Skuteczność
Wirtualna centrala telefoniczna pozwala na inteligentne kierowanie Klientów do odpowiednich konsultantów (centralka telefoniczna) w oparciu o ich dostępność czy kompetencje, skracające czas obsługi.
Wygoda
Wirtualne call center w firmie (centrala telefoniczna) to odbieranie połączeń telefonicznych z jednego numeru stacjonarnego/komórkowego wszędzie tam, gdzie znajdują się Twoi konsultanci – w dowolnym oddziale firmy lub w warunkach pracy zdalnej.
Oszczędności
Pełna kontrola wydatków z wirtualną centralką telefoniczną w firmie dzięki rozliczeniu w stałym abonamencie lub rozliczaniu zgodnie ze zrealizowanym ruchem. Oszczędność czasu poprzez optymalizację pracy wirtualnego call center.
1
numer główny (stacjonarny lub komórkowy)
5
poziomów menu
z systemu zapowiedzi
100
numerów zakończeń w sieci w scenariuszu
System IVR
do kierowania ruchem przychodzącym
Raportowanie połączeń
przychodzących i utraconych
Opcje dodatkowe
nagrywanie rozmów, wpięcie Fax Serwera
Jeden numer i tysiące zadowolonych Klientów
Wirtualna Centralka VoIP od Netii to skuteczne narzędzie do monitoringu i optymalizacji połączeń od Klientów.
Sprawdź także