Netia
Menu główne
Netia Contact Center – nowe możliwości w komunikacji
  • Sprawna obsługa Klientów niezależnie od kanału komunikacji
  • Precyzyjna odpowiedź na potrzeby Klientów
  • Pełna historia interakcji z Klientem
  • Przewaga nad konkurencją dzięki doskonałej komunikacji we wszystkich kanałach

Czym jest Netia Contact Center?

  • To nowoczesne centrum dla Twojej firmy wspierające sprzedaż i obsługę Klienta
  • Prosta w obsłudze aplikacja do komunikacji z Klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny
  • Narzędzie, które w łatwy sposób umożliwi efektywną komunikację z Klientami, dzięki integracji wszystkich kanałów (połączenia przychodzące i wychodzące, SMS, web chat, e-mail i Fb Messenger), w każdej chwili możesz przełączyć się na preferowany przez Klienta kanał komunikacji
  • Intuicyjny system do zarządzania zadaniami wewnętrznymi w organizacji
  • Przestrzeń do przechowywania dokumentów oraz całej historii komunikacji z Klientem wraz z nagraniami

Wybierz swój język ×