Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Digital Workplace

Menu główne

Inteligentne, cyfrowe miejsce pracy

Netia Intranet to kompletne, inteligentne rozwiązanie, które pomaga lepiej komunikować się pracownikom wewnątrz organizacji, motywować, mierzyć wszystkie interakcje i szybciej reagować z komunikacją na zmiany w firmie.

Otwarta i dynamiczna komunikacja

Netia Intranet pomaga poprawić zaangażowanie wszystkich osób w organizacji za pośrednictwem wewnętrznej sieci społecznościowej, pozwala odkrywać talenty oraz nawiązywać nowe kontakty w firmie.

Interaktywne i angażujące treści

Netia Intarmet tworzy bogate, responsywne i zawsze spójne strony – przeciągnij i upuść (drag & drop) gotowe bloki z bazy ponad 200 przygotowanych szablonów, a wszystko w prostym edytorze.

Elastyczna baza wiedzy

Netia Intranet pomaga usprawnić wyszukiwanie niezbędnej wiedzy i dokumentów (procedury, raporty, regulaminy itd.), jednocześnie ułatwiając kontrolowanie aktualnych wersji, dzięki automatycznej archiwizacji i planowaniu publikacji.

Prosty i szybki proces uruchomienia

TESTOWANIE

Otrzymujesz dostęp do darmowej 30-dniowej wersji próbnej dla 25 osób, materiały dodatkowe i instrukcje.

PRZYGOTOWANIE
Po podpisaniu umowy masz dodatkowe 30 dni na przygotowanie się do produkcyjnego uruchomienia. Pomożemy Ci w tym!
URUCHOMIENIE
Po okresie próbnym i onboardingu możesz już nadać dostęp wszystkim pracownikom i świętować sukces uruchomienia nowego intranetu!

Mocne strony Netia Intranet

Dostępny w kilka minut

To gotowe do wdrożenia rozwiązanie – konfiguracja jest szybka i łatwa, nie wymaga technicznej wiedzy ani dedykowanej infrastruktury IT. Wystarczy rejestracja przy użyciu konta Microsoft lub Office 365.

Zbudowany na bazie wieloletnich doświadczeń

Wszystkie najlepsze praktyki z setek wdrożeń w organizacjach na całym świecie, najnowsze trendy i technologie oraz nagradzany UX design. Kompletne rozwiązanie klasy Digital Workplace, które używane jest codziennie przez ponad 250 tys. użytkowników.

Innowacyjny i łatwy w użyciu CMS

Potężny, ale prosty i funkcjonalny edytor CMS do łatwego tworzenia różnorodnych, responsywnych stron. Dzięki prostemu interfejsowi drag & drop można skorzystać z ponad 200 gotowych elementów stron.

Dla najbardziej wymagających

Usprawnia komunikację wewnątrz organizacji, zaangażowanie pracowników, zarządzanie wiedzą i procesami. Dzięki narzędziom, dostosowanym do najwyższych standardów usług, bezpieczeństwa i zgodności, jest odpowiedni dla różnej wielkości firm z wielu branż.

Zintegrowany z aplikacjami firmy

Integruje się z subskrypcją Office 365, dając organizacjom potencjał SharePoint, Teams, Stream i wielu innych usług Microsoft. Istniejące narzędzia i aplikacje w firmie udostępnione pracownikom w jednym miejscu.

Netia Intranet

ZORIENTOWANA NA UŻYTKOWNIKA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Udostępniaj spersonalizowane aktualności, organizuj wewnętrzne wydarzenia, publikuj video i wysyłaj angażujące newslettery. Znajdź wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu i mierz zaangażowanie pracowników dzięki zaawansowanym raportom w czasie rzeczywistym.

SKUTECZNE ZAANGAŻOWANIE
I WEWNĘTRZNA SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA

Usprawniaj i monitoruj zaangażowanie pracowników za pomocą wewnętrznej sieci społecznościowej. Pozwól każdej osobie na bezpieczny i moderowany sposób udostępniania aktualizacji, plików, filmów, linków lub zadawania pytań, przekazywania opinii oraz nawiązywania kontaktów z innymi poprzez interaktywne posty i reakcje w ramach grup publicznych lub prywatnych.

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI

Utwórz ustrukturyzowane i elastyczne bazy wiedzy dowolnego rodzaju np. dokumenty, produkty, procedury lub zasady. Uzyskaj spersonalizowane i dokładne wyniki wyszukiwania na podstawie algorytmów opartych na sztucznej inteligencji oraz mierz zasięgi, dzięki statystykom w czasie rzeczywistym.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
W pełni funkcjonalna platforma intranetowa

Aktualności i komunikaty

Łatwo twórz, planuj i publikuj spersonalizowane i angażujące aktualności firmowe; kontroluj przepływ informacji za pomocą uprawnień, audiencji, kategorii i wbudowanego procesu akceptacji. Pozwól pracownikom na zgłaszanie własnych aktualności i zbuduj kreatywny zespół wydawców.

