Disney+ z internetem i pakietem TV – sprawdź ofertę! - Netia
Menu główne

Najwspanialsze historie w jednym miejscu
Hity filmowe, seriale oraz produkcje oryginalne

Nie masz jeszcze Disney+?

ZAMÓW
Animacja przedstawiająca produkcje Disney
Jesteś klientem i chcesz aktywować Disney+?
Zostaw numer, zadzwonimy
Formularz

Jak korzystać? To proste!

Cyfra 1
Powitalny e-mail lub SMS

Jeśli kupiłeś w Netii ofertę z dostępem do Disney+ w Planie Standard, otrzymasz e-mail powitalny lub SMS z informacją o Disney+ na adres e-mail oraz/lub numer telefonu, który podałeś przy podpisaniu umowy.

Cyfra 2
Dokończ proces rejestracji

W mailu znajdziesz link do strony dedykowanej tylko dla Ciebie, na której dokończysz proces rejestracji. Postępuj dalej zgodnie z krokami opisanymi na ekranie.

Cyfra 3
Unikalny numer użytkownika

W wiadomości znajdziesz również unikalny numer użytkownika w usłudze Disney+. Zachowaj go.

Ważna informacja:

Jeśli nie otrzymałeś maila powitalnego, sprawdź w swoim programie pocztowym folder z niechcianymi wiadomościami (spam). Jeśli to nie pomoże, zaloguj się na swoje konto w serwisie netiaonline i odszukaj przycisk Disney+ w zakładce Usługi Dodatkowe. Po kliknięciu przycisku znajdziesz link do dedykowanej strony Disney+ z procesem rejestracyjnym.

Cyfra 4
Pobierz aplikację

Pobierz aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, sklepów wybranych producentów smart TV i innych urządzeń. Ciesz się dostępem do tysięcy filmów, seriali i produkcji oryginalnych każdego miesiąca!

Tysiące godzin seriali i filmów w jednym miejscu

Swoje ulubione filmy i seriale możesz oglądać kiedy chcesz i jak chcesz, na swoim ulubionym urządzeniu, a seansu nie zakłóci Ci ani jedna reklama!

TV Amazon Fire TV, Android TV, Apple TV, Chromecast, Hisense, LG, Panasonic, Samsung
KOMPUTERY Chrome OS, macOS, Windows PC
SMARTFONY I TABLETY Tablety Amazon Fire, Telefony i tablety Android, iPhone oraz iPad
KONSOLE PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S

Często zadawane pytania

  • Czym jest serwis Disney+?

    Disney to serwis streamingowy, będący domem dla filmów i programów Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic oraz Star.

    Dostęp do Disney+ od Netii to dostęp do Planu Standard, w ramach którego zyskujesz:

    • dostęp do oryginalnych produkcji, filmowe hity, klasyczne produkcje, seriale, filmy krótkometrażowe oraz inspirujące reportaże
    • nieograniczona liczba pobrań na 10 urządzeniach i możliwość ustawienia 7 profili
    • jakość Full HD wraz z dźwiękiem 5.1
    • zaawansowana kontrola rodzicielska z możliwością utworzenia profili dla dzieci
    • możliwość oglądania na 2 ekranach jednocześnie

    Szczegółowe informacje dotyczące działania aplikacji Disney+ znajdziesz na stronie serwisu Disney+ help.disneyplus.com.

  • Co Netia oferuje swoim klientom w ramach partnerstwa z Disney+?

    Nowi i obecni klienci Netii mogą skorzystać z ofert łączonych z Disney+, które zapewniają całej rodzinie dostęp do najlepszej rozrywki w jednym miejscu.
  • Czy mogę skorzystać z ofert specjalnych lub umowy na pakiet zawierający Disney+ w Netii, jeżeli posiadam już subskrypcję Disney+ (subskrypcja bezpośrednio z Disney+)?

    Tak, możesz skorzystać z oferty firmy Netia oraz zachować swoją historię oglądania i listę ulubionych. Nie musisz kasować Twojego obecnego konta w serwisie Disney+. Musisz po prostu użyć danych logowania do Disney+, z których zazwyczaj korzystasz (adres e-mail, hasło) w trakcie aktywacji Twojego konta przez Netię. Twoja istniejąca subskrypcja zostanie automatycznie wstrzymana na tak długo, jak długo będziesz abonentem Disney+ za pośrednictwem Netii, a opłaty będę naliczane przez Netię po aktywacji Twojej subskrypcji. W przypadku, gdy posiadasz subskrypcję Disney+ rozliczaną przez strony trzecie, takie jak Google lub Apple, będziesz musiał samodzielnie zarządzać taką subskrypcją. Więcej informacji można znaleźć w niniejszym dokumencie pomocy Disney+ lub na stronie help.disneyplus.com.
  • Co mogę zobaczyć w serwisie Disney+?

    Disney+ ma coś dla każdego, w dowolnym nastroju, a wszystko dostępne w jednym miejscu. Rozrywka od Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars, National Geographic oraz Star.

    Oglądaj najnowsze produkcje, oryginalne seriale i filmy, klasyczne i starsze produkcje i wiele innych. Odtwarzaj w sieci i ściągaj oryginalne produkcje takie jak seriale Loki, To nie wypanda czy Księga Boba Fetta, oraz uwielbiane przez widzów Encanto, The Simpsons i The Walking Dead.

    Odkryj uwielbiane filmy Disneya, takie jak Kopciuszek czy Mała Syrenka; współczesne klasyki takie jak Moana i Kraina Lodu; oraz nowe wersje Króla Lwa, Mulan i wiele innych. Plus, setki seriali, filmów krótkometrażowych i odcinków specjalnych na kanale Disney Channel, w tym Fineasz i Ferb i Kacze opowieści, oraz kino familijne takie jak Kevin sam w domu lub Zakonnica w przebraniu.

    Zanurz się w uniwersum Marvel Cinematic dzięki takim filmom jak Kapitan Marvel, Czarna Pantera czy Strażnicy Galaktyki.

    Jeżeli wolisz raczej Gwiezdne Wojny, możesz ponownie przeżyć sagę Skywalkera oglądając odcinki od 1 do 9 Gwiezdnych Wojen lub serial oryginalny Disney+ - The Mandalorian, jak również pełną kolekcję animowanego serialu Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów.

    Inne nasze ulubione produkcje obejmują tytuły National Geographic, nagrodzony Nagrodą Akademii® Free Solo: ekstremalna wspinaczka i Świat według Jeffa Goldbluma, oraz Gdzie jest Dory, Avatar i Epoka Lodowcowa ze studia Pixar.

  • Jak założyć konto w serwisie Disney+?

    W ciągu 24 godzin od zakupu dostępu do usługi za pośrednictwem Netii, otrzymasz wiadomość powitalną zawierającą informacje na temat serwisu Disney+ wraz z instrukcją rejestracji. Wiadomość powitalna będzie zawierać link aktywacyjny, który pozwoli Ci na dokończenie procesu aktywacji. Proces jest prosty i można zrealizować go w kilku krokach opisanych na ekranie.
    Wiadomość e-mail będzie również zawierać Twój unikalny numer użytkownika serwisu Disney+ — prosimy zachować go do użytku w przyszłości w razie konieczności.
  • Co mam zrobić w przypadku, gdy nie będę mógł znaleźć mojego unikalnego numeru użytkownika?

    Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
  • Jak korzystać z serwisu Disney+?

    Aby rozpocząć oglądanie, wystarczy zalogować sią za pośrednictwem przeglądarki internetowej do serwisu na stronie www.disneyplus.com, lub pobrać aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, lub sklepów internetowych wybranych producentów urządzeń smart TV i innych urządzeń.
  • Jakie urządzenia są kompatybilne z Disney+?

