Netia
Menu przestrzeni klienckich

    Podstawowe informacje

  • Ochrona sieci w Netii

    Poniżej znajduje się odtwarzacz audio. Naciśnij przycisk play aby odsłuchać cały artykuł
     

     

    Ochrona sieci - to usługa dostępna w wariancie planu Bezpieczny Internet Standard oraz Ultra.

    W ramach usługi cały ruch na łączu przechodzi przez dedykowane adresy DNS, które automatycznie ustawione są na serwerze. Dzięki temu po podłączeniu routera do sieci automatycznie wszystkie podłączone do niego urządzenia są chronione. Dotyczy to zarówno urządzeń do przeglądania sieci (laptop, smartfon, tablet) jak i pozostałych (telewizory, drukarki itp.).

    Ochrona polega na automatycznym blokowaniu możliwości otworzenia potencjalnie niebezpiecznych stron WWW.

    Ochrona może zostać również aktywowana dla usługi Netia Mobile. W takim przypadku, gdy łączysz się z Internetem za pomocą transferu danych na usłudze mobilnej, na terenie polski, jesteś chroniony w analogiczny sposób.

    Jeżeli posiadasz kilka usług Netia Mobile i chcesz korzystać z usługi poza siecią domową, każda z nich musi posiadać wykupioną usługę, aby objąć ochroną wszystkie numery.

    W sytuacji, gdy Ochrona sieci wykryje niebezpieczną witrynę Internetową pojawi się poniższy komunikat:

    Bezpieczny Internet

     

  • Jak korzystać z Ochrony sieci

    Poniżej znajduje się odtwarzacz audio. Naciśnij przycisk play aby odsłuchać cały artykuł
     

     

    Usługa działa automatycznie, nic nie musisz robić ani konfigurować po swojej stronie.

    Dodatkowo możesz na bieżąco sprawdzić statystyki swojej ochrony w dedykowanym panelu usługi.

    Panel dostępny jest poprzez link w wiadomości e-mail (welcome mail) lub bezpośrednio w szczegółach usługi Bezpieczny Internet na Netia On-line.

    BI
    BI

     

    Po zalogowaniu się do panelu masz możliwość sprawdzenia/pobrania statystyk:

    BI

     

  • Jak zgłosić trudności z usługą Ochrona sieci

    Poniżej znajduje się odtwarzacz audio. Naciśnij przycisk play aby odsłuchać cały artykuł
     

     

    W przypadku pojawienia się trudności z usługą skontaktuj się telefonicznie na numer: 22 711 11 11* lub 793 800 300*.

    * opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora.