Komunikacja i obsługa klientów w jednym od Netii | Biznes Netia
Menu główne

Netia Contact Center PRO

Lekki jak chmura system do obsługi call center

Wielokanałowa obsługa kampanii przychodzących i wychodzących. Skuteczne narzędzia bez inwestycji w system. Indywidualne podejście w każdym projekcie.

Skuteczność
Działania sprzedażowe i obsługa klienta realizowane w oparciu o połączenie technologii contact center oraz szerokiej gamy produktów Netii. Pozwala to zapewnić wysoką skuteczność i efektywność działań.
Wygoda
Połączenie systemu odbierania i wykonywania aktywności MULTICHANNEL, historią Klienta, aktualnymi zadaniami i prowadzonymi sprawami ich statusem. Połączenie danych z bazami Klienta.
Oszczędności
Pełna kontrola wydatków dzięki rozliczeniu w stałym abonamencie oraz braku kosztów zakupu i utrzymania infrastruktury IT. Oszczędność czasu poprzez optymalizację pracy call center.
 
Porozmawiaj z nami!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 
Wielokanałowa komunikacja
m.in. przez e-mail, sms, chat i Messenger
Wspomaganie pracy grupowej
między pracownikami wykonującymi zalgorytmizowany zespół czynności
System Dialer
który filtruje połączenia do konsultantów i usuwa np.: sekretarki, faksy, błędne numery, poza zasięgiem
Monitoring i badanie skuteczności
kampanii i efektywności obsługi
Pełna historia komunikacji
z klientem, niezależnie od kanału komunikacji
Raportowanie
umożliwiające sprawną obsługę klienta i planowanie zasobów do kampanii

Komunikacja przychodząca i wychodząca z Klientami

Netia Contact Center PRO to obsługa ruchu wychodzącego i przychodzącego dla wielokanałowej obsługi Klienta.

Masz pytania?
Umów kontakt
lub zadzwoń +48 22 35 81 550


Najczęściej zadawane pytania

  • Czy system Contact Center integruje różne kanały komunikacji?

    Contact Center integruje wiele kanałów komunikacji w jednym narzędziu. Zapewnia możliwość komunikowania się m.in. poprzez telefon, e-mail czy chat.Contact center automatycznie układa procesy przepływu informacji.

    Jeden intuicyjny interfejs zapewnia konsultantom i ich menagerom wiele usprawnień do obsługi klientów. Zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacyjnymi z poziomu jednej konsoli konsultanta to skuteczniejsza kontrola zgłoszeń, kontaktów czy potencjalnych leadów.
  • Jakie jest podstawowe KPI mierzone w contact center?

    Najczęściej wykorzystywane wskaźniki efektywności i KPI w monitoringu contact center można podzielić na kilka kategorii. Jedne z nich dotyczą jakości i dostępności usług, a inne mierzą efektywność pracowników. Kolejne wpływają na wydajność wiążącą się ściśle z zyskownością czy też kosztem. Warto wspomnieć o trzech najbardziej znaczących:
    • SLA – Service Level Agreement – określa minimalną niezawodność i dostępność dla klientów. Pomaga w ustaleniu optymalnego poziomu jakości dostarczanych usług.
    • SLV – Service Level – prezentuje procent odebranych połączeń w założonym czasie. W zależności od wybranego kanału kontaktu powinien być określany indywidualnie.
    • FCR – First Contact Resolution – opisuje efekt interakcji na linii klient-firma przy pierwszym kontakcie. Wskazuje, ile spraw nie wymagało przekazania do wyższej linii wsparcia. Odzwierciedla rzeczywistą skuteczność organizacji w kwestii obsługi zgłoszeń.
  • Czy jest możliwość identyfikacji klienta w Contact Center?

    System Contact Center pozwala konsultantom błyskawicznie rozpoznać dzwoniącą osobę i przejrzeć historię interakcji z nią. Skraca to czas obsługi klienta od momentu rozpoznania jego intencji do realizacji sprawy i zamknięcia zgłoszenia.
  • Czy jest możliwość integracji Contact Center z innymi systemami?

    System Contact Center można zintegrować z każdym systemem, który również jest zdolny do integracji.
 
Dowiedz się więcej!
Zamów kontakt
lub zadzwoń
+22 35 81 550


 

Polecane treści

Wybierz swój język ×