Rozwiązania chmurowe, które nie zawodzą nawet podczas największych pików sprzedażowych | Biznes Netia
Menu przestrzeni klienckich

Rozwiązania chmurowe, które nie zawodzą nawet podczas największych pików sprzedażowych

e48xxicjf2biwovrjf7s.png 

W związku z dynamicznym rozwojem Lilou planowało modernizację infrastruktury sieciowej, aby zwiększyć stabilność i bezpieczeństwo całego biznesu – w tym nie tylko centrali, ale również sklepu online i salonów sieci. Szczególnym wyzwaniem dla marki są okresy przedświąteczny i okołowalentynkowy, dlatego firmie zależało na rozwiązaniu, które byłoby w stanie elastycznie zwiększać swoją wydajność w czasie tzw. pików sprzedażowych. Netia odpowiedziała na te potrzeby — dostarczyła zarówno w pełni skalowalną chmurę obliczeniową, która spełnia rygorystyczne normy bezpieczeństwa oraz łącza symetryczne i asymetryczne w salonach sprzedaży.

O współpracy Lilou i Netii

W Lilou szczególnym wyzwaniem są okresy wzmożonego ruchu, takie jak Święta czy Walentynki. Dzięki temu, że możemy sami zwiększać i zmniejszać pojemność zasobów z chmury, mamy pewność, że nasz sklep internetowy jest gotowy obsłużyć zwiększony ruch. Podobnie wygląda to w salonach — dzięki nowoczesnym łączom Netii salony także mają gwarancję stabilności działania. Daje nam to spokój i pozwala w pełni skupić się na jak najlepszej obsłudze klientów.

Lucjan Wiśniewski

Dyrektor działu IT, Lilou

Korzyści

Szybko działający sklep internetowy

Po migracji sklepu internetowego Lilou do chmury Netii zniknęły problemy z niestabilnością infrastruktury. Dzięki elastycznym zasobom serwerowym Klient może w dowolnym momencie podjąć decyzję o ich zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Umożliwia to znaczną oszczędność kosztów w sezonie niższej sprzedaży online.

Błyskawiczne wsparcie supportu

W razie jakiejkolwiek awarii Lilou może w każdej chwili zwrócić się z problemem bezpośrednio do specjalistów Netii, którzy natychmiast podejmują niezbędne działania. Znacząco zwiększa to stabilność i bezpieczeństwo funkcjonowania biznesu. Dotąd nie odnotowano jednak żadnych poważniejszych usterek.

Integracja usług

Dzięki temu, że Netia dostarcza Lilou nie tylko usługi chmurowe, ale także internet, i to zarówno do centrali, jak i do wybranych salonów, zarządzanie wszystkimi tymi usługami znacząco się uprościło. Bez względu na to, czy Klient chce zwiększyć przestrzeń dyskową, czy zgłosić awarię w którejś z lokalizacji, kontaktuje się zawsze z tym samym dostawcą.

Zainteresowała Cię ta historia?

Pobierz case study

Wybierz swój język ×