Wstęp
Centrum handlowe Posnania oferuje swoim klientom unikalną usługę geolokalizacji na bazie WiFi. To pierwszy tak duży projekt w Europie. Zrealizowała go Netia, zapewniając jednocześnie komunikację dla 300 punktów handlowo-usługowych, znajdujących się na ok. 100 tys. m2 powierzchni handlowej centrum.
O Kliencie
Posnania to największe centrum regionalne w Wielkopolsce, należące do firmy Apsys. Łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe, odpowiadając oczekiwaniom nowoczesnego stylu życia. Na 100 tys. m2 powierzchni znajduje się około 300 marek, w tym 220 butików z szeroką ofertą modową, 40 kawiarni i restauracji, multiplex, fitness i basen, kręgielnia i bilard.
Korzyści
Łatwa nawigacja
Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po powierzchni handlowej. Kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje też najlepszą drogę na miejsce parkingowe. Nawigacja jest dostępna z chwilą zalogowania się do przeglądarki. Sieć WIFI działa nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje także najbliższą okolicę.
WiFi marketing
Usługa geolokalizacji to unikalne narzędzie marketingowe dla właściciela centrum i najemców. Ułatwia komunikację z klientami i pozwala prowadzić spersonalizowane kampanie. Odwiedzający mogą otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach odbywających się na terenie centrum oraz ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.
Statystyki
Usługa oferuje także tzw. „mapy ciepła”, pozwalają m.in. dokładnie analizować ruch w galerii, czy obserwować miejsca, gdzie gromadzi się najwięcej odwiedzających.
Komunikacja
Netia – oprócz dostępu do Internetu na terenie całego obiektu - wybudowała również w Posnanii sieć telefonii mobilnej (ten obszar usług zrealizowała we współpracy z operatorem P4), zapewniając dystrybucję sygnału wszystkich operatorów komórkowych.