Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

Digitalizacja procesów

Netia Paperless digitalizuje procesy biznesowe: od obsługi korespondencji po akceptację faktur. Duże możliwości systemu są stale powiększane o nowe funkcjonalności.

Moduł kancelaryjny

Uproszczony i zautomatyzowany system do obsługi korespondencji papierowej i elektronicznej. System błyskawicznie rejestruje i przekazuje przesyłkę do adresata, niezależnie od miejsca jego pobytu, dzięki czemu korespondencja dociera na czas.

Elektroniczne archiwum dokumentów

To zabezpieczony dostęp do dokumentów firmy (elektroniczne repozytorium dokumentów), z dowolnego miejsca i 24 h na dobę. Wyszukiwanie dokumentów według określonych parametrów i dostarczenie oryginału, na zamówienie.

Elektroniczny podpis dokumentów

Możliwość podpisania dokumentów elektronicznie za pomocą technologii odręcznego podpisu z technologią rejestracji danych biometrycznych podpisu takich, jak: styl podpisu, nacisk czy szybkość zapisu. Takie dane, wraz z geolokalizacją czy zdjęciem dokumentu tożsamości służą do wiarygodnej autentykacji osób.

Korzyści zastosowania Netia Paperless:

Wysoka jakość obsługi Klienta

Szybka obsługa zamówień i realizacja zadań dzięki automatyzacji czynności w procesach biznesowych, wbudowanemu silnikowi Workflow oraz integracji z systemami IT.

Niższe koszty

Ograniczenie kosztów pracy oraz kosztów materiałowych dzięki skróceniu realizacji zadań.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo informacji firmowych dzięki centralizacji danych i dokumentów, rejestracji każdej czynności w systemie oraz rozbudowanemu systemowi uprawnień.

MATERIAŁY DO DRUKU

DO DRUKU - KLIKNIJ
To żart! Nie drukuj materiałów, które możesz przetwarzać w formie cyfrowej. :-)

Firma zbiurokratyzowana vs firma zdigitalizowana

Firma zbiurokratyzowana
Zespół osób obsługujących ręcznie korespondencję przychodząca i wychodzącą
Opóźnienie w płatnościach za przesyłane faktury papierowe
Papierowy obieg dokumentów klienckich i odręczne podpisy
Obsługa kadrowo-płacowa umów zleceń w formie papierowej
Mniej papieru
Firma zdigitalizowana
Automatyczny obieg dokumentów i kierowanie korespondencji bezpośrednio do adresatów
Szybki obieg dokumentów księgowych, akceptacja i płatności na czas
Papierowy obieg dokumentów klienckich i odręczne podpisy
Sprawna obsługa umów zleceń oraz rachunków
Więcej papieru

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą
cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wybierz swój język ×