Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Internet z Telewizją Dla kinomaniaka - Netia
Menu główne

Dopasowaliśmy oferty dla adresu: {[{sdu_text}]}

Sprawdź dostępność usług 

uzyskaj ofertę dopasowaną do swojej lokalizacji

TIDAL w Netii

Jak to działa?

  • Ile kosztuje TIDAL w Netii?

    Usługa TIDAL dostępna jest w wybranych ofertach w ramach abonamentu.

  • Czy korzystając na telefonie komórkowym z TIDAL w Netii płacę za transmisję danych?

    Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego.

  • Kupiłem ofertę Netii z TIDAL. Jak mogę zarejestrować konto w TIDAL?

    Do 3 dni po instalacji usług Netii otrzymasz od nas wiadomość SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.

  • Skasowałem/am wiadomość SMS z linkiem rejestracyjnym do TIDAL. Co teraz?

    Jeśli dostałeś/aś SMSa z linkiem rejestracyjnym do TIDAL ale go skasowałeś/aś nie dokonując rejestracji to w ciągu kilku najbliższych dni dostaniesz SMSa ponownie. Możesz też wejść na stronę https://offer.tidal.com/netiaPl gdzie dokonasz rejestracji wpisując numer telefonu podany na umowie z Netią przy usłudze TIDAL. UWAGA! Ten sposób rejestracji aktywny jest dopiero po wysłaniu pierwszego SMSa.

  • Nie dostałem/am SMSa z linkiem rejestracyjnym do TIDAL.

    SMSa wysyłany jest w ciągu 3 dni od instalacji usług Netia. Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś/aś SMSa skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem 801 802 803 lub 22 711 11 11 (Koszt połączenia zgodny z cennikiem Twojego operatora).

  • Mam już konto TIDAL czy mogę je zachować?

    Jeśli korzystasz z serwisu TIDAL płacąc kartą płatniczą możesz zachować swoje dotychczasowe konto. Od tej chwili opłata z Twojej karty nie będzie pobierana, a z usługi TIDAL będziesz korzystać w ramach abonamentu za usługi w Netii.

    Jeśli korzystasz z serwisu TIDAL w ramach oferty od innego usługodawcy musisz założyć nowe konto.

  • Jak korzystać z TIDAL w smart TV?

    Dostępność aplikacji TIDAL zależy od modelu TV oraz od jego systemu operacyjnego.
    Jeśli aplikacja jest dostępna to, aby włączyć swoje konto należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

    • Na smart TV:
      • Zainstalować aplikację TIDAL
      • Uruchomić zainstalowaną aplikację.
      • Na ekranie pojawi się KOD
    • Na komputerze lub na telefonie:
      • Wejść na stronę internetową http://link.tidal.com/
      • Zalogować się danymi konta TIDAL
      • Wpisać kod widoczny na ekranie smart TV i kliknąć ‘Kontynuuj’

     Po poprawnym wykonaniu powyższych kroków na ekranie smart TV pojawi się pełny interfejs konta TIDAL.