Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia

Menu główne

O komunikacji wielokanałowej

0%
Klientów niezadowolonych z jakości obsługi i doświadczeń z marką szuka wsparcia u konkurencji
0%
firm w najbliższych latach zautomatyzuje interakcje z klientem
0%
polskich przedsiębiorstw już automatyzuje procesy obsługi klientów
0%
wzrost przychodów odnotowało 48% detalistów dzięki wielokanałowej komunikacji

Potrzebujesz więcej argumentów?

Widget 3-1-1

Komunikacja poprzez Fb Messenger

Czat

Zarządzanie zadaniami

Pełna historia o Kliencie

Raportowanie

Główne powody niezadowolenia klientów z obsługi

  • Brak możliwości porozmawiania z osobą, która „zna temat”
  • Częste przełączanie rozmów pomiędzy konsultantami
  • Zbyt długi okres oczekiwania na kontakt i załatwienie sprawy

Netia Contact Center – nowe możliwości w komunikacji

  • Sprawna obsługa klientów niezależnie od kanału komunikacji
  • Precyzyjna odpowiedź na potrzeby klientów
  • Pełna historia interakcji z klientem
  • Przewaga nad konkurencją dzięki doskonałej komunikacji we wszystkich kanałach

Czym jest Netia Contact Center?

  • To nowoczesne centrum dla Twojej firmy wspierające sprzedaż i obsługę klienta;
  • Prosta w obsłudze aplikacja do komunikacji z klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny.
  • Narzędzie, które w łatwy sposób umożliwi Ci efektywną komunikację z klientami, dzięki integracji wszystkich kanałów (połączenia przychodzące i wychodzące, sms, web chat, e-mail i Fb Messenger), w każdej chwili możesz przełączyć się na preferowany przez klienta kanał komunikacji;
  • Intuicyjny system do zarządzania zadaniami wewnętrznymi w organizacji;
  • Przestrzeń do przechowywania dokumentów oraz całej historii komunikacji z klientem wraz z nagraniami.

Korzyści z zastosowania Netia Contact Center

Zaufanie i wiarygodność w oczach Klientów

Zyskujesz ją dzięki efektywnej komunikacji i sprawnej obsłudze swoich Klientów.

Wygoda dla użytkowników

Dostosowanie komunikacji do preferowanego przez odbiorcę kanału komunikacji (połączenia telefoniczne, e-mail, sms, czat oraz Fb Messenger).

Efektywne zarządzanie

System pozwala Ci monitorować czas i jakość pracy Twoich agentów, dzięki czemu możesz doskonalić proces i zaplanować optymalne zasoby.

Optymalizacja kosztów

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z opłatami za komunikację, np. połączenia telefoniczne, czy sms-y.

Czas to pieniądz

Korzystasz z jednego narzędzia, które umożliwia Ci wielokanałową komunikację z klientami bez żadnych dodatkowych kosztów. Zyskujesz oszczędność czasu dzięki łatwemu odszukaniu informacji i filtrowaniu wątków komunikacji.

Bezpieczeństwo

Gwarantujemy Ci pełną ochronę danych i informacji. Połączenia, jak i cała komunikacja z klientem jest szyfrowana, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twoi odbiorcy mogą czuć się bezpieczni.

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Netia Contact Center należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Instrukcja Netia Contact Center

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wybierz swój język ×