W naszym kolejnym webinarze poświęconym tematyce Data Center przyjrzymy się procesowi migracji infrastruktury IT do zewnętrznego centrum danych. Nasi eksperci opowiędzą o tym jak wygląda całość procesu zarówno w wymiarze informatycznym jak i administracyjnym na przykładzie wdrożenia procesu migracji do Data Center Netii realizowanego dla Grupy Rawlplug.
Przeniesienie infrastruktury do zewnętrznego Data Center to rozwiązanie, na które decyduje się coraz większa ilość firm. Tego rodzaju migracja pozwala na uniknięcie kosztów związanych z koniecznością utrzymywania własnego centrum danych oraz uzyskanie maksymalnej wydajności infrastruktury, która zarządzana jest przez dedykowany, wyspecjalizowany zespół IT.
Proces migracji wymaga również bardzo dobrej współpracy pomiędzy zespołami IT oraz poprawnej oceny istniejącej architektury. W jaki sposób zorganizować szybką i bezproblemową migrację do zewnetrznego Data Center? Swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielą się z Państwem Tomasz Ciesielski - Architekt Usług Chmurowych i Centrów Danych Netii, Sebastian Paczkowski - Konsultant ICT w NetiaNext oraz Sebastian Węgrzynkiewicz - Kierownik ds. Infrastruktury IT w Grupie Rawlplug.
W trakcie webinaru dowiesz się …
• Jak przygotować własną organizację do migracji do zewnętrznego centrum danych?
• Z jakiego typu usług możesz skorzystać w Data Center Netii?
• W jaki sposób zbudować strategię nowoczesnego działu IT opartego o infrastrukturę hybrydową?
• Jakie korzyści daje hybrydowe środowisko IT?
• Jak wyglądał dialog techniczny między przedstawicielami Grupa Rawlplug i Netii?
• Jak wykorzystać doświadczenia innych?
• Jak identyfikować i klasyfikować potencjalne problemy?
• Jak wykorzystać łatwość dodawania nowych zasobów chmurowych do własnej infrastruktury IT?
• W jaki sposób te technologie poprawiają szybkość reakcji na oczekiwania klientów, skracają Time-to-Market, pozwalają skoncentrować się na core biznesie?
• Jakie możliwości oferuje rozbudowa własnych zasobów o usługi cloud computing i geo-redundancja możliwa dzięki wykorzystaniu bogatego ekosystemu centrów danych Netii?
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Formularz kontaktowy @Model.TitleTag>
Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą
Inne formy kontaktu
-
Infolinia dla nowych klientów
(Codziennie 8:00 - 18:00) +48 22 35 81 550 -
Obsługa klienta i wsparcie techniczne
(Dostępne 24/7) 801 801 999
biznes@netia.pl -
Adres korespondencyjny Netia S.A.
skr. pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105