Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

Główne powody niezadowolenia klientów z obsługi

  • Brak możliwości porozmawiania z osobą, która „zna temat”
  • Częste przełączanie rozmów pomiędzy konsultantami
  • Zbyt długi okres oczekiwania na kontakt i załatwienie sprawy

O komunikacji wielokanałowej

0%
Klientów niezadowolonych z jakości obsługi i doświadczeń z marką szuka wsparcia u konkurencji
0%
firm w najbliższych latach zautomatyzuje interakcje z klientem
0%
polskich przedsiębiorstw już automatyzuje procesy obsługi klientów
0%
wzrost przychodów odnotowało 48% detalistów dzięki wielokanałowej komunikacji

Potrzebujesz więcej argumentów?

Widget 3-1-1

Komunikacja poprzez Fb Messenger

Czat

Zarządzanie zadaniami

Pełna historia o Kliencie

Raportowanie

Korzyści z zastosowania Netia Contact Center

Zaufanie i wiarygodność w oczach Klientów

Zyskujesz ją dzięki efektywnej komunikacji i sprawnej obsłudze swoich Klientów.

Wygoda dla użytkowników

Dostosowanie komunikacji do preferowanego przez odbiorcę kanału komunikacji (połączenia telefoniczne, e-mail, sms, czat oraz Fb Messenger).

Efektywne zarządzanie

System pozwala Ci monitorować czas i jakość pracy Twoich agentów, dzięki czemu możesz doskonalić proces i zaplanować optymalne zasoby.

Optymalizacja kosztów

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z opłatami za komunikację, np. połączenia telefoniczne, czy sms-y.

Czas to pieniądz

Korzystasz z jednego narzędzia, które umożliwia Ci wielokanałową komunikację z klientami bez żadnych dodatkowych kosztów. Zyskujesz oszczędność czasu dzięki łatwemu odszukaniu informacji i filtrowaniu wątków komunikacji.

Bezpieczeństwo

Gwarantujemy Ci pełną ochronę danych i informacji. Połączenia, jak i cała komunikacja z klientem jest szyfrowana, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twoi odbiorcy mogą czuć się bezpieczni.

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Netia Contact Center należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext
cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wybierz swój język ×