Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Netia Intranet | Biznes Netia
Menu główne
Inteligentne, cyfrowe miejsce pracy

Netia Intranet to kompletne, inteligentne rozwiązanie, które pomaga lepiej komunikować się pracownikom wewnątrz organizacji, motywować, mierzyć wszystkie interakcje i szybciej reagować z komunikacją na zmiany w firmie.

Otwarta i dynamiczna komunikacja

Netia Intranet pomaga poprawić zaangażowanie wszystkich osób w organizacji za pośrednictwem wewnętrznej sieci społecznościowej, pozwala odkrywać talenty oraz nawiązywać nowe kontakty w firmie.

Interaktywne i angażujące treści

Netia Intarmet tworzy bogate, responsywne i zawsze spójne strony – przeciągnij i upuść (drag & drop) gotowe bloki z bazy ponad 200 przygotowanych szablonów, a wszystko w prostym edytorze.

Elastyczna baza wiedzy

Netia Intranet pomaga usprawnić wyszukiwanie niezbędnej wiedzy i dokumentów (procedury, raporty, regulaminy itd.), jednocześnie ułatwiając kontrolowanie aktualnych wersji, dzięki automatycznej archiwizacji i planowaniu publikacji.

Prosty i szybki proces uruchomienia

TESTOWANIE

Otrzymujesz dostęp do darmowej 30-dniowej wersji próbnej dla 25 osób, materiały dodatkowe i instrukcje.

PRZYGOTOWANIE
Po podpisaniu umowy masz dodatkowe 30 dni na przygotowanie się do produkcyjnego uruchomienia. Pomożemy Ci w tym!
URUCHOMIENIE
Po okresie próbnym i onboardingu możesz już nadać dostęp wszystkim pracownikom i świętować sukces uruchomienia nowego intranetu!

Mocne strony Netia Intranet

Dostępny w kilka minut

To gotowe do wdrożenia rozwiązanie – konfiguracja jest szybka i łatwa, nie wymaga technicznej wiedzy ani dedykowanej infrastruktury IT. Wystarczy rejestracja przy użyciu konta Microsoft lub Office 365.

Zbudowany na bazie wieloletnich doświadczeń

Wszystkie najlepsze praktyki z setek wdrożeń w organizacjach na całym świecie, najnowsze trendy i technologie oraz nagradzany UX design. Kompletne rozwiązanie klasy Digital Workplace, które używane jest codziennie przez ponad 250 tys. użytkowników.

Innowacyjny i łatwy w użyciu CMS

Potężny, ale prosty i funkcjonalny edytor CMS do łatwego tworzenia różnorodnych, responsywnych stron. Dzięki prostemu interfejsowi drag & drop można skorzystać z ponad 200 gotowych elementów stron.

Dla najbardziej wymagających

Usprawnia komunikację wewnątrz organizacji, zaangażowanie pracowników, zarządzanie wiedzą i procesami. Dzięki narzędziom, dostosowanym do najwyższych standardów usług, bezpieczeństwa i zgodności, jest odpowiedni dla różnej wielkości firm z wielu branż.

Zintegrowany z aplikacjami firmy

Integruje się z subskrypcją Office 365, dając organizacjom potencjał SharePoint, Teams, Stream i wielu innych usług Microsoft. Istniejące narzędzia i aplikacje w firmie udostępnione pracownikom w jednym miejscu.

Netia Intranet

ZORIENTOWANA NA UŻYTKOWNIKA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Udostępniaj spersonalizowane aktualności, organizuj wewnętrzne wydarzenia, publikuj video i wysyłaj angażujące newslettery. Znajdź wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu i mierz zaangażowanie pracowników dzięki zaawansowanym raportom w czasie rzeczywistym.

SKUTECZNE ZAANGAŻOWANIE
I WEWNĘTRZNA SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA

Usprawniaj i monitoruj zaangażowanie pracowników za pomocą wewnętrznej sieci społecznościowej. Pozwól każdej osobie na bezpieczny i moderowany sposób udostępniania aktualizacji, plików, filmów, linków lub zadawania pytań, przekazywania opinii oraz nawiązywania kontaktów z innymi poprzez interaktywne posty i reakcje w ramach grup publicznych lub prywatnych.

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI

Utwórz ustrukturyzowane i elastyczne bazy wiedzy dowolnego rodzaju np. dokumenty, produkty, procedury lub zasady. Uzyskaj spersonalizowane i dokładne wyniki wyszukiwania na podstawie algorytmów opartych na sztucznej inteligencji oraz mierz zasięgi, dzięki statystykom w czasie rzeczywistym.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
W pełni funkcjonalna platforma intranetowa

Aktualności i komunikaty

Łatwo twórz, planuj i publikuj spersonalizowane i angażujące aktualności firmowe; kontroluj przepływ informacji za pomocą uprawnień, audiencji, kategorii i wbudowanego procesu akceptacji. Pozwól pracownikom na zgłaszanie własnych aktualności i zbuduj kreatywny zespół wydawców.

