26 maja 2025
Podczas rozmowy słychać zakłócenia

- Sprawdź podłączenie aparatu do gniazdka telefonicznego - czy wtyczki są dociśnięte zarówno przy gniazdku jak i telefonie;
- Sprawdź, czy przewód telefoniczny nie uległ uszkodzeniu (przerwania, zagięcia), jeżeli posiadasz drugi przewód, sprawdź na nim działanie;
- Jeżeli posiadasz dwa aparaty sprawdź czy w drugim urządzeniu występują zakłócenia, najpewniejsza diagnoza to odłączenie jednego z aparatów podczas weryfikacji na drugim;
- Jeżeli jest to aparat bezprzewodowy sprawdź komunikację z bazą, stan baterii;
- W przypadku korzystania na linii z telefonu oraz Internetu sprawdź, czy przed aparatem znajduje się mikrofiltr lub rozdzielacz z wbudowanym mikrofiltrem;
- W przypadku korzystania na linii z telefonu oraz modemu/routera, podłącz aparat telefoniczny bezpośrednio do gniazdka z pominięciem mikrofiltra / rozdzielacza z mikrofiltrem, mógł ulec uszkodzeniu i należy go wymienić;
- Dopytaj czy rozmówca również słyszy zakłócenia.