W oparciu o połączenie systemu Call Center, infolinii i dotychczasowych rozwiązań w Twojej firmie stwórz idealną obsługę klienta – szybką, skuteczną i dostosowaną do potrzeb.
Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Twojej firmy. Włączamy w nie rozwiązania, które już posiadasz. Dzięki temu jednocześnie usprawniamy proces obsługi i optymalizujemy koszty.
Wielokanałowa obsługa
Umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji (voice, mail, sms), co zapewnia wygodny i skuteczny kontakt z Twoją firmą. Wpływa to pozytywnie na zadowolenie klientów, które zwiększa szansę na sprzedaż Twoich usług lub produktów.
Wyróżniająca się jakość
Wysokie standardy obsługi klienta zapewnia stałe szkolenie i monitorowanie jakości pracy konsultantów w oparciu o nowoczesne narzędzie analityczne. Zyskujesz więc pewność, że Twoi klienci otrzymają pomoc, jakiej potrzebują – także w języku angielskim.
Dostępność 365/7/24
Usługa jest realizowana w trybie 365/7/24 i z 9 niezależnych lokalizacji. Dzięki temu Twoi klienci zostaną obsłużeni w każdym czasie i bez przestojów, bo nawet w przypadku awarii system Call Center przełączy się z jednej lokalizacji do drugiej, zachowując tym samym ciągłość działania.
Netia Customer Service to:
- 25-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów oraz najnowsze technologie. Dostarczamy elastyczne rozwiązanie dotyczące obsługi w systemie Call Center
- Automatyczne systemy obsługi wykorzystujące rozwiązania i technologię stosowaną na co dzień w pracy osób z Centrów Obsługi Netii
- 9 lokalizacji, w których może być realizowana obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Zabezpieczenia zgodnie ze standardami wykorzystywanymi w centrach kolokacji.
- Wykorzystanie narzędzia analitycznego Nice Nexidia Analytics, które zapewnia wgląd w interakcje z klientami i umożliwia podejmowania uzasadnionych decyzji dotyczących codziennej działalności, co przekłada się na doskonałą obsługę oraz zadowolenie klientów, korzystających z centrum obsługi klienta.
- Zaawansowana technologicznie, skalowalna telefonia IP, która pozwala zaoferować klientom praktycznie nieograniczone, pod względem skalowalności, infolinie, na które zawsze można się dodzwonić.
Co zapewnia usługa Netia Customer Service?
W ramach usługi Netia Customer Service możliwe jest:
- realizowanie niestandardowych projektów spełniających indywidualne wymagania klienta,
- rozwiązanie sytuacji kryzysowych przy nadwyżce ruchu przychodzącego na infolinię klienta,
- uruchomienie w bardzo krótkim czasie wsparcia outsourcingowego dla firm i instytucji oraz obsługa zdalnej komunikacji z klientami,
- stworzenie zespołu do obsługi infolinii wraz z systemem call center, który obsłuży połączenia przychodzące, wykona badania konsumenckie, umówi wizyty lub zaktualizuje bazy danych,
- połączenie rozwiązania technologicznego Netii z infrastrukturą klienta.
Netia zapewnia:
- odpowiednie zasoby oraz narzędzia do prowadzenia usługi w systemie 24/7
- odbieranie i wykonywanie telefonów i wiadomości elektronicznych przez konsultantów i procesowaniu ich według ustalonych zasad i procedur
- udostępnienie systemu oraz procesowaniu w nim zgłoszeń
- infrastrukturę do szkoleń konsultantów
- kanały telekomunikacyjne dedykowane dla klienta, takie jak: numery podkładowe,
- konsultantów ze znajomością języków obcych
- standardy obsługi klienta
- monitorowanie jakości pracy konsultantów
Dla kogo jest przeznaczona usługa Netia Customer Service?
Usługa Netia Customer Service przeznaczona jest dla firm o różnej wielkości i z różnych branż, które chcą usprawnić obsługę klienta w infolinii, przeprowadzić kampanię informacyjną, ankietę lub badanie opinii.
Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego
Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do serwisu lub niektórych jego funkcji.
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.
Twoje prawa
Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Sprawdź szczegóły
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.
Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów?
Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.
Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.
Przypominamy: W każdej chwili możesz zmienić zdanie i wycofać wyrażoną wcześniej zgodę poprzez zmianę ustawień prywatności, znajdujących się w Polityce Prywatności. Pamiętaj jednak, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.
Szczegóły: Więcej na temat zasad przetwarzania Twoich danych, w tym Zaufanych Partnerów i zarządzania ustawieniami prywatności, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Drogi użytkowniku
Nie wyraziłeś zgody na zbieranie danych o Twojej aktywności na naszych stronach. Potrzebujemy twojej zgody, aby lepiej dopasować treści do Twoich potrzeb.
Wszystkie zbierane przez nas dane są u nas bezpieczne, a Ty masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na podstronie
Polityka Prywatności