Problemy z logowaniem

Ważne informacje

Już teraz wprowadzamy nowy sposób logowania do Netia Online dla nowych i dotychczasowych Klientów.


Zmiana ma na celu uproszczenie sposobu logowania poprzez wprowadzenie nowej formy logowania – poprzez adres email i hasło oraz ułatwienie odzyskiwania danych do logowania bez konieczności kontaktu z infolinią.


Jeżeli jesteś nowym Klientem lub logujesz się do Netiaonline po raz pierwszy, zarejestruj się przed pierwszym logowaniem.


Jeżeli korzystałeś już wcześniej z serwisu i chcesz zmienić sposób logowania do Netia Online  możesz to zrobić:


  • na stronie głównej Netia Online zarejestruj konto przed logowaniem lub

  • na stronie zmiany danych konta widocznej po zalogowaniu do Netia Online

Czy powyższy tekst okazał się przydatny?



Jeżeli masz pomysł jak możemy poprawić tekst pomocy, napisz do nas

Powiązane tematy