Netia Contact Center – nowe możliwości w komunikacji
- Sprawna obsługa Klientów niezależnie od kanału komunikacji
- Precyzyjna odpowiedź na potrzeby Klientów
- Pełna historia interakcji z Klientem
- Przewaga nad konkurencją dzięki doskonałej komunikacji we wszystkich kanałach
Czym jest Netia Contact Center?
- To nowoczesne centrum dla Twojej firmy wspierające sprzedaż i obsługę Klienta
- Prosta w obsłudze aplikacja do komunikacji z Klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny
- Narzędzie, które w łatwy sposób umożliwi efektywną komunikację z Klientami, dzięki integracji wszystkich kanałów (połączenia przychodzące i wychodzące, SMS, web chat, e-mail i Fb Messenger), w każdej chwili możesz przełączyć się na preferowany przez Klienta kanał komunikacji
- Intuicyjny system do zarządzania zadaniami wewnętrznymi w organizacji
- Przestrzeń do przechowywania dokumentów oraz całej historii komunikacji z Klientem wraz z nagraniami