Netia Customer Service to 1000 wykwalifikowanych konsultantów, pracujących w 9 różnych centrach obsługi, którzy zdobyli doświadczenie, obsługując klientów spółek grupy Netia. Netia Customer Service zapewnia obsługę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Usługa Netia Customer Service przeznaczona jest dla firm, które chcą poprawić sprawność własnej infolinii, przeprowadzić kampanię informacyjną, ankietę lub badanie opinii.
Netia posiada nie tylko niezbędne systemy, technologię oraz zespoły konsultantów o bardzo wysokich kompetencjach, ale także doświadczenie, pozwalające dostosować się do wymagań klientów w ciągu zaledwie kilku godzin. Zaproponuje rozwiązania oparte o nowoczesne technologie komunikacyjne oraz zaprojektuje i zrealizuje kampanie w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
W ramach usługi możliwe jest:
-
zrealizowanie niestandardowych projektów spełniających indywidualne wymagania klienta,
-
rozwiązanie sytuacji kryzysowych przy nadwyżce ruchu przychodzącego na infolinię klienta,
-
uruchomienie w bardzo krótkim czasie wsparcia outsourcingowego dla firm i instytucji oraz obsługa zdalnej komunikacji z klientami,
-
stworzenie zespółu do obsługi infolinii wraz z systemem call center, który obsłuży połączenia przychodzące, wykona badania konsumenckie, umówi wizyty lub zaktualizuje bazy danych,
-
połączenie rozwiązania technologicznego Netii z infrastrukturą klienta.
Oprogramowanie call center
Netia wdrożyła w 2019 roku narzędzie analityczne Nice Nexidia Analytics, które zapewnia wgląd w interakcje z klientami i umożliwia podejmowania uzasadnionych decyzji dotyczących codziennej działalności, co przekłada się na doskonałą obsługę oraz zadowolenie klientów, korzystających z centrum obsługi klienta.
Netia dysponuje zaawansowaną technologicznie, skalowalną telefonią IP, która pozwala zaoferować klientom praktycznie nieograniczone, pod względem skalowalności, infolinie, na które zawsze można się dodzwonić.