Problemy z logowaniem

Co zrobić, jeżeli zapomniałem danych do logowania?

  1. Nie pamiętam konta abonenta


    • Na stronie logowania do Netia Online wybierz przycisk „Nie pamiętam konta abonenta”


      co1
    • Zostaniesz poproszony o podanie numeru umowy z Netią oraz numeru PESEL


      co2
    • Po podaniu poprawnych danych oraz wybraniu przycisku „Wyślij” przypomnimy Twój numer abonenta


      co3

  2. Nie pamiętam hasła


    • Na stronie logowania do Netia Online wybierz przycisk „Nie pamiętam hasła”


      co4
    • Zostaniesz poproszony o podanie swojego adresu email oraz numeru konta abonenta.
      Po podaniu danych wybierz przycisk „wyślij”


      co1
    • Jeżeli podane przez Ciebie dane są prawidłowe, na podany adres emalii zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.


  3. Nie pamiętam nazwy użytkownika


    • Na stronie logowania do Netia Online wybierz przycisk „Nie pamiętam nazwy użytkownika”


      co6
    • Zostaniesz poproszony o podanie swojego adresu email. Następnie wybierz przycisk „Wyślij”


      co7

  4. Nie pamiętam numeru PIN


    Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN do logowania do Netia Online zadzwoń na infolinię. Numer do nas znajdziesz w sekcji kontaktowej. Abyśmy mogli szybciej pomóc Ci odzyskać numer PIN, zadzwoń z numeru telefonu, który podałeś nam wcześniej jako swój numer kontaktowy.


    Możesz też ponownie zarejestrować swoje konto i uzyskać dostęp do Netia Online bez potrzeby kontaktu z Infolinią.
    Jak to zrobić?
    To łatwe, informację znajdziesz tutaj.

Czy powyższy tekst okazał się przydatny?



Jeżeli masz pomysł jak możemy poprawić tekst pomocy, napisz do nas

Powiązane tematy