klientów na rzecz miejsc, które umożliwiają taki dostęp. Według danych Cisco, 96% konsumentów woli robić zakupy w sklepach, w których jest bezpłatne WiFi, a także częściej do nich wracają. Z kolei Oracle podaje, że prawie 60% kupujących po prostu wymaga dostępu do WiFi.

    Firmy, które nie oferują bezpłatnego dostępu do Internetu, nie tylko ryzykują utratę klientów, ale tracą potężne możliwości marketingowe oferowane przez WiFi Marketing.

  • Co to jest WiFi Marketing?

    Marketing WiFi to usługa, dzięki której sklepy, restauracje, centra handlowe, placówki medyczne, lotniska i instytucje publiczne zapewniają swoim klientom bezprzewodowy dostęp do Internetu. Udostępnione połączenie oraz pozyskane dane klientów mogą następnie wykorzystać jako kanały do przekazywania informacji i promocji za pomocą powiadomień push, wiadomości e-mail lub wiadomości w aplikacji.

    Dostęp do darmowego WiFi umożliwia gromadzenie cennych informacji, dotyczących samych klientów oraz ich zachowań. Dane te mogą zostać potem wykorzystane do usprawniania działania firmy lub instytucji, a także do personalizacji kampanii marketingowych.

    Kampanie marketingowe kierowane specjalnie do tych klientów, których dane zostały zgromadzone, opierają się o wysyłkę ofert, wiadomości lub ankiet. Ich skuteczność można zmierzyć w najprostszy sposób – czy klient wraca do sklepu lub kawiarenki i czy jest zadowolony.
     
  • Jak działa WiFi Marketing?

    Wszystko zaczyna się od WiFi o zasięgu pokrywającym się z granicami sklepu (centrum handlowego, lotniska, instytucji). Klient posiadający urządzenie z obsługą WiFi, czyli dowolny smartfon, tablet lub laptop, z natury rzeczy zwraca uwagę na informacje o bezpłatnym dostępie do WiFi, znajdujące się na naklejkach, banerach czy standach. Jednak, aby uzyskać dostęp do sieci, musi zalogować się podając adres e-mail lub inne dane, albo korzystając z mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn. Po zalogowaniu klient zostaje przekierowany na ekran lub stronę powitalną, na której może zobaczyć informacje o promocjach, wydarzeniach, atrakcjach, czy zachętę do polubienia konta firmy na Facebooku.

    W późniejszym okresie, klienci mogą otrzymywać wysyłane automatycznie wiadomości z pytaniami dotyczącymi jakości obsługi lub innych zagadnień np. o obsługę posprzedażową.
     
  • Co daje WiFi Marketing?

    Dzięki wykorzystaniu informacji podanych podczas logowania do sieci WiFi, firma uzyskuje dostęp do kluczowych danych demograficznych, takich jak płeć, wiek, a także informacje o zainteresowaniach czy historii zakupów. Pozwala to spersonalizować komunikaty marketingowe, które dzięki temu docierają do osób autentycznie zainteresowanych określonym rodzajem produktów lub usług.

    Jest to sytuacja „win-win”, w której z jednej strony firmy otrzymują dane o klientach i mogą je precyzyjnie wykorzystać, ale oferują za to wartość dodaną w postaci spersonalizowanej oferty, voucherów, zniżek lub konkursów.
     
  • Narzędzia do WiFi Marketingu

    Platformy do WiFi Marketingu oferowane przez dostawców usług pozwalają niezwykle skutecznie wykorzystywać ten kanał dzięki integracji z mediami społecznościowymi, systemami do e-mail marketingu, narzędziami do automatyzacji działań marketingowych, serwisami opiniotwórczymi oraz aplikacjami mobilnymi.
    Dostawcy usług WiFi Marketingu zapewniają dostęp do różnych narzędzi, technologii oraz usług dodatkowych takich, jak na przykład:  

     

    • narzędzia do automatyzacji działań marketingowych,
    • narzędzia do śledzenia i analizy zachowań klientów,
    • narzędzia do analizy bardzo dużych zbiorów danych klientów oraz badania trendów
    • narzędzia pozwalające klientom wystawiać oceny i przekazywać recenzje on-line,
    • narzędzia do czyszczenia danych i weryfikowania adresów e-mail w czasie rzeczywistym,
    • narzędzia pozwalające izolować i usuwać dane pracowników.
     
    WiFi Marketing jest szybko rozwijającym się rozwiązaniem pozwalającym gromadzić bezcenne dane o klientach, wykorzystywać je do usprawniania operacji biznesowych, konfigurować kampanie marketingowe, a także komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym. Z tego właśnie względu WiFi Marketing jest obecnie uważany za niezbędne narzędzie marketingowe dla firm dużych i małych oraz z bardzo wielu branż.
     

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Netia WIFI Marketing należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.