Korzyści z zastosowania Netia Contact Center PRO | Biznes Netia
Menu główne
Netia Contact Center PRO

Wielokanałowa komunikacja i obsługa Klientów w ruchu przychodzącym oraz możliwość prowadzenia wielu kampanii i ruchu wychodzącego, wraz z rejestracją rozmów i szczegółowym raportowaniem.

Czym jest Netia Contact Center PRO?

  • Kreator procesów sprzedaży i obsługi, oparty o notyfikację BPMN, także kreator obszaru roboczego
  • Wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu
  • Obsługa ruchu telefonicznego wychodzącego (również automatycznego)
  • Obsługa ruchu telefonicznego przychodzącego (zaawansowane schematy IVR, funkcja VIP i opiekun)
  • Obsługa kanału email
  • Obsługa formularzy WEB (również z obsługą priorytetów)
  • Możliwość uruchomienia kanału Live Chat
  • Obsługa kanału SMS (również akcje automatyczne)
  • Możliwość uruchomienia kanału Social Media
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami i systemami (DMS, CRM, ERP, oprogramowanie finansowo-księgowe)
  • Rozbudowane funkcje raportowe pozwalające na tworzenie raportów pod konkretne potrzeby Klienta

Korzyści z zastosowania Netia Contact Center PRO?

ikona
Skuteczna komunikacja z Klientem

System podpowiada pracownikom kolejne kroki, zadania, co znacząco przyspiesza pracę i skraca czas odpowiedzi do Klienta.

ikona
Automatyzacja działań

Dla usprawnienia obsługi w działach, w których występuje powtarzalność zadań, system może zadbać o kolejność ich wykonywania oraz podpowiadać następne kroki.

ikona
Rejestrowanie historii komunikacji z Klientem

Zapisywanie wszystkich maili, chatów tekstowych na koncie Klienta tak, aby można było odtworzyć pełną historię komunikacji i dzięki temu efektywniej obsługiwać Klienta, nawet przez różne osoby z różnych działów firmy.

ikona
Komunikacja wielokanałowa

Komunikacja za pomocą wielu mediów pozwala pracownikowi obsługi Klienta w pierwszym kontakcie załatwić większość spraw, z którymi zgłasza się Klient.

ikona
Niższe koszty obsługi

Znacznie niższe koszty obsługi niż w przypadku zewnętrznych systemów call center.

Wybierz swój język ×