TIDAL - Twoja ulubiona muzyka w jednym miejscu | Netia
Menu główne
Dlaczego warto?

Co to jest TIDAL?

TIDAL to jedyna platforma rozrywkowa, której właścicielami są artyści, m.in. JAY-Z, Beyoncé, Madonna i wielu innych.

Piosenki, które kochasz, zawsze z Tobą

Słuchaj muzyki na wielu różnych urządzeniach - telefonie, tablecie, komputerze lub w samochodzie. Użyj funkcji offline, aby pobrać swoje ulubione albumy i playlisty i słuchać muzyki nawet poza zasięgiem internetu, np. w samolocie.

Nie tylko muzyka

TIDAL to więcej niż aplikacja do słuchania muzyki! W TIDAL znajdziesz teledyski, wideo wywiady, a nawet filmy i nagrania z koncertów. Oglądaj relacje na żywo z koncertów i festiwali na całym świecie. Bierz udział w licznych konkursach i zobacz swoich ulubionych artystów na żywo!

Odkrywaj więcej

Opatentowany przez TIDAL algorytm rozpozna Twoje ulubione gatunki muzyczne i artystów i przygotuje spersonalizowane playlisty specjalnie dla Ciebie. Możesz także słuchać jednej z wielu playlist przygotowanych przez redakcję TIDAL.

Jak zamówić TIDAL

0zł przez 3 miesiące
od 60 zł/mies.

Internet Światłowodowy + TIDAL

Sprawdź
Często zadawane pytania

  • Ile kosztuje TIDAL w Netii?

    Usługa TIDAL dostępna jest w wybranych ofertach w ramach abonamentu.

  • Czy korzystając na telefonie komórkowym z TIDAL w Netii płacę za transmisję danych?

    Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego.

  • Kupiłem ofertę Netii z TIDAL. Jak mogę zarejestrować konto w TIDAL?

    Do 3 dni po instalacji usług Netii otrzymasz od nas wiadomość SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  • Skasowałem/am wiadomość SMS z linkiem rejestracyjnym do TIDAL. Co teraz?

    Jeśli dostałeś/aś SMSa z linkiem rejestracyjnym do TIDAL ale go skasowałeś/aś nie dokonując rejestracji to w ciągu kilku najbliższych dni dostaniesz SMSa ponownie. Możesz też wejść na stronę https://offer.tidal.com/netiaPl gdzie dokonasz rejestracji wpisując numer telefonu podany na umowie z Netią przy usłudze TIDAL. UWAGA! Ten sposób rejestracji aktywny jest dopiero po wysłaniu pierwszego SMSa.

  • Nie dostałem/am SMSa z linkiem rejestracyjnym do TIDAL.

    SMSa wysyłany jest w ciągu 3 dni od instalacji usług Netia. Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś/aś SMSa skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem 801 802 803 lub 22 711 11 11 (Koszt połączenia zgodny z cennikiem Twojego operatora).

  • Mam już konto TIDAL czy mogę je zachować?

    Jeśli korzystasz z serwisu TIDAL płacąc kartą płatniczą możesz zachować swoje dotychczasowe konto. Od tej chwili opłata z Twojej karty nie będzie pobierana, a z usługi TIDAL będziesz korzystać w ramach abonamentu za usługi w Netii.

    Jeśli korzystasz z serwisu TIDAL w ramach oferty od innego usługodawcy musisz założyć nowe konto.

  • Jak korzystać z TIDAL w smart TV?

    Dostępność aplikacji TIDAL zależy od modelu TV oraz od jego systemu operacyjnego.
    Jeśli aplikacja jest dostępna to, aby włączyć swoje konto należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

    • Na smart TV:
      • Zainstalować aplikację TIDAL
      • Uruchomić zainstalowaną aplikację.
      • Na ekranie pojawi się KOD
    • Na komputerze lub na telefonie:
      • Wejść na stronę internetową http://link.tidal.com/
      • Zalogować się danymi konta TIDAL
      • Wpisać kod widoczny na ekranie smart TV i kliknąć ‘Kontynuuj’

     Po poprawnym wykonaniu powyższych kroków na ekranie smart TV pojawi się pełny interfejs konta TIDAL.

Skorzystaj z oferty

Potwierdź swój numer telefonu, aby zrealizować

Przejdź do formularza