Wydarzenia firmowe

Planuj i komunikuj wydarzenia firmowe tworząc strony wydarzeń; dodaj informacje o lokalizacji, agendę lub galerie zdjęć, zapraszaj pracowników, pozwól na zapisy i zarządzaj uczestnikami, włącz komentarze, aby otrzymywać pytania i opinie.

Rekrutacje wewnętrzne

Publikuj interaktywne oferty pracy i zachęcaj pracowników do rozwoju kariery zawodowej; dodaj stanowisko, jednostkę, lokalizację i wszystkie wymagane informacje; możesz też ustalić terminy rozpoczęcia i zakończenia każdej rekrutacji.

Newslettery

Łatwo twórz i wysyłaj responsywne newslettery za pomocą CMS i gotowych szablonów; wysyłaj natychmiast lub zaplanuj - do wszystkich użytkowników lub wybranych segmentów; śledź konwersję otwarć i kliknięć w linki, dzięki rozbudowanym statystykom.

Książka adresowa

Wyszukuj współpracowników i ekspertów za pomocą automatycznie wypełnianej książki adresowej; szukaj według stanowisk, jednostek organizacyjnych, lokalizacji, menedżerów i wielu innych atrybutów; przeglądaj profile użytkowników, aby dowiedzieć się więcej i skontaktować się z dowolną osobą w organizacji.

Komentarze i oceny

Pozwól pracownikom komentować i wyrażać swoje opinie za pomocą reakcji oraz oceny wybranych treści, a jednocześnie kontroluj komunikację dzięki funkcjonalności pre i post moderacji.

Kontrola wersji

Wszystkie strony są automatycznie wersjonowane, więc redaktorzy mogą zawsze przeglądać lub przywrócić poprzednie wersje treści; własne komentarze do wersji pomogą szybko sprawdzić, co się zmieniło i kto dokonał aktualizacji.

Planowanie publikacji

Pracuj nad swoimi treściami tak długo, jak potrzebujesz, a następnie zaplanuj ich opublikowanie w dowolnym momencie; kontroluj co i kiedy jest widoczne, ustawiając datę rozpoczęcia i zakończenia publikowania.

Widżety i narzędzia

Wykorzystaj widżety aby szybko dostarczać ważne informacje lub odsyłać użytkowników do innych miejsc w intranecie - Toolbox, Newsfeed, Kalendarz, Pogoda, Najpopularniejsze strony i wiele innych przydatnych narzędzi.

Struktura organizacyjna i wizytówki departamentów

Uzyskaj pełny pogląd na strukturę organizacyjną dzięki interaktywnemu schematowi; buduj i zmieniaj strukturę w dowolnym momencie; twórz wizytówki jednostek organizacyjnych; szybko odnajdziesz osoby pracujące w określonych jednostkach dzięki integracji z książką adresową.

Szablony stron

Przyspieszasz proces tworzenia treści dzięki szablonom stron, które można dostosować dla każdego z 60 przygotowanych typów zawartości; zbuduj własną stronę główną intranetu, dodawaj bloki, listy, widgety, bannery, slidery, strony FAQ z często zadawanymi pytaniami.

Personalizacja i uprawnienia

Personalizuj dostęp do określonych obszarów, pojedynczych stron lub nawet każdego elementu na stronie dzięki uprawnieniom; wybór ról np. Czytelnika lub Redaktora.

Portale video i sesje na żywo

Twórz rozbudowane portale wideo, aby dostarczać informacje w angażujący sposób - dodawaj i promuj filmy z YouTube, Vimeo, Microsoft Stream lub własne pliki; organizuj sesje z pytaniami w formie live streamingu; łatwo zmierzysz zaangażowanie, interakcje z uczestnikami oraz czas oglądania dzięki statystykom w czasie rzeczywistym.

Mobilny Internet

Dostęp dla pracowników bez względu na to, jak i gdzie pracują - szybki i bezpieczny dostęp do wszystkich potrzebnych informacji na każdym urządzeniu.

Zaawansowana anlityka w czasie rzeczywistym

Analizuj zaangażowanie i uzyskaj natychmiastowy wgląd w prowadzone kampanie wewnętrzne, aby szybko podejmować działania i nieustannie usprawniać komunikację z pracownikami; mierz ROI i generuj raporty dla managerów.

  • SPOŁECZNOŚCI

  • INTERAKCJE

  • KONWERSACJE PRYWATNE I GRUPOWE

  • MOTYWACJA PRACOWNIKÓW

  • GRYWALIZACJA

  • ZAAWANSOWANA ANALITYKA

Zapytaj o ofertę
22 35 81 550
Umów kontakt
Zainteresowany ofertą?
Umów kontakt z doradcą

Netia Intranet należy do usług

kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×