Usługi głosowe - automatyzacja dla biznesu!
W dzisiejszym świecie, w którym dominuje wielokanałowa komunikacja i złożone systemy obsługi typu omnichannel, skuteczny kontakt z klientem czy pracownikiem staje się coraz większym wyzwaniem. Zapraszamy na webinar dotyczący różnych rozwiązań głosowych i funkcji dodatkowych, które optymalizują korzystanie z połączeń telefonicznych oraz podnoszą jakość komunikacji w firmie.
Przedstawimy unikalną w skali kraju usługę Netia VoiceBot - robota głosowego opartego o sztuczną inteligencję, który dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów. Netia VoiceBot dowie się z kim chce się połączyć dzwoniący, sprawdzi czy połączenie może być w danej chwili zrealizowane i połączy dzwoniącego ze wskazaną osobą, a jeżeli z jakiegoś powodu połączenie nie może być zrealizowane, wówczas VoiceBot oddzwoni.
Podczas webinaru przedstawimy jak pracuje nasz robot, który zastąpi tradycyjne centralki telefoniczne i IVRy. Zaprezentujemy też narzędzie TelbazaNet, które służy szczegółowej analizie połączeń i pracy konsultantów telefonicznych w firmie.
Dowiedz się więcej na ten temat podczas organizowanego webinaru - 24 lipca o godz. 10.
Partnerami spotkania są:



W trakcie webinaru przedstawimy:
Różne kanały komunikacji głosowej, w tym oparte o AI.
Czym jest VoiceBot i jaka jest jego przewaga nad innymi rozwiązaniami na rynku?
Funkcje głosowe i dodatkowe narzędzia optymalizujące jakość komunikacji w firmie.
W jaki sposób TelbazaNet pomaga podnieść jakość pracy konsultantów oraz wskaźniki kampanii marketingowych?
Praktyczne przykłady zastosowań Netia VoiceBot i TelbazyNet.
Różne kanały komunikacji głosowej, w tym oparte o AI.
Czym jest VoiceBot i jaka jest jego przewaga nad innymi rozwiązaniami na rynku?
Funkcje głosowe i dodatkowe narzędzia optymalizujące jakość komunikacji w firmie.
W jaki sposób TelbazaNet pomaga podnieść jakość pracy konsultantów oraz wskaźniki kampanii marketingowych?
Praktyczne przykłady zastosowań Netia VoiceBot i TelbazyNet.
Zarejestruj się na wydarzenie
Prelegenci:
Kierownik Produktu, Netia
Zawodowe ostrogi zdobywałem w Instytucie Łączności. Potem był już tylko obszar komercyjny, w którym do dziś pracuję na rynku Klientów B2B. Wdrożenia i zarządzanie produktami są osią mojej pracy zawodowej. Nowinki technologiczne są jak „orientalne” przyprawy, które stosujemy, aby poprawić jakość naszych usług. Tak właśnie przygotowaliśmy w Netii rozszerzenie dla tradycyjnych usług telefonicznych, które nazwaliśmy VoiceBotem. Nasi Klienci korzystają z AI w naturalny sposób.