03 stycznia 2019
Czy sam mogę sprawdzić możliwość podłączenia pod nowym adresem?
W celu sprawdzenia możliwości technicznych na przeniesienie usług skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 801 802 803 (klienci indywidualni), lub 801 888 999 (klienci biznesowi). Możesz również wysłać zgłoszenie drogą e-mail na adres info@netia.pl (firma@netia.pl dla klientów biznesowych). Przed zgłoszeniem przygotuj dane konieczne do przyjęcia zlecenia:
• dokładny adres nowej lokalizacji (kod pocztowy, miejscowość, nr budynku, nr lokalu),
• telefon kontaktowy.
• dokładny adres nowej lokalizacji (kod pocztowy, miejscowość, nr budynku, nr lokalu),
• telefon kontaktowy.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także