zamknij [X]






Problemy z logowaniem

Pomoc w odzyskiwaniu danych do logowania

1
2
3
4

Po wejściu na stronę logowania Netia On-line, znajdziesz 3 możliwe tryby logowania. Wybierz tryb logowania jakiego chciałbyś użyć:

Tryb standardowy polega na użyciu danych logowania, które otrzymałeś od Netii w momencie podpisania umowy i których nie modyfikowałeś na indywidulane dane logowania.

Te dane to:
a) numer konta Abonenta - znajdziesz go w górnej części każdej faktury wystawionej przez Netię
b) PIN - znajdziesz go na umowie lub na otrzymanej z Netii karcie.

Jeśli nie możesz znaleźć swojego numeru PIN, zadzwoń
pod numer infonetii:

  • 801 802 803 (koszt połączenia równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej),
  • 22 711 11 11 (z telefonów komórkowych).

Tryb indywidualny polega na użyciu zmodyfikowanych przez Ciebie standardowych danych logowania otrzymanych od Netii przy podpisaniu umowy (Numer konta Abonenta i PIN) na indywidulane dane logowania. Indywidualne dane logowania to:

a) Nazwa użytkownika – po zmodyfikowaniu przez Ciebie Numeru konta Abonenta
b) Hasło – po zmodyfikowaniu przez Ciebie PINu

Tryb Social Media polega na uzyciu Twoich indywidualnych
danych logowania, których uzywasz logując się na Facebooku
lub do Google+.

Wybierz jedną z opcji.