Netia Contact Center PRO
Wielokanałowa komunikacja i obsługa Klientów w ruchu przychodzącym oraz możliwość prowadzenia wielu kampanii i ruchu wychodzącego, wraz z rejestracją rozmów i szczegółowym raportowaniem.
Czym jest Netia Contact Center PRO?
- Kreator procesów sprzedaży i obsługi, oparty o notyfikację BPMN, także kreator obszaru roboczego
- Wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu
- Obsługa ruchu telefonicznego wychodzącego (również automatycznego)
- Obsługa ruchu telefonicznego przychodzącego (zaawansowane schematy IVR, funkcja VIP i opiekun)
- Obsługa kanału email
- Obsługa formularzy WEB (również z obsługą priorytetów)
- Możliwość uruchomienia kanału Live Chat
- Obsługa kanału SMS (również akcje automatyczne)
- Możliwość uruchomienia kanału Social Media
- Możliwość integracji z zewnętrznymi aplikacjami i systemami (DMS, CRM, ERP, oprogramowanie finansowo-księgowe)
- Rozbudowane funkcje raportowe pozwalające na tworzenie raportów pod konkretne potrzeby Klienta
Korzyści z zastosowania Netia Contact Center PRO?
![ikona](/Netia/media/produkty/Ikony/netia-call-center-icon-black.png?ext=.png)
Skuteczna komunikacja z Klientem
![ikona](/Netia/media/produkty/Ikony%20-%20lista/kompleksowosc_k-2x.png?ext=.png)
Automatyzacja działań
![ikona](/Netia/media/produkty/Ikony%20-%20lista/agencje-reklamowe_k-2x.png?ext=.png)
Rejestrowanie historii komunikacji z Klientem
![ikona](/Netia/media/produkty/Ikony%20-%20lista/ISDN-MULTI_k-2x.png?ext=.png)
Komunikacja wielokanałowa
![ikona](/Netia/media/produkty/Ikony%20-%20lista/dostepnosc-z-kadzego-miejsca_k-2x.png?ext=.png)
Niższe koszty obsługi