Webinar VoiceBot w dn. 13.06.2024 | Biznes Netia
Menu główne

WEBINAR:
Poznaj Netia VoiceBot!
 

13 czerwca godz. 10:00

Jak człowiek z człowiekiem!

Netia wprowadziła na rynek unikalną w skali kraju usługę dodatkową do rozwiązania głosowego - IntegralNet. Netia VoiceBot to robot głosowy oparty o sztuczną inteligencję, który dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów - jak człowiek z człowiekiem! 

Netia VocieBot dowie się z kim chce się połączyć dzwoniący, sprawdzi czy połączenie może być w danej chwili zrealizowane i połączy dzwoniącego ze wskazaną osobą. Jeżeli z jakiegoś powodu połączenie nie może być zrealizowane, wówczas VoiceBot oddzwoni, gdy tylko dany pracownik będzie dostępny.
Rzeczywiste połączenie i rozmowa przeprowadza jest już między konsultantem i klientem.

Podczas webinaru przedstawimy naszego robota, który zrewolucjonizuje i zastąpi tradycyjne centralki telefoniczne i IVRy! Dowiedz się więcej na ten temat podczas organizowanego webinaru - 13 czerwca o godz. 10.

Partnerem spotkania jest:
 
logo_colour.png

W trakcie webinaru przedstawimy:

 

Jaka jest różnica między VoiceBotem a botami obsługującymi kampanie telefoniczne? 

 

Jaka jest jego przewaga nad tradycyjnymi rozwiązaniami typu IVR? 

 

Czy bot może obsłużyć całą komunikację głosową przychodzącą?

 

W jaki sposób można wykorzystać VoiceBota w Twojej firmie?

 

DEMO NetiaVoiceBot

  

Zarejestruj się na wydarzenie

Prelegenci:

Paweł Rychcik

Kierownik Produktu, Netia


Zawodowe ostrogi zdobywałem w Instytucie Łączności. Potem był już tylko obszar komercyjny, w którym od początku do dziś pracuję na rynku Klientów B2B. Wdrożenia i zarządzanie produktami jest osią mojej pracy zawodowej. Nowinki technologiczne są jak „orientalne” przyprawy, które stosujemy, aby poprawić jakość naszych usług. Tak właśnie przygotowaliśmy w Netii rozszerzenie dla znanych usług telefonicznych, które nazwaliśmy VoiceBotem. Nasi Klienci korzystają z AI w naturalny sposób.
Andrzej Jarzębski

Sales Executive, Born Digital

W Born Digital odpowiada za sprzedaż w Polsce. Absolwent Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat zajmuje się rozwiązaniami do usprawniania komunikacji biznesowej, wdrażanymi przez operatorów telekomunikacyjnych i duże przedsiębiorstwa. Brał udział tworzeniu koncepcji i wdrożeniu szeregu projektów z obszaru PSTN, Hosted PBX, UC oraz AI w Centralnej Europie.

Wybierz swój język ×