Wydarzenia firmowe

Planuj i komunikuj wydarzenia firmowe tworząc strony wydarzeń; dodaj informacje o lokalizacji, agendę lub galerie zdjęć, zapraszaj pracowników, pozwól na zapisy i zarządzaj uczestnikami, włącz komentarze, aby otrzymywać pytania i opinie.

Rekrutacje wewnętrzne

Publikuj interaktywne oferty pracy i zachęcaj pracowników do rozwoju kariery zawodowej; dodaj stanowisko, jednostkę, lokalizację i wszystkie wymagane informacje; możesz też ustalić terminy rozpoczęcia i zakończenia każdej rekrutacji.

Newslettery

Łatwo twórz i wysyłaj responsywne newslettery za pomocą CMS i gotowych szablonów; wysyłaj natychmiast lub zaplanuj - do wszystkich użytkowników lub wybranych segmentów; śledź konwersję otwarć i kliknięć w linki, dzięki rozbudowanym statystykom.

Książka adresowa

Wyszukuj współpracowników i ekspertów za pomocą automatycznie wypełnianej książki adresowej; szukaj według stanowisk, jednostek organizacyjnych, lokalizacji, menedżerów i wielu innych atrybutów; przeglądaj profile użytkowników, aby dowiedzieć się więcej i skontaktować się z dowolną osobą w organizacji.

Komentarze i oceny

Pozwól pracownikom komentować i wyrażać swoje opinie za pomocą reakcji oraz oceny wybranych treści, a jednocześnie kontroluj komunikację dzięki funkcjonalności pre i post moderacji.

Kontrola wersji

Wszystkie strony są automatycznie wersjonowane, więc redaktorzy mogą zawsze przeglądać lub przywrócić poprzednie wersje treści; własne komentarze do wersji pomogą szybko sprawdzić, co się zmieniło i kto dokonał aktualizacji.

Planowanie publikacji

Pracuj nad swoimi treściami tak długo, jak potrzebujesz, a następnie zaplanuj ich opublikowanie w dowolnym momencie; kontroluj co i kiedy jest widoczne, ustawiając datę rozpoczęcia i zakończenia publikowania.

Widżety i narzędzia

Wykorzystaj widżety aby szybko dostarczać ważne informacje lub odsyłać użytkowników do innych miejsc w intranecie - Toolbox, Newsfeed, Kalendarz, Pogoda, Najpopularniejsze strony i wiele innych przydatnych narzędzi.

Struktura organizacyjna i wizytówki departamentów

Uzyskaj pełny pogląd na strukturę organizacyjną dzięki interaktywnemu schematowi; buduj i zmieniaj strukturę w dowolnym momencie; twórz wizytówki jednostek organizacyjnych; szybko odnajdziesz osoby pracujące w określonych jednostkach dzięki integracji z książką adresową.

Szablony stron

Przyspieszasz proces tworzenia treści dzięki szablonom stron, które można dostosować dla każdego z 60 przygotowanych typów zawartości; zbuduj własną stronę główną intranetu, dodawaj bloki, listy, widgety, bannery, slidery, strony FAQ z często zadawanymi pytaniami.

Personalizacja i uprawnienia

Personalizuj dostęp do określonych obszarów, pojedynczych stron lub nawet każdego elementu na stronie dzięki uprawnieniom; wybór ról np. Czytelnika lub Redaktora.

Portale video i sesje na żywo

Twórz rozbudowane portale wideo, aby dostarczać informacje w angażujący sposób - dodawaj i promuj filmy z YouTube, Vimeo, Microsoft Stream lub własne pliki; organizuj sesje z pytaniami w formie live streamingu; łatwo zmierzysz zaangażowanie, interakcje z uczestnikami oraz czas oglądania dzięki statystykom w czasie rzeczywistym.

Mobilny Internet

Dostęp dla pracowników bez względu na to, jak i gdzie pracują - szybki i bezpieczny dostęp do wszystkich potrzebnych informacji na każdym urządzeniu.

Zaawansowana anlityka w czasie rzeczywistym

Analizuj zaangażowanie i uzyskaj natychmiastowy wgląd w prowadzone kampanie wewnętrzne, aby szybko podejmować działania i nieustannie usprawniać komunikację z pracownikami; mierz ROI i generuj raporty dla managerów.

  • SPOŁECZNOŚCI

  • INTERAKCJE

  • KONWERSACJE PRYWATNE I GRUPOWE

  • MOTYWACJA PRACOWNIKÓW

  • GRYWALIZACJA

  • ZAAWANSOWANA ANALITYKA

Zapytaj o ofertę
22 35 81 550
Umów kontakt
Zainteresowany ofertą?
Umów kontakt z doradcą

Netia Intranet należy do usług

kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×