Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Netia
Menu główne


SIP Trunk 4 MS Teams to kompleksowe rozwiązanie, które zapewni stałą komunikację oraz integrację w działaniach Twojego zespołu



Dowiedz się więcej o rozwiązaniu SIP Trunk 4 MS Teams
Skontaktuj się z nami
Swobodna i prosta komunikacja
Dzięki dostępności różnorodnych rozwiązań telekomunikacyjnych możemy
prowadzić ją na wiele sposobów – wedle własnych oczekiwań. Komunikacja bez ograniczeń to podstawa sukcesu każdej firmy.
Pełna integracja
Sip Trunk 4 MS Teams łączy wszystkie dostępne kanały
telekomunikacyjne i pozwala pracownikom dowolnej frmy kontaktować się w każdej chwili, niezależnie od miejsca pracy.
Połącz swój numer z adresem e-mail aby współpracować efektywniej.
Łatwość skalowania
W pełni dostępna możliwość skalowania dzięki
modyfkacji przepływności – ilości połączeń
równoległych lub/i ilości numeracji DDI
Korzyści SIP Trunk 4 MS Teams
ikona
Dostęp do numeracji z wielu stref
ikona
Brak opłat za połączenia wewnątrz firmy
ikona
Korzyści z integracji
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu SIP Trunk 4 MS Teams
Skontaktuj się z nami
  • Co to jest SIP Trunk?

    SIP Trunk jest usługą dostępową, pozwalającą zapewnić kontakt firmy ze światem dzięki przesyłaniu połączeń głosowych i danych z wykorzystaniem protokołu IP. Oznacza to, że firmy nie muszą utrzymywać dwóch oddzielnych rozwiązań komunikacyjnych - jednego do transmisji danych, a innego do połączeń telefonicznych.
     
  • Czym jest SIP Trunk?

    SIP Trunk jest usługą dostępową, działającą dzięki transmisji danych z wykorzystaniem protokołu IP przez Internet lub sieć LAN/WLAN klienta.


    Pozwala zrealizować dowolną liczbę połączeń telefonicznych, a także obsługiwać zarówno starsze, jak i bardziej nowoczesne systemy abonenckie, takie jak: IPPABX, serwery telekomunikacyjne, Asterix, serwery faksów, systemy nagrywania, czy systemy Call Center.


    Usługę SIP Trunk charakteryzują dwa parametry:

     

    • Liczba jednoczesnych połączeń (lokalnych, międzystrefowych i międzynarodowych), zarówno w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym
    • Numeracja pojedyncza lub zakresowa DDI (należąca do dowolnej strefy geograficznej w przypadku połączeń stacjonarnych), albo numeracja komórkowa.
  • Usługa SIP Trunk w rozwiązaniu IntegralNet firmy Netia

    Rozwiązanie IntegralNet SIP Trunk zapewnia w standardzie dowolnie konfigurowaną liczbę połączeń jednoczesnych, a także obsługę pojedynczych numerów oraz zakresów numeracyjnych DDI.
    Jest to usługa charakteryzująca się wysoką niezawodnością ze względu na największe na rynku doświadczenie firmy Netia oraz największą liczbę działających SIP Trunków.
    IntegralNet SIP Trunk oferuje następujące funkcje:

    • InNet AutoOperator pozwalający kierować połączenia poprzez przeglądarkę internetową, korzystać z zapowiedzi firmowej, wybierać tryb pracy, a także używać do 150 pętli/scenariuszy,
    • InNet Grupa umożliwiający obsługę wielu pracowników używających jednego numeru telefonicznego, a także realizowanie różnych scenariuszy połączeń
    • InNet TelbazaNet, czyli zaawansowane raportowanie historii połączeń telefonicznych (przychodzących i wychodzących), a także interfejs www z możliwością budowy struktury firmowej, działów oraz zespołów.
    • InNet StrefaNumerów pozwalającą ustawić przekierowanie na SIP Trunk na urządzeniu klienta.

