Webinar VoiceBot w dn. 24.07.2025 | Biznes Netia
Menu przestrzeni klienckich

WEBINAR:
Usługi głosowe - automatyzacja dla biznesu 
 

24 lipca godz. 10:00

Usługi głosowe - automatyzacja dla biznesu!

W dzisiejszym świecie, w którym dominuje wielokanałowa komunikacja i złożone systemy obsługi typu omnichannel, skuteczny kontakt z klientem czy pracownikiem staje się coraz większym wyzwaniem. Zapraszamy na webinar dotyczący różnych rozwiązań głosowych i funkcji dodatkowych, które optymalizują korzystanie z połączeń telefonicznych oraz podnoszą jakość komunikacji w firmie. 

Przedstawimy unikalną w skali kraju usługę Netia VoiceBot - robota głosowego opartego o sztuczną inteligencję, który dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów. Netia VoiceBot dowie się z kim chce się połączyć dzwoniący, sprawdzi czy połączenie może być w danej chwili zrealizowane i połączy dzwoniącego ze wskazaną osobą, a jeżeli z jakiegoś powodu połączenie nie może być zrealizowane, wówczas VoiceBot oddzwoni.

Podczas webinaru przedstawimy jak pracuje nasz robot, który zastąpi tradycyjne centralki telefoniczne i IVRy. Zaprezentujemy też narzędzie TelbazaNet, które służy szczegółowej analizie połączeń i pracy konsultantów telefonicznych w firmie.

Dowiedz się więcej na ten temat podczas organizowanego webinaru - 24 lipca o godz. 10.

Partnerami spotkania są:
 
logo_colour.png 

contec-logo-silver.png

W trakcie webinaru przedstawimy:

Różne kanały komunikacji głosowej, w tym oparte o AI.

 

Czym jest VoiceBot i jaka jest jego przewaga nad innymi rozwiązaniami na rynku?

 

Funkcje głosowe i dodatkowe narzędzia optymalizujące jakość komunikacji w firmie.

 

W jaki sposób TelbazaNet pomaga podnieść jakość pracy konsultantów oraz wskaźniki kampanii marketingowych?

 

Praktyczne przykłady zastosowań Netia VoiceBot i TelbazyNet.

  

Zarejestruj się na wydarzenie

Prelegenci:

Paweł Rychcik

Kierownik Produktu, Netia

Zawodowe ostrogi zdobywałem w Instytucie Łączności. Potem był już tylko obszar komercyjny, w którym do dziś pracuję na rynku Klientów B2B. Wdrożenia i zarządzanie produktami są osią mojej pracy zawodowej. Nowinki technologiczne są jak „orientalne” przyprawy, które stosujemy, aby poprawić jakość naszych usług. Tak właśnie przygotowaliśmy w Netii rozszerzenie dla tradycyjnych usług telefonicznych, które nazwaliśmy VoiceBotem. Nasi Klienci korzystają z AI w naturalny sposób.

Wybierz swój język ×