Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

Kompetencje, które budują zaufanie Klientów

0.5
miliona połączeń miesięcznie
0
pracowników obsługujących naszych Klientów
0
lokalizacji
0%
dostępności usług 24/7/365

25-letnie doświadczenie

w obsłudze Klientów oraz najnowsze technologie.
Dostarczamy elastyczne rozwiązanie dotyczące obsługi w systemie Call Center

9 lokalizacji

w których może być realizowana obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
Zabezpieczenia zgodnie ze standardami wykorzystywanymi w centrach kolokacji

Automatyczne systemy obsługi

wykorzystujące rozwiązania i technologię stosowaną na co dzień w pracy osób z Centrów Obsługi Netii

Na czym polega Netia Customer Service

Różne formy współpracy

Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Klienta

Opracowanie standardów obsługi „na nowo”

Łączymy rozwiązania, które posiada już Klient i umożliwiamy ich optymalizację oraz usprawnienie procesów obsługi

Bogate doświadczenie i tysiące Klientów

Wykorzystujemy własne doświadczenia pozyskane w obsłudze Klientów spółek Grupy Netia

Wszystkie elementy obsługi call center w jednym

Pracujemy na własnych systemach call center oraz udostępniamy indywidualny numer infolinii

KORZYŚCI ZASTOSOWANIA
  • możemy zaprojektować rozwiązanie od nowa i w różnych modelach współpracy
  • dostosowujemy się do zmiennych wymagań Klienta w ciągu kilku godzin
  • jesteśmy elastyczni w stosunku do zmieniających się warunków biznesowych np. w kwestii zmiany pojemności usługi
  • proponujemy niestandardowe rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną
  • dzielimy się doświadczeniami z zakresu obsługi klientów biznesowych i indywidualnych
  • jesteśmy elastyczni co ułatwia projektowanie i utrzymanie kampanii w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • usprawniamy infrastrukturę i zakres obsługi telefonicznej
  • umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji
  • zapewniamy niezbędne systemy
  • zarządzamy zespołami konsultantów oraz raportujemy wyniki prac
Pobierz

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Netia Customer Service należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext
cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wybierz swój język ×