Jestem Klientem Netii

Jak zwrócić urządzenie?

Urządzenie możesz zwrócić wyłącznie odsyłając je do nas. Powinieneś zrobić to w ciągu 14 dni od daty zakończenia świadczenia usług. Salony sprzedaży nie przyjmują zwrotów urządzeń. Zgodnie z zawartą umową koszt zwrotu dzierżawionego urządzenia ponosi Klient. 

Wysyłkę można zrealizować:

  • Zamawiając kuriera, który odbierze od Ciebie urządzenie w konkurencyjnej cenie 17,69 zł brutto
  • Wysyłając urządzenie samodzielnie na adres



    Magazyn Centralny Grupy Netia,IPS
    Inwestorów 13,
    39-300 Mielec


Czy powyższy tekst okazał się przydatny?



Jeżeli masz pomysł jak możemy poprawić tekst pomocy, napisz do nas

Powiązane tematy

Powiązane materiały i pliki