Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia Customer Service | Netia Biznes

Menu główne

Kompetencje, które budują zaufanie Klientów

0.5
miliona połączeń miesięcznie
0
pracowników obsługujących naszych Klientów
0
lokalizacji
0%
dostępności usług 24/7/365

25-letnie doświadczenie

w obsłudze Klientów oraz najnowsze technologie.
Dostarczamy elastyczne rozwiązanie dotyczące obsługi w systemie Call Center

9 lokalizacji

w których może być realizowana obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
Zabezpieczenia zgodnie ze standardami wykorzystywanymi w centrach kolokacji

Automatyczne systemy obsługi

wykorzystujące rozwiązania i technologię stosowaną na co dzień w pracy osób z Centrów Obsługi Netii

Na czym polega Netia Customer Service?

Różne formy współpracy

Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Klienta

Opracowanie standardów obsługi „na nowo”

Łączymy rozwiązania, które posiada już Klient i umożliwiamy ich optymalizację oraz usprawnienie procesów obsługi

Bogate doświadczenie i tysiące Klientów

Wykorzystujemy własne doświadczenia pozyskane w obsłudze Klientów spółek Grupy Netia

Wszystkie elementy obsługi call center w jednym

Pracujemy na własnych systemach call center oraz udostępniamy indywidualny numer infolinii

KORZYŚCI ZASTOSOWANIA
  • możemy zaprojektować rozwiązanie od nowa i w różnych modelach współpracy
  • dostosowujemy się do zmiennych wymagań Klienta w ciągu kilku godzin
  • jesteśmy elastyczni w stosunku do zmieniających się warunków biznesowych np. w kwestii zmiany pojemności usługi
  • proponujemy niestandardowe rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną
  • dzielimy się doświadczeniami z zakresu obsługi klientów biznesowych i indywidualnych
  • jesteśmy elastyczni co ułatwia projektowanie i utrzymanie kampanii w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • usprawniamy infrastrukturę i zakres obsługi telefonicznej
  • umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji
  • zapewniamy niezbędne systemy
  • zarządzamy zespołami konsultantów oraz raportujemy wyniki prac
Pobierz

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą
  • Netia Customer Service

    Obsługa klienta to jeden z obszarów działalności firm, który jest ważnym elementem walki o rynek i klientów. Trzy czwarte z nich twierdzi, że nie skorzysta ponownie z usług firmy, ani nie dokona w niej zakupu, jeśli obsługa klienta nie spełni ich oczekiwań. Mając to na uwadze, coraz większa liczba firm zwraca szczególną uwagę na obsługę klientów oraz sposoby, które pozwalają przeprowadzić ją w jak najlepszy i najbardziej skuteczny sposób.

  • Rola centrum obsługi klienta - call center

    Dlaczego sprawne działanie call center jest tak ważne? W większości przypadków pracownik centrum obsługi klientów to pierwszy, jeśli nie jedyny, kontakt z klientem. Klienci kupują obecnie produkty w sklepach internetowych lub zamawiają usługi przez Internet i nie mają styczności z sklepem i pracownikami firmy. Wchodzą na stronę internetową, podejmują decyzję o zakupie lub załatwiają sprawę i oczekują na sprawną realizację zamówienia lub zlecenia.

    Jeśli wszystko przebiega gładko i sprawnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient ponownie skorzysta z oferty lub serwisu. A co w przypadku, gdy ma pytania lub pojawiają się jakiekolwiek problemy? W takim momencie nie wolno przegapić okazji i należy zadbać, by ten jedyny kontakt z przedstawicielem firmy wywarł na kliencie jak najlepsze wrażenie.

  • System Call Center

    Call center nie są już centrami telefonicznymi z końca lat 90 lub początku XXI wieku. Ze względu zmiany zachodzące w zglobalizowanym świecie, w którym klienci mogą potrzebować pomocy, gdy znajdują się np. w innej strefie czasowej, centra obsługi klienta zostały zmuszone do przejścia na model obsługi 24/7, czyli dostępność przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

    Ponadto postęp technologiczny oraz nowoczesne, wielofunkcyjne programy call center, które umożliwiają sprawne zarządzania relacjami z klientami (CRM), sprawiły, że centra obsługi klienta bardzo rozwinęły się w ciągu ostatnich dwóch dekad i w niczym nie przypominają swoich poprzedników. Współczesne call center to często kompletna usługa, oferująca ujednoliconą komunikację lub rozwiązanie pod klucz (jak np. outsourcingowe call center).

  • Netia Customer Service - call center idealny

    Netia Customer Service to 1000 wykwalifikowanych konsultantów, pracujących w 9 różnych centrach obsługi, którzy zdobyli doświadczenie, obsługując klientów spółek grupy Netia. Netia Customer Service zapewnia obsługę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

    Usługa Netia Customer Service przeznaczona jest dla firm, które chcą poprawić sprawność własnej infolinii, przeprowadzić kampanię informacyjną, ankietę lub badanie opinii.

    Netia posiada nie tylko niezbędne systemy, technologię oraz zespoły konsultantów o bardzo wysokich kompetencjach, ale także doświadczenie, pozwalające dostosować się do wymagań klientów w ciągu zaledwie kilku godzin. Zaproponuje rozwiązania oparte o nowoczesne technologie komunikacyjne oraz zaprojektuje i zrealizuje kampanie w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
    W ramach usługi możliwe jest:

    • zrealizowanie niestandardowych projektów spełniających indywidualne wymagania klienta,

    • rozwiązanie sytuacji kryzysowych przy nadwyżce ruchu przychodzącego na infolinię klienta,

    • uruchomienie w bardzo krótkim czasie wsparcia outsourcingowego dla firm i instytucji oraz obsługa zdalnej komunikacji z klientami,

    • stworzenie zespółu do obsługi infolinii wraz z systemem call center, który obsłuży połączenia przychodzące, wykona badania konsumenckie, umówi wizyty lub zaktualizuje bazy danych,

    • połączenie rozwiązania technologicznego Netii z infrastrukturą klienta.


    Oprogramowanie call center

    Netia wdrożyła w 2019 roku narzędzie analityczne Nice Nexidia Analytics, które zapewnia wgląd w interakcje z klientami i umożliwia podejmowania uzasadnionych decyzji dotyczących codziennej działalności, co przekłada się na doskonałą obsługę oraz zadowolenie klientów, korzystających z centrum obsługi klienta.
    Netia dysponuje zaawansowaną technologicznie, skalowalną telefonią IP, która pozwala zaoferować klientom praktycznie nieograniczone, pod względem skalowalności, infolinie, na które zawsze można się dodzwonić.
     

     
     

Netia Customer Service należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext
cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wybierz swój język ×