26 maja 2025
Nie mam sygnału w słuchawce

- Sprawdź podłączenie aparatu do gniazdka telefonicznego - czy wtyczki są dociśnięte zarówno przy gniazdku jak i telefonie;
- Sprawdź, czy przewód telefoniczny nie uległ uszkodzeniu (przerwania, zagięcia), jeżeli posiadasz drugi przewód sprawdź na nim działanie usługi;
- Jeżeli posiadasz dwa aparaty sprawdź czy na drugim urządzeniu jest sygnał, uszkodzeniu mógł ulec sam aparat;
- Jeżeli jest to aparat bezprzewodowy sprawdź komunikację z bazą oraz stan baterii;
- W przypadku korzystania na linii z telefonu oraz modemu/routera, podłącz aparat telefoniczny bezpośrednio do gniazdka z pominięciem mikrofiltra/rozdzielacza z mikrofiltrem, mógł on ulec uszkodzeniu i należy go wymienić.
Jeżeli w mieszkaniu podłączone są dodatkowe aparaty telefoniczne, przed każdym z nich powinien być podłączony mikrofiltr.
Czy odpowiedź była przydatna?
Dziękujemy za odpowiedź
Pomóż nam poprawić tą odpowiedź
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dziękujemy za odpowiedź
Zobacz także