Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Netia e-Podpis | Biznes Netia
Menu główne
Netia e-Podpis

Dostępne poprzez platformę do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez Internet rozwiązanie, Netia e-Podpis powered by Autenti, to wyjątkowe połączenie podpisu elektronicznego, innowacyjnej technologii oraz środowiska prawnego, oparte o przepisy europejskie i krajowe. Z usługi korzystać można nie tylko w relacjach z partnerami biznesowymi (B2B), ale również z konsumentami (B2C) i pracownikami (B2E). To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce i jedno z nielicznych w Europie.

Oszczędność czasu i lasu

E-Podpis upraszcza i skraca do niezbędnego minimum proces podpisywania dokumentów (minuty, najdalej godziny na zamknięcie transakcji zamiast dni) oraz obniża koszty związane z ich przygotowaniem i przesyłaniem pocztą lub kurierem. Poprzez ograniczenie zużycia papieru w działalności biznesowej, koszty przygotowywania dokumentów oraz przesyłania między stronami można obniżyć nawet o 50%. Jest to rozwiązanie w pełni proekologiczne.

Kompleksowa obsługa dokumentów

Netia e-Podpis powered by Autenti umożliwia obsługę pełnej ścieżki podpisywania e-dokumentów. Począwszy od nadania dokumentu, przez e-identyfikację, aż po złożenie podpisu elektronicznego. Istotny jest fakt, że łańcuch zdarzeń pomiędzy stronami zawierającymi umowę jest archiwizowany na trwałym nośniku. Możliwa jest także integracja kwalifikowanego podpisu elektronicznego z platformą.
Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania. Platforma Autenti działa w zgodzie z unijnym rozporządzeniem eIDAS i krajową ustawą o usługach zaufania, dzięki czemu e-podpis jest tak samo skuteczny jak zwykły podpis w całej Europie.

Kto korzysta z podpisu elektronicznego?

SPRZEDAŻ
szefowie sprzedaży, kierownicy regionalni, przedstawiciele handlowi, telesprzedawcy, agenci,pracownicy biur obsługi 
FINANSE
dyrektorzy finansowi, bankowcy, księgowi, kupcy działu zakupów, ubezpieczyciele, analitycy, kontrolerzy, audytorzy, pośrednicy finansowi
HR
szefowie HR, kadrowcy, rekruterzy, pośrednicy pracy, pracownicy firm autsourcingowych, freelancerzy
ZARZĄD
członkowie zarządu, właściciele biznesowi, pełnomocnicy, pracownicy biura zarządu, prawnicy, doradcy  
  • Jakie dokumenty można podpisywać z Netia e-Podpis?

    • sprzedażowe: kontrakty z klientami, protokoły odbioru 
    • zakupowe: umowy zakupowe, umowy NDA z kontrahentami, zamówienia, briefy, kosztorysy, oferty przetargowe
    • finansowe: faktury, rachunki zysków i strat, bilanse, prognozy finansowe, umowy zakupowe, umowy inwestycyjne, umowy sprzedaży, umowy najmu
    • personalne: umowy o dzieło, umowy zlecenia, kontrakty menedżerskie, karty ewidencji, , rachunki, wnioski urlopowe i chorobowe, ankiety pracownicze, PITy, delegacje 
  • Szczegółowe informacje o platformie Autenti

    • Platforma Autenti jest zaufaną stroną trzecią - umożliwia tworzenie i weryfikację podpisów oraz pieczęci elektronicznych.
    • Dokument przekazywany poprzez Netia e-Podpis powered by Autenti ma walor tzw. “trwałego nośnika”.
    • Wszystkie dokumenty przechowywane są w szyfrowanym archiwum, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa.
    • Każdy dokument podpisany na platformie Autenti jest zabezpieczony zaawansowaną pieczęcią elektroniczną opartą o kwalifikowany certyfikat oraz kwalifikowanym znacznikiem czasu.
    • Podpisany na platformie dokument potwierdza Karta Podpisów Autenti znajdującą się na dodatkowej stronie dokumentu. Widoczne są na nim wszystkie złożone podpisy i pieczęci Autenti.
    • Dokument zabezpieczony jest “zaawansowaną pieczęcią elektroniczną” zapewniającą autentyczność pochodzenia dokumentu oraz jego integralność.
    • Zawierane dzięki platformie Autenti umowy i podpisywane dokumenty są prawnie wiążące - spełniają wymogi określone w Kodeksie Cywilnym oraz w unijnym rozporządzeniu eIDAS.
    • Proces podpisywania dokumentów jest wyjątkowo łatwy i wygodny – podpisy można składać w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca na świecie, na każdym urządzeniu z dostępem do  Internetu.
    • Podpisywać można dokumenty dowolnej treści, bez względu na rodzaj pliku, w którym zostały zapisane. Dokumenty bindowane są do formatu PDF i wyświetlane na urządzeniu odbiorcy w wygodnej formie, bez względu na ilość nadanych stron i liczbę załączników.