    SIP Trunk może zostać dostarczony do klienta biznesowego w jednym lub w dwóch miejscach w celu redundancji usługi, z numeracją należącą do dowolnej strefy geograficznej. Dzięki temu, jeśli zwiedzie rozwiązanie (urządzenie) klienta w pierwszej z lokalizacji, bez problemu, będzie można skorzystać redundantnego urządzenia znajdującego się w drugim miejscu.
     
  • Technologia SIP Trunk w firmie

    Firmy decydujące się SIP Trunk nie muszą utrzymywać dwóch różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, które zasadniczo służą temu samemu celowi, ponieważ pozwala wysyłać wideo, wiadomości i połączenia głosowe za pośrednictwem jednego dostępu. Mogą także połączyć różne usługi, takie jak faks, poczta głosowa, czy IVR w jednym zgrabnym rozwiązaniu, a także zintegrować łącza SIP z oprogramowaniem korporacyjnym, takim jak systemy CRM i ERP, co znacznie poprawia wydajność pracy.

    SIP Trunk to bogate w funkcje, konwergentne rozwiązanie pozwalające połączyć wszystkie usługi telekomunikacyjne oraz dowolną ilość połączeń, oferujące dzięki temu spore oszczędności. Ograniczeniem jest wyłącznie pojemność łącza. Jednak przy zastosowaniu współczesnych kodeków w miarę pojemne łącze może obsłużyć właściwie dowolną liczbę jednoczesnych połączeń.
     
  • Zalety SIP Trunk

    Skonsolidowane połączenia głosowe i przesyłanie danych


    Korzystanie z jednego dostępu zarówno dla rozmów głosowych, jak i przesyłania danych upraszcza zarządzanie, zmniejsza koszty rozwiązań telekomunikacyjnych, a jednocześnie zwiększa wydajność systemu. SIP Trunk oferuje wiele udogodnień w komunikacji biznesowej, w tym obsługę komunikatorów, połączeń głosowych, wideokonferencji oraz możliwość synchronizacji książek adresowych między różnymi urządzeniami. Pozwala także nagrywać i archiwizować połączenia konferencyjne.

    Oszczędności


    Technologia SIP Trunk pozwala wyeliminować kosztowne linie PRA, a także wykorzystać posiadane rozwiązania telekomunikacyjne bez konieczności inwestowania w infrastrukturę, ponieważ umożliwia podłączenie posiadanego systemu abonenckiego do nowoczesnej usługi dostępowej wykorzystującej protokół IP.

    Prostota

     

    Aby korzystać z usługi SIP Trunk wystarczy łącze internetowe, bez konieczności posiadania dedykowanego łącza telefonicznego.

    Szybkie wdrożenie


    Technologia SIP Trunk jest prosta i szybka w konfiguracji.
    Szybkie podnoszenie systemu po awarii
    SIP Trunk jest bezawaryjny. Jednak w przypadku awarii urządzeń klienta, SIP Trunk umożliwia przekierowanie ruchu do innej lokalizacji, co pozwala szybko przywrócić pracę w firmie.

    Skalowalność


    Ponieważ SIP Trunk nie korzysta z fizycznych linii, usługę można skalować odpowiednio do potrzeb firmy.

    Jeden punkt kontaktu


    Technologia SIP nie jest rozwiązaniem przypisanym do konkretnego miejsca. Dlatego pozwala korzystać w jednym biurze z numerów z wielu stref, bez konieczności posiadania oddzielnych lokalnych łączy telefonicznych w każdym oddziale firmy.

  • Cena SIP Trunk

    Przejście na technologię SIP Trunk może być jedną z mądrzejszych decyzji podjętych przez firmę. A ponieważ jesteśmy w stanie zaproponować wiele możliwości i zoptymalizować koszty działania Państwa firmy, dlatego zapraszamy do kontaktu. Z chęcią odpowiemy na pytania i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

SIP Trunk należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext