Sprawdź dostępność usług






Jestem Klientem Netii

Przeniesienie linii

Jeśli zmieniasz adres, to możesz przenieść usługi Netii. Jeśli tylko Twój nowy adres znajduje się w zasięgu sieci Netii, przeniesiemy je. Przeniesienie usług do nowej lokalizacji realizowane jest w ramach tej samej strefy numeracyjnej.

Skontaktuj się z nami wcześniej i podaj adres, aby upewnić się czy jest to możliwe. Przed zgłoszeniem przygotuj dane konieczne do przyjęcia zlecenia:
  • dokładny adres w nowej lokalizacji (kod pocztowy, miejscowość, nr budynku, nr lokalu)
  • telefon kontaktowy
  • nr telefonu, którego dotyczy przeniesienie


Po sprawdzeniu możliwości technicznych, nasi konsultanci poinformują Cię szczegółowo o warunkach przeniesienia.

Zlecenie przeniesienia linii możesz zgłosić telefonicznie pod nr 801 802 803, mailem na adres info@netia.pl lub listownie na adres:
Netia SA
skr. pocztowa nr 597
40-950 Katowice S105
z dopiskiem "Przeniesienie linii"

Czas realizacji przeniesienie usług to 21 dni od dnia złożenia zlecenia, a w przypadku przesłania zamówienia pocztą - od dnia wpływu do Netii.

Czy powyższy tekst okazał się przydatny?



Jeżeli masz pomysł jak możemy poprawić tekst pomocy, napisz do nas

Powiązane tematy

Powiązane materiały i pliki