zamknij [X]

Sprawdź dostępność usług


sprawdź
Zaznacz, jeśli w Twoim adresie nie ma ulicy
Zaznacz, jeśli w Twoim adresie nie ma numeru lokalu
Uzupełnij poprawnie pola zaznaczone na czerwono.




Telefon IP2

Netia telefon IP dla firm

VOICE SOLUTION jest kompleksową cyfrową usługą głosową dla jednodziałowych oraz wielodziałowych firm, w których z telefonu korzysta wielu pracowników biurowych.

Netia oferuje usługę dostarczaną razem z instalacją i zarządzaniem aparatami IP na biurko Klienta. Usługa może być świadczona w całej Polsce zarówno w Netii, jak i w sieci innego operatora.

Dlaczego warto?

W ramach rozwiązania udostępniana jest pełna funkcjonalność PABX świadczona w modelu hostowanym, więc nie trzeba posiadać własnej centrali PABX.

Oferta „Voice Solution” to trzy warianty usług dla użytkownika końcowego różniące się:
  • modelem aparatu telefonicznego,
  • funkcjonalnościami.
Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3 
Aparat analogowy Klienta (faks) podłączony przez bramkę Voip
Funkcjonalności użytkownika
PABX:
  • natychmiastowe przeniesienie wywołania
  • przeniesienie wywołania w przypadku zajętego numeru
  • przeniesienie wywołania po określonym czasie oczekiwania
  • przeniesienie wywołania na numer zewnętrzny
  • zawieszenie połączenia
  • blokada prezentacji numeru na żądanie
  • prezentacja nazwy osoby dzwoniącej
  • prezentacja numeru osoby dzwoniącej
  • usługa „nie przeszkadzać”
  • powtarzanie numeru
  • skrócone wybieranie
  • poczta głosowa
Bezpłatne połączenia lokalne i międzymiastowe:
  • połączenia loc/dld w cenie opłaty abonamentowej
  • limit 15 000 min
  • po przekroczeniu limitu stawki zgodnie z taryfą indywidualną
  • FTM zgodnie z taryfą indywidualną
Instalacja dla każdego profilu użytkownika końcowego:
  • instalacja bram IAD
  • uruchomienie usługi
  • konfiguracja sprzętu
Utrzymanie usługi:
stała opieka nad każdym elementem świadczonej usługi:
  • dodawanie nowych funkcjonalności
  • modyfikacja usług przypisanych dla każdego użytkownika
  • asysta przy wymianie lub naprawie sprzętu, będącego własnością Klienta
  • zdalne wsparcie i doradztwo techniczne w zakresie eksploatacji i rozwoju usługi
  • aparat telefoniczny IP Policom 430
  • dwie linie telefoniczne pozwalające prowadzić dwie rozmowy jednocześnie
  • graficzny wyświetlacz LCD 132/46 pikseli
  • tryb głośnomówiący
  • intuicyjny panel obsługi
  • menu w języku polskim
Funkcjonalności użytkownika:
  • analogicznie jak w wariancie 1
  • Zdalny dostęp
  • możliwość korzystania z usługi z dowolnego miejsca poprzez dowolny dostęp do internetu
  • użytkownik identyfikuje się swoim numerem telefonu w biurze
  • pokrywanie kosztu połączeń przez Firmę
  • dostęp do lokalnej książki telefonicznej poprzez integrację komputera i aparatu IP
  • lokalna książka telefoniczna
  • integracja z Outlook (CTI – Computer, Telephony Integration)
  • wykorzystanie monitora komputera jako wyświetlacza aparatu telefonicznego
  • aparat telefoniczny IP Policom 650
  • sześć linii telefonicznych, pozwalających efektywnie prowadzić telekonferencję
  • graficzny wyświetlacz LCD 320/160 pikseli
  • tryb głośnomówiący
  • intuicyjny panel obsługi
  • menu w języku polskim
Funkcjonalności użytkownika:
analogicznie jak w wariancie 2

Cena

Ze względu na fakt, że usługa może być realizowana w różnych technologiach, wycena realizowana jest po wcześniejszym przeanalizowaniu potrzeb Klienta przez przedstawiciela Netii.