W związku z dynamicznym rozwojem Lilou planowało modernizację infrastruktury sieciowej, aby zwiększyć stabilność i bezpieczeństwo całego biznesu – w tym nie tylko centrali, ale również sklepu online i salonów sieci. Szczególnym wyzwaniem dla marki są okresy przedświąteczny i okołowalentynkowy, dlatego firmie zależało na rozwiązaniu, które byłoby w stanie elastycznie zwiększać swoją wydajność w czasie tzw. pików sprzedażowych. Netia odpowiedziała na te potrzeby — dostarczyła zarówno w pełni skalowalną chmurę obliczeniową, która spełnia rygorystyczne normy bezpieczeństwa oraz łącza symetryczne i asymetryczne w salonach sprzedaży.
Korzyści
Szybko działający sklep internetowy
Po migracji sklepu internetowego Lilou do chmury Netii zniknęły problemy z niestabilnością infrastruktury. Dzięki elastycznym zasobom serwerowym Klient może w dowolnym momencie podjąć decyzję o ich zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Umożliwia to znaczną oszczędność kosztów w sezonie niższej sprzedaży online.
Błyskawiczne wsparcie supportu
W razie jakiejkolwiek awarii Lilou może w każdej chwili zwrócić się z problemem bezpośrednio do specjalistów Netii, którzy natychmiast podejmują niezbędne działania. Znacząco zwiększa to stabilność i bezpieczeństwo funkcjonowania biznesu. Dotąd nie odnotowano jednak żadnych poważniejszych usterek.
English