    Disney+ jest kompatybilny z urządzeniami mobilnymi, przeglądarkami internetowymi, konsolami do gier oraz smart TV. Pełna lista obsługiwanych urządzeń znajduje się na stronie help.disneyplus.com.
  • Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę oglądać materiały dostępne w serwisie Disney+?

    Dostęp do Disney+ w planie Standard umożliwia oglądanie na 2 ekranach jednocześnie, na obsługiwanych urządzeniach.
  • Czy w serwisie Disney+ istnieje możliwość stworzenia indywidualnego profilu użytkownika?

    Serwis Disney+ zapewnia możliwość ustawienia aż 7 profili.
  • Czy serwis Disney+ jest odpowiedni dla dzieci?

    Dzięki intuicyjnej kontroli rodzicielskiej, serwis pozwala zadbać o bezpieczeństwo nawet najmłodszych użytkowników. Po utworzeniu Twojego konta będziesz mógł skonfigurować ustawienia kontroli rodzicielskiej.
  • Co powinienem zrobić w przypadku, gdy nie otrzymam wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?

    Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii. Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym lub poinformuje Cię o możliwych sposobach ponownego otrzymania takiego linku. Możesz również zalogować się do serwisu online Netia Online i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony rejestracji.
  • Co powinienem zrobić w przypadku, gdy nie będę pamiętał adresu e-mail lub hasła do mojego konta Disney+?

    Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie wszelkich kwestii związanych z logowaniem do konta Disney+.
  • Kto odpowiada za ewentualne problemy techniczne związane z serwisem Disney+?

    Disney+ odpowiada za wsparcie techniczne swoich produktów. Pomoc można uzyskać na stronie help.disneyplus.com, klikając na przycisk „Zadzwoń do nas”, aby skontaktować się telefonicznie z naszym działem obsługi klienta.
  • Co powinienem zrobić w przypadku chęci rezygnacji z usługi?

    Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
  • Co powinienem zrobić jeżeli link aktywacyjny wygasł?

    Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Netii.
    Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Możesz również zalogować się do serwisu online Netia Online i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony internetowej rejestracji.
  • W jaki sposób zmienić dane na moim profilu w serwisie Disney+?

    Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę help.disneyplus.com, w celu uzyskania wsparcia w zakresie konfiguracji lub modyfikacji dowolnego profilu w serwisie Disney+ lub przejść do sekcji ‘moje konto’ na Disney+.
  • Co powinienem zrobić jeżeli pomimo rejestracji nie mogę korzystać z serwisu Disney+ – np. nie odtwarzają się filmy?

    W przypadku jakichkolwiek problemów z korzystaniem z aplikacji Disney+, prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia.
  • Jak długo jest ważny link rejestracyjny?

    Po aktywacji usługi otrzymasz link aktywacyjny do zakończenia procesu rejestracji. Link jest ważny przez 30 dni.
  • Jak opłacać dostęp do serwisu Disney+?

    Opłata będzie dodawana do abonamentu, który opłacasz u Twojego operatora Netia.
  • Co powinienem zrobić jeżeli opłata za ten sam okres korzystania z serwisu została mi naliczona przez Disney+ i operatora?

    Prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie zarządzania Twoją subskrypcją.

Przy wyborze wariantu usługi Internetowej wraz z dostępem do Disney+ dostęp ten jest integralną częścią usługi internetowej przez cały okres jej trwania. Brak aktywacji lub korzystania z Disney+ nie powoduje zmiany miesięcznej opłaty abonamentowej za Internet w wariancie z dostępem do Disney+. Szczegóły w regulaminach na netia.pl.

Aplikacja Disney+ jest obecnie dostępna na dekoderach obsługujących technologię 4K. Operator nie gwarantuje dostępności aplikacji Disney+ na dekoderach.

© 2025 Disney i podmioty powiązane.