09 października 2025

-
SkyShowtime w Netii


SkyShowtime - Internetowy serwis wideo na żądanie, gwarantujący nieograniczony dostęp do obszernej biblioteki hitów filmowych oraz produkcji własnych SHOWTIME®, Sky Studios, Universal Pictures, Dreamworks, Peacock czy Nickelodeon, Paramount+ i Paramount Pictures.
SkyShowtime to:
- Biblioteka kultowych filmów i seriali;
- Uznane seriale i filmy zewnętrznych producentów;
- Najpopularniejsze programy i gatunki;
- Produkcje własne SkyShowtime;
- Znane seriale i ikoniczni bohaterowie.
SkyShowtime to pakiet dostosowany specjalnie dla Ciebie:
Plan Standard Reklamy Bez reklam* Ilośc równoległych streamów 2 Jakość obrazu (maksymalna) Full HD Jakość dźwięku (maksymalna) Dolby Digital 5.1 Możliwość pobierania treści 30 pobrań plików *Przed materiałami mogą pojawić się promocyjne zwiastuny filmów i seriali SkyShowtime.
SkyShowtime to największe wytwórnie i marki:

SkyShowtime wszędzie tam gdzie jesteś. Możesz korzystać z SkyShowtime w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Optymalne działanie SkyShowtime uzyskuje już przy prędkości około 5-8,5 Mb/s.
Serwis SkyShowtime dostępny jest na szerokiej i ciągle poszerzającej się gamie platform i urządzeń:
Telewizory Dekodery Urządzenia mobilne Przystawki telewizyjne Komputery Samsung Smart TV
Samsung Tizen (od 2017r.)
Android Smart TV
(od wersji 6.0)
LG Smart TV
LG Web OS (od wersji 3.5)
Apple TV HD
(od 4 generacji)Netia SoundBox 4K Android
(od wersji 7)
iPhone/iPad
iOS (od wersji 15)ChromeCast
Air PlayPC
(Chrome 110+, Firefox 110+,Edge 110+)
MAC
(Chrome 110+, Firefox 110+,Edge 110+, Safari 14+)
ChromeBook -
Jak zamówić usługę SkyShowtime

Jeżeli chcesz zamówić usługę SkyShowtime, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 22 711 11 11* lub 793 800 300*.
* opłata zgodna z cennikiem operatora
-
Jak zarejestrować się w usłudze SkyShowtime

W momencie aktywacji usługi otrzymasz wiadomość e-mail oraz wiadomość SMS zawierającą link do rejestracji usługi SkyShowtime.

Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości lub ją skasowałeś, możesz również zarejestrować się z poziomu Netia On-line.
W tym celu po zalogowaniu do serwisu przejdź do Moje usługi > Usługi multimedialne > SkyShowtime i kliknij Zarejestruj się.

Zostaniesz automatycznie przekierowany do strony rejestracji usługi.
Wprowadź adres e-mail, którym będziesz logował się do serwisu i naciśnij kontynuuj.

Jeżeli subskrybujesz już usługę SkyShowtime, możesz zarejestrować się w Netii na ten sam adres e-mail. W takim przypadku Twoja subskrypcja w SkyShowtime zostanie automatycznie zawieszona.
Wprowadź hasło, powtórz je i kliknij Utwórz konto.

Następnie naciśnij Zacznij oglądać SkyShowtime.

Wybierz konto, z którego chcesz korzystać (domyślne konto Właściciel konta).

Wybierz swoje zdjęcie profilowe.

Wpisz nazwę profilu i naciśnij Zapisz.

Wybierz 5 pozycji, które najbardziej Cię interesują i kliknij Zapisz. Możesz również pominąć tę planszę.

Od teraz możesz w pełni korzystać z serwisu.

Dodatkowo, na swojego maila otrzymasz prośbę o potwierdzenie adresu e-mail.

Jak również otrzymasz informację o zalogowaniu się na nowym urządzeniu.

-
Jak zalogować się do usługi SkyShowtime

W celu zalogowania się do serwisu SkyShowtime otwórz stronę www.skyshowtime.com i kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu.

Wpisz adres e-mail, który podawałeś w trakcie rejestracji usługi i naciśnij Kontynuuj.

Następnie wpisz hasło, które podawałeś w trakcie rejestracji usługi i kliknij Zaloguj się.
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je odzyskać klikając Nie pamiętam hasła;
Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail, skontaktuj się z pomocą techniczną SkyShowtime wysyłając wiadomość e-mail na adres: help@skyshowtime.com
Na koniec wybierz profil.

-
Zapomniałem hasła do SkyShowtime

W celu odzyskania hasła otwórz stronę www.skyshowtime.com oraz naciśnij Zaloguj się w prawym górnym rogu.

Wpisz Adres e-mail i kliknij Kontynuuj.

Następnie wybierz Nie pamiętam hasła pod przyciskiem Zaloguj się.

Wpisz Adres e-mail i naciśnij Kontynuuj.

Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie wysłania wiadomości.

Zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową i odszukaj wiadomość przesłaną przez SkyShowtime o tytule: Nie pamiętasz hasła? Następnie kliknij przycisk Zresetuj hasło.

Ustal nowe hasło składające się z minimum 10 znaków i potwierdź poprzez Kontynuuj.

Możesz teraz zalogować się do usługi za pomocą nowego hasła lub przejść bezpośrednio do swojego konta, klikając Idź do mojego konta.

Aby przejść do serwisu, kliknij Oglądaj SkyShowtime w górnym prawym rogu.

Na koniec wybierz profil.

