Polana Jakuszycka – niezawodna telewizja dla hoteli | Biznes Netia
Menu główne

Polana Jakuszycka – niezawodna telewizja dla hoteli

Najwyższy poziom rozrywki

Ultra nowoczesny obiekt sportowy z hotelem, jakim bez wątpienia jest Dolnośląskie Centrum Sportu na Polanie Jakuszyckiej, nie mógł obejść się bez sprawnych łączy telefonicznych i niezawodnego dostępu światłowodowego, na którym opiera się m.in. usługa telewizyjna dla hoteli. Netia dostarczyła usługi głosowe, jak i telewizję hotelową do Polany Jakuszyckiej, choć wiązało się to z niemałym wyzwaniem ze względu na położenie ośrodka na wysokości 800 m n.p.m.

Usługi szyte na miarę

Netia jako jeden z niewielu usługodawców była w stanie dostarczyć do ośrodka sportowego na Polanie Jakuszyckiej pakiet łączności, obejmujący telefony i telewizję hotelową opartą o światłowód. Usługa telewizji została „uszyta na miarę”, co doskonale widać m.in. w ofercie programowej, obejmującej szereg kanałów sportowych, w tym obcojęzycznych. Co więcej, duże udogodnienie dla Klienta stanowi fakt, że takie zadania, jak nadzorowanie umów i licencji dostawców telewizyjnych są po stronie Netii.

Jak wyglądało wdrożenie usługi?

Współpraca Dolnośląskiego Centrum Sportu i Netii rozpoczęła się od dostarczenia usługi głosowej po sieci IP do siedziby spółki we Wrocławiu. Klient był zadowolony z tej usługi, dlatego powierzył Netii wdrożenie jej w nowopowstającym ośrodku na Polanie Jakuszyckiej. Z czasem ofertę rozbudowano o telewizję hotelową wykorzystującą dzierżawione łącze światłowodowe.

O współpracy Polany Jakuszyckiej i Netii

Szukaliśmy partnera, który zainstalowałby w hotelu nie tylko łączność telefoniczną, ale także system telewizji hotelowej. W tej sytuacji postawiliśmy na Netię i cieszymy się, że dzięki tej współpracy goście naszego hotelu mają dostęp do rozrywki i informacji lokalnych w ramach usługi telewizji.

Korzyści

Zadowolenie gości

Goście ośrodka doceniają bogatą ofertę telewizyjną (usługa działa w 40 pokojach oraz częściach wspólnych np. na siłowni). Jak dotąd hotel nie odnotował żadnych skarg dotyczących dostępności usługi w hotelu, co pozytywnie wpływa na jego wizerunek.

Usprawnienie procesów

Wdrożenie elastycznej i stabilnej infrastruktury internetowej cieszy nie tylko gości, ale również pracowników, którzy dotąd musieli borykać się z niemałymi problemami z łącznością, co pośrednio także przekłada się na zwiększenie satysfakcji gości. Dzięki nowoczesnej telefonii codzienna praca stała się prostsza i bardziej efektywna.

Wsparcie profesjonalistów

Na każdym etapie wdrożenia usługi Klient mógł liczyć na wsparcie i doradztwo specjalistów Netii. Najpierw zarekomendowali oni optymalne rozwiązania, a następnie pomogli w ich wdrożeniu i przeszkolili personel w zakresie obsługi telewizji hotelowej.

Zainteresowała Cię historia Klienta?

Pobierz case study

Wybierz swój język ×