CSIRT - zespół Netii | Biznes Netia
Menu główne
Jak działamy?

Zespół Netia SOC tworzą ludzie mocno zaangażowani w ideę promowania świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa. Stale monitorujemy aktywność w przestrzeni cyfrowej, obserwujemy rynek rozwiązań i technologii bezpieczeństwa teleinformatycznego, podnosimy kompetencje.

Pracujemy na 3 liniach wsparcia:
• 
operatorzy SOC L1 monitorują bezpieczeństwo Klientów w trybie 24/7 i obsługują incydenty bezpieczeństwa
• 
specjaliści SOC L2 wspierają kolegów z L1 i angażują się w rozwiązywanie trudnych incydentów, wymagających większego doświadczenia i umiejętności
• eksperci SOC L3 realizują skomplikowane wdrożenia, wyszukują podatności, analizują malware, wspierają Klientów w budowie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, przeprowadzają testy penetracyjne i odpierają cyberataki

Piotr Moroz Dyrektor ds. Usług Bezpieczeństwa Netia S.A
1 linia wsparcia 24/7/365
  • monitoring systemów i usług z poziomu SIEM
  • weryfikacja alertów
  • odbieranie zgłoszeń i kontakty z Klientem 
  • incydenty - proces triage
  • zakładanie i obłsuga biletów 
  • analiza podstawowych incydentów
2 linia wsparcia
  • opracowywanie reguł, scenariuszy i playbooków
  • analiza i mitygacja zaawansowanych incydentów
  • wsparcie wdrozeń usług
  • wsparcie 1 linii SOC
  • realizacja skanów podatności 
  • zgłaszanie incydentów do CSiRT
  • tuning systemów
3 linia wsparcia
  • realizacja zaawansowanych usług profesjonalnych
  • threat hunting & threat intelligence
  • wsparcie 1 i 2 linii SOC
  • wsparcie przy skomplikowanych wdrożeniach
3 linia wsparcia
  • realizacja zaawansowanych usług profesjonalnych
  • threat hunting & threat intelligence
  • wsparcie 1 i 2 linii SOC
  • wsparcie przy skomplikowanych wdrożeniach
1 linia wsparcia 24/7/365
  • monitoring systemów i usług z poziomu SIEM
  • weryfikacja alertów
  • odbieranie zgłoszeń i kontakty z Klientem 
  • incydenty - proces triage
  • zakładanie i obłsuga biletów 
  • analiza podstawowych incydentów
2 linia wsparcia
  • opracowywanie reguł, scenariuszy i playbooków
  • analiza i mitygacja zaawansowanych incydentów
  • wsparcie wdrozeń usług
  • wsparcie 1 linii SOC
  • realizacja skanów podatności 
  • zgłaszanie incydentów do CSiRT
  • tuning systemów
3 linia wsparcia
  • realizacja zaawansowanych usług profesjonalnych
  • threat hunting & threat intelligence
  • wsparcie 1 i 2 linii SOC
  • wsparcie przy skomplikowanych wdrożeniach
Certyfikaty
Wśród nas są specjaliści i eksperci o udokumentowanej wiedzy i kompetencjach w postaci licznych certyfikatów branżowych oraz producenckich (w zakresie wykorzystywanych technologii). Wybrani pracownicy SOC dysponują również poświadczeniami bezpieczeństwa w dostępnie do informacji niejawnych.
ISO 27001:2017
Wszystkie usługi cyberbezpieczeństwa oferowane przez Netia, w tym usługi realizowane przez zespół Netia SOC, są objęte Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnym z ISO 27001. Zgodność ze standardem potwierdzają regularne audyty certyfikacyjne realizowane przez zewnętrzne autoryzowane firmy audytorskie.

Wybierz swój język ×