Podstawowe informacje
-
Jak zgłosić trudności z usługą SkyShowtime

Zgłoszenia dotyczące usługi należy składać do SkyShowtime lub Netii, w zależności od tematu.
Wykaz tematów, które powinny zostać zgłoszone bezpośrednio do SkyShowtime:
- Problemy z kontentem dostępnym w aplikacji SkyShowtime oraz inne pytania związane z wyświetlanymi treściami;
- Problemy z jakością odtwarzania treści (artefakty, przesunięcia dźwięku itp.) - w pierwszej kolejności zweryfikuj usługę podkładową;
- Brak możliwości odtwarzania wybranych treści;
- Brak możliwości zalogowania się do usługi SkyShowtime;
- Zapomniałem adres e-mail związany z usługą SkyShowtime;
- Reset hasła do SkyShowtime;
- Urządzenia obsługujące SkyShowtime wraz z wymaganiami sprzętowymi;
- Szczegółowe funkcje i nawigacja po aplikacji;
- Ustawienia aplikacji SkyShowtime;
- Ochrona rodzicielska w aplikacji.
W powyższych tematach skontaktuj się za pomocą wiadomości e-mail na adres: help@skyshowtime.com
Wykaz tematów, które powinny zostać zgłoszone bezpośrednio do Netii:
- Pytania związane z usługą SkyShowtime dotyczące: opłat, reklamacji, warunków aktywacji/dezaktywacji, szczegółowych warunków związanych z zawartą umową, cen itp.;
- Ponowna wysyłka wiadomości powitalnej (maila/SMS);
- Udzielenie pomocy przy aktywacji usługi po jej zakupie;
- Brak możliwości rejestracji z poziomu aplikacji Netia Online;
- Problemy z otrzymaniem wiadomości powitalnej (służącej do rejestracji usługi);
- Inne tematy nie wymienione powyżej.
W powyższych tematach skontaktuj się telefonicznie na numer: 22 711 11 11* lub 793 800 300*.
* opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora.
-
Jak utworzyć/edytować dodatkowy profil w SkyShowtime

SkyShowtime pozwala na utworzenie do 5 indywidualnych profili oraz dodatkowy profil dla dzieci (domyślnie utworzony).
Dodanie nowego profilu:
W celu utworzenia nowego profilu zaloguj się do usługi na stronie www.skyshowtime.com lub w aplikacji mobilnej.
Na ekranie wyboru profilu masz możliwość dodania nowego poprzez ikonę +.

Wybierz zdjęcie profilu (avatar).

Zaznacz, czy profil ma być profilem dla dziecka.

Na koniec wpisz nazwę profilu i naciśnij Zapisz.

Zmiana/usunięcie profilu:
Na ekranie wyboru profilu kliknij ikonę ołówka, po najechaniu na niego.

W nowym oknie możesz zmienić:
- Avatar (zdjęcie profilu);
- Nazwę profilu;
- Język serwisu;
- Ustawić/zmienić kategorię wiekową;
- Utworzyć/zmienić numer PIN do profilu;
- Włączyć/wyłączyć automatyczne zwiastuny (w tle wyboru materiału);
- Usunąć profil.

Jeżeli chcesz usunąć profil, naciśnij Usuń profil.

A następnie potwierdź klikając Tak, usuń.

Zostaniesz przekierowany do okna wyboru oraz otrzymasz potwierdzenie usunięcia profilu.

-
Jak ustawić kontrolę rodzicielską w SkyShowtime

Moduł kontroli rodzicielskiej SkyShowtime pozwala na automatyczne wyfiltrowanie treści, w zależności od wieku dziecka.
Aby włączyć kontrolę, po zalogowaniu się do serwisu SkyShowtime, kliknij na ikonę ołówka, po najechaniu na wybrany profil.

Następnie przejdź do Kategoria wiekowa i naciśnij Zmień.

Wprowadź hasło do serwisu SkyShowtime.

Wybierz kategorię wiekową i kliknij Zapisz kryteria.

W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zmiany ustawień profilu.

-
Jak zabezpieczyć profil kodem PIN w SkyShowtime

Aby zabezpieczyć profil numerem PIN, po zalogowaniu się do serwisu SkyShowtime, kliknij na ikonę ołówka, po najechaniu na wybrany profil.

Następnie przejdź do PIN profilu i naciśnij suwak.

Wprowadź hasło do serwisu SkyShowtime.

Utwórz 4-cyfrowy numer PIN oraz potwierdź go i kliknij Zapisz.

W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zabezpieczenia profilu.

-
Jak pobrać materiał offline w SkyShowtime

SkyShowtime pozwala na zapisanie do 30 materiałów offline na urządzeniu z zainstalowaną aplikacją mobilną.
Materiały dostępne są czasowo, oznacza to, że po określonym czasie konieczne jest ich odświeżenie w aplikacji mobilnej lub ich usunięcie z urządzenia.
- Jeżeli rozpocząłeś oglądanie danego materiału - będzie on dostępny do 48 godzin;
- Jeżeli ściągnąłeś materiał ale nie odtworzyłeś go - będzie on przechowywany przez 30 dni.
Pobieranie nagrań:
Zaloguj się do aplikacji oraz wybierz materiał, który chcesz pobrać na urządzenie i kliknij ikonę strzałki w dół.

Dostęp do nagrań:
Aby odtworzyć zapisany materiał, naciśnij ikonę strzałki w dół.

Oraz wybierz materiał, który chcesz obejrzeć.

Usuwanie nagrań:
W celu skasowania nagrań naciśnij ikonę strzałki w dół.

Następnie przy wybranym materiale kliknij Pobrano.

Oraz naciśnij Usuń pobieranie.
