Jeszcze lepiej zrozumieć Klienta z WIFI Marketing
- Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów - użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe - informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii SA.
Rozwiązanie Netia WiFi Marketing szczególnym zainteresowaniem cieszy się w branżach: restauracyjno-hotelarskiej, nieruchomości komercyjnych oraz transportowej.
- Dla użytkowników końcowych WiFi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych - dodaje Krzysztof Jaworski.
Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie:
To narzędzie, które umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią WiFi. Formy reklamy, jak również ich treść, są uzależnione od profilu użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować, kierując precyzyjnie spersonalizowane komunikaty. Klient, który zainwestował w rozwiązanie, zarabia już od pierwszego kliknięcia użytkownika w reklamę, która jest wyświetlana w jego sieci. Im więcej interakcji, tym większy przychód dla Klienta.
WiFi Loyalty
WiFi Loyalty pozwala planować i zarządzać aktywnością użytkowników sieci WiFi, zwiększając konwersję sprzedażową. Do tego celu służą narzędzia, które Klient otrzymuje w pakiecie razem z usługą, takie jak: platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą one najcenniejsze dane o preferencjach zakupowych użytkowników oraz umożliwiają wysyłanie dedykowanej komunikacji marketingowej, także po opuszczeniu przez nich sieci WiFi. Zastosowanie specjalnego sposobu logowania z wykorzystaniem kanałów społecznościowych pozwala też na wyświetlenie reklam.
WiFi Business Intelligence
WiFi Business Intelligence (WiFi BI), to narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań użytkowników sieci WiFi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w centrum handlowym, czy sklepie. Rozwiązanie pozwala, np. lepiej i skuteczniej eksponować produkty na witrynach sklepowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście WiFi BI stanowi naturalne uzupełnienie WiFi Loyalty, ponieważ dostarcza brakujące dane, nawet bez dodatkowej aktywności użytkownika.