Bezpieczny Internet - Małe Firmy - Netia
Menu główne
Bezpieczny Internet to pakiet oprogramowania,

które pozwoli Ci się odciąć od niebezpieczeństw płynących z sieci.

NAGRODY

Co roku doceniają go jego użytkownicy
i eksperci od bezpieczeństwa

BEZPIECZNE ZAKUPY ONLINE

Kupujesz przez internet? Skąd masz pewność, że robisz to bezpiecznie? Zmień to. Bądż pewien. Kupuj bez stresu.

OCHRONA DANYCH PŁATNICZYCH

Dane Twojej karty są tak samo ważne jak Twój PESEL. Chroń je i płać bez obaw kartą w internecie.

BEZPIECZNA BANKOWOŚĆ ONLINE

Robisz przelewy online? Zadbaj o to, aby nikt poza Tobą nie miał dostępu do Twojego konta.

BRAK SPAMU

Pożegnaj się ze spamem w swojej skrzynce pocztowej. Raz na zawsze.

ZDALNA OCHRONA

Zgubiłeś komórkę lub Ci ją ukradli?
Zlokalizuj ją i zablokuj zdalnie.

Ale przecież mam darmowego antywirusa...

Porównanie darmowego antywirusa z usługą Bezpieczny Internet
Cecha Darmowy antywirus Bezpieczny Internet
Podstawowa ochrona antywirusowa Zawarte w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie
Zaawansowana ochrona przed wirusami Brak w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie
Zapora ogniowa - firewall Brak w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie
Działanie także na smartfonie i tablecie Brak w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie
Filtr antyspamowy do poczty Brak w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie
Zdalna ochrona zgubionych urządzeń Brak w darmowych antywirusach Zawarte w Bezpiecznym Internecie

Nadal uważasz, że w tej walce darmowy antywirus wystarczy?

Dłonie klikające w klawiaturę laptopa

Zabezpiecz każde urządzenie z dostępem do Internetu

  • Komputer
    z systemem Windows
  • Tablet
    z systemem Android
  • Smartfon
    z systemem Android

Pełna ochrona na atrakcyjnych warunkach

W dowolnym momencie możesz zrezygnować z usługi.

  • dwa miesiące
    zupełnie za darmo
  • dziewięć złotych dziewięćdziesiąt groszy miesięcznie
    od trzeciego miesiąca
    Za ochronę dwóch urządzeń

Usługi dostępna tylko dla obecnych klientów. Nowi klienci mogą zamówić Bezpieczny Internet z innymi usługami

Często zadawane pytania

  • Jakie wymagania sprzętowe ma Bezpieczny Internet?

    1. Obsługiwane systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych:
      • Android 10.0 lub nowszy
      • iOS 16.6 lub nowszy
    2. Obsługiwane systemy operacyjne dla komputerów:
      • Windows 11 (tablety z chipsetem ARM nie są obsługiwane)
      • Windows 10 z zainstalowanymi najnowszymi aktualizacjami (wszystkie wersje 32- i 64-bitowe; tablety z chipsetem ARM nie są obsługiwane)
      • macOS 14 (Sonoma)
      • macOS 13 (Ventura)
      • macOS 12 (Monterey)
    3. Zalecane wymagania dotyczące systemów Microsoft Windows Windows 11 oraz 10:
      • Procesor: Intel Pentium 4 2 GHz lub szybszy.
      • Pamięć: 1 GB lub więcej.
      • Miejsce na dysku: 800 MB wolnego miejsca na dysku (500 MB w przypadku zainstalowania tylko programu antywirusowego).
      • Wyświetlacz: co najmniej 16-bitowa głębia kolorów (65 000 kolorów).
      • Połączenie internetowe: połączenie internetowe jest wymagane do potwierdzenia subskrypcji i odbierania aktualizacji.

Dowiedz się więcej bądź zamów usługę

Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu

+48

Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.

Preferujesz inne formy kontaktu?