Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Netia
Menu główne
Autenti - Netia
Autenti upraszcza i skraca do minimum proces podpisywania dokumentów (minuty, najwyżej godziny na zamknięcie transakcji zamiast dni) oraz obniża koszty związane z ich przygotowaniem i przesłaniem tradycyjnymi metodami - pocztą lub kurierem (gwarantowane oszczędności przekraczają 50 %). Znacząco zmniejszając zużycie papieru, jest również rozwiązaniem proekologicznym w biznesie.
E-transakcje
Platforma gwarantuje swoim klientom pełną obsługę w zakresie procesu e-transakcji. Począwszy od wysłania dokumentu, poprzez e-identyfikację, e-dostawę, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem, aż po wygenerowanie linków prowadzących do płatności. Niewątpliwym atutem jest fakt, że Autenti rejestruje ciąg zdarzeń pomiędzy stronami zawierającymi umowę i umieszcza dowody na trwałym nośniku. Na życzenie integruje również podpis weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.
Blog Autenti - wszystko co musisz wiedzieć o podpisie elektronicznym.

  • Jak działa podpis elektroniczny?

    Podpis elektroniczny to temat niezwykle przyszłościowy, przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy cenią swój czas, chętnie sięgają po nowoczesne rozwiązania usprawniające działanie ich biznesów, i dla których bezpieczeństwo transakcji jest kwestią priorytetową. Jak działa podpis elektroniczny? Jak podpisać dokument elektronicznie? I co jeszcze warto wiedzieć na ten temat?
     
  • Czy dokumenty podpisane podpisem elektronicznym są bezpieczne?

    Czy dokument w formie elektronicznej jest równie „ważny” co papierowy? Jak mogę zweryfikować tożsamość osoby, która składa na dokumencie podpis elektroniczny? Czy istnieje ryzyko, że druga strona zmieni treść dokumentu elektronicznego? Tak brzmią najczęstsze pytania klientów, którzy rozważają skorzystanie z podpisu elektronicznego. Rozwiewamy te wątpliwości.
  • Kiedy podpis elektroniczny na dokumentach jest ważny?

    Podpis elektroniczny jest dużym ułatwieniem w prowadzeniu biznesu, lecz budzi jeszcze niekiedy obawy dotyczące jego mocy prawnej. Dokument podpisany podpisem elektronicznym w świetle polskiej ustawy i przepisów unijnych może być jednak dowodem w postępowaniu sądowym. Sprawdź, kiedy podpis elektroniczny oraz sam opatrzony nim dokument, są ważne w świetle prawa.
  • Bezpieczne przechowywanie dokumentów podpisanych online.

    Platforma Autenti dostarcza odpowiedzi na pytanie, jak archiwizować dokumenty elektroniczne w sposób bezpieczny, a zarazem wygodny. Każdy podpisany na niej dokument spełnia wymogi trwałego nośnika. Oznacza to gwarancję integralności i dostępności, które są podstawą odpowiedzialnego zawierania umów online. Sprawdź, dlaczego przechowywanie dokumentów elektronicznych na platformie Autenti jest nie tylko wygodne, ale także bezpieczne.
  • Jak podpis elektroniczny pomoże usprawnić Twoją firmę? Poznaj sześć korzyści!

    Wykorzystanie podpisu elektronicznego w relacjach biznesowych cały czas zyskuje na popularności, ale nie wszyscy przedsiębiorcy przekonali się jeszcze do takiej formy optymalizacji procesów biznesowych. Największy potencjał do wykorzystania e-podpisu mają firmy z sektora MŚP, bo to właśnie one są najbardziej elastyczne i najefektywniej wprowadzają zmiany w działaniu. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się, jak podpis elektroniczny pomoże usprawnić Twoją firmę, poznaj sześć dużych korzyści, które możesz osiągnąć!
Jak podpisać dokument za pomocą platformy Autenti?

Wybierz swój język ×