Zalety Netia e-Podpis powered by Autenti

Błyskawiczny podpis

Nadawca wysyła dokumenty do wskazanych odbiorców. Chwilę później adresaci otrzymują na swouch skrzynkach mailowych bezpieczny link z przekierowaniem do tego dokumentu na platformie Autenti. Wystarczy zapoznać się z jego treścią i kliknąć przycisk "Podpisz”. Dokument jest podpisany zaledwie w kilka minut!

Różne rodzaje dokumentów

Dzięki platformie Autenti podpisać można każdy rodzaj dokumentu -  kontrakty z klientami i kontrahentami, umowy NDA, zamówienia, kosztorysy, oferty przetargowe, faktury, rachunki zysków i strat, bilanse i wiele innych.

Optymalizacja pracy z dokumentami w firmie

Do konta firmowego można dodać dowolną liczbę użytkowników, którzy będą wysyłać dokumenty i je podpisywać bez żadnych limitów.

Najpopularniejsze formaty

Platforma Autenti wspiera najczęściej spotykane formaty dokumentów: PDF, DOC, DOCX, ODS, ODT, XLS, XLSX o rozmiarze do 20 MB. Można dodać wiele plików w jednej wysyłce (umowę, załączniki). Platforma połączy je w jeden plik PDF, który podpisze klient.

Wysyłka do wielu odbiorców i kolejkowanie

Do procesu podpisywania dokumentu można dodać nieograniczoną liczbę odbiorców (podpisujących a także odczytujących) oraz określić kolejność podpisywania.

Cyfrowe archiwum dokumentów

Na platformie Autenti znajduje się bezpieczne miejsce na wszystkie podpisywane dokumenty. Można wysyłać, podpisywać i przechowywać dowolną liczbę dokumentów. W Netia e-Podpis nie płaci się za ilość przechowywanych danych.

Powiadomienia e-mail

Dzięki powiadomieniom wysyłanym na mail nadawcy i odbiorcy dokumentu, znany jest status w procesie podpisywania.

Zaawansowane metody weryfikacji

Dzięki różnym metodom weryfikacji odbiorców zapewnione jest bezpieczeństwo podpisywania umów i spełnione są wymogi prawne dla najbardziej wymagających typów dokumentów.

Jak podpisać dokument za pomocą platformy Autenti?

 

Szybko

Dzięki e-podpisowi każda ze stron umowy oszczędza czas. Samo zawarcie umowy trwa zaledwie kilka minut i nie wymaga „papierologii”. Wystarczy jedno kliknięcie i w konsekwencji cały proces sprzedaży trwa krócej. 

Ekologicznie

Obieg cyfrowy dokumentów to troska o środowisko - mniej tuszu, wody i ochrona drzew, a w efekcie - mniejszy ślad węglowy.

Oszczędnie

Cyfryzacja procesu podpisywania dokumentów oznacza oszczędności w zużyciu papieru nawet rzędu 50%! Koniec z niepotrzebnym drukowaniem, kopiowaniem czy archiwizowaniem papieru. Koniec z wysyłaniem umów kurierem czy pocztą.

Wygodnie

Klienci i kontrahenci otrzymują dokument do podpisania online (link). Aby go podpisać, nie trzeba instalować żadnego oprogramowania, płacić za usługę ani posiadać konta na platformie Autenti. 

Bezpiecznie

Platforma Autenti jest zaufaną stroną trzecią. Działa w oparciu o Kodeks Cywilny i rozporządzenie eIDAS, które określa zasady działania e-Podpisu we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Gwarantuje integralność, dostępność i trwały nośnik podpisanych dokumentów. Oferuje szyfrowane archiwum i najwyższe, bankowe standardy bezpieczeństwa. Zapewnia wartość dowodową.

Zainteresowany ofertą?
Umów kontakt z doradcą

Netia e-Podpis należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×