Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

Posnania - pionierska usługa geolokalizacji po WiFi

Ponad 1 mln mieszkańców w zasięgu Posnanii

Wstęp

Centrum handlowe Posnania oferuje swoim klientom unikalną usługę geolokalizacji na bazie WiFi. To pierwszy tak duży projekt w Europie. Zrealizowała go Netia, zapewniając jednocześnie komunikację dla 300 punktów handlowo-usługowych, znajdujących się na ok. 100 tys. m2 powierzchni handlowej centrum.

O Kliencie

Posnania to największe centrum regionalne w Wielkopolsce, należące do firmy Apsys. Łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe, odpowiadając oczekiwaniom nowoczesnego stylu życia. Na 100 tys. m2 powierzchni znajduje się około 300 marek, w tym 220 butików z szeroką ofertą modową, 40 kawiarni i restauracji, multiplex, fitness i basen, kręgielnia i bilard.

Posnania o współpracy

Posnania należy do najnowocześniejszych obiektów handlowych w Polsce, jest jednym z najbardziej innowacyjnych i wielofunkcyjnych centrów w Europie. Naszym priorytetem było stworzenie komfortowego miejsca dla klientów i nowoczesnej przestrzeni handlowej dla najemców. W tym celu – przy wsparciu naszych partnerów – wprowadziliśmy szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które pozwalają klientom m.in. na stały dostęp do sieci WiFi, ułatwiają poruszanie się po obiekcie, umożliwiają zamawianie usług online. Zastosowane narzędzia i rozwiązania dostarczają nam również szeregu analiz dotyczących obecności i zachowań klientów, pozwalają nam lepiej ich poznać i w rezultacie lepiej dostosować nasze działania do ich oczekiwań. W ciągu pierwszych 5 miesięcy funkcjonowania Posnanii odwiedziło nas 5 mln klientów, z czego ponad 130 tys. skorzystało z sieci WiFi, dając nam m.in. informacje o czasie trwania wizyty i najchętniej odwiedzanych w centrum miejscach.

Marek Ćwiek Dyrektor Posnanii

Korzyści

Łatwa nawigacja

Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po powierzchni handlowej. Kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje też najlepszą drogę na miejsce parkingowe. Nawigacja jest dostępna z chwilą zalogowania się do przeglądarki.  Sieć WIFI działa nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje także najbliższą okolicę.

WiFi marketing

Usługa geolokalizacji to unikalne narzędzie marketingowe dla właściciela centrum i najemców. Ułatwia komunikację z klientami i pozwala prowadzić spersonalizowane kampanie.  Odwiedzający mogą otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach odbywających się na terenie centrum oraz ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.

Statystyki

Usługa oferuje także tzw. „mapy ciepła”, pozwalają m.in. dokładnie analizować ruch w galerii, czy obserwować miejsca, gdzie gromadzi się najwięcej odwiedzających.

Komunikacja

Netia – oprócz dostępu do Internetu na terenie całego obiektu - wybudowała również w Posnanii sieć telefonii mobilnej (ten obszar usług zrealizowała we współpracy z operatorem P4), zapewniając dystrybucję sygnału wszystkich operatorów komórkowych.

Zainteresowała Cię ta historia?
Pobierz paczkę wszystkich materiałów z nią związanych

Materiały case study

Wybierz swój język ×

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.