Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Netia
Menu główne

Netia

Wypowiedzenie umowy

Biuro obsługi klienta
22 358 15 25

Biuro obsługi klienta22 358 15 25

Formularz kontaktowy

Zadzwoń do nas lub zostaw swój numer telefonu. Odzwonimy.

+48

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.

Chcesz wypowiedzieć
lub rozwiązać umowę?

Skontaktuj się z nami

  • ikona telefonu

    Telefonicznie

    Klient indywidualny – 801 802 803
    Klient biznesowy – 801 888 999

  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl

  • ikona faksu

    Faksem

    22 338 52 42

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

Odstąpienie od umowy - jak to zrobić?

Możesz odstąpić od umowy z Netią, jeśli:

  • jesteś osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej,

  • umowa została podpisana poza salonem Netii lub na odległość,

  • nie minęło 14 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy lub akceptacji warunków przesłanych drogą elektroniczną.

Jeśli w tym samym czasie obowiązuje Cię więcej niż jedna umowa z Netią, możesz odstąpić od każdej z nich niezależnie (np. od umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz od umowy dotyczącej skorzystania z zakupu sprzętu).

POBIERZ WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Chcesz wypowiedzieć lub rozwiązać umowę?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
  • ikona salonu sprzedaży

    W salonie Netii

    Wydrukuj i wypełnij formularz i przyjdź do najbliższego salonu Netii

  • ikona telefonu

    Telefonicznie

    Klient indywidualny – 801 802 803
    Klient biznesowy – 801 888 999

  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl
    Klient biznesowy – firma@netia.pl

  • ikona faksu

    Faksem

    22 338 52 42

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

Rozwiązanie umowy - jak to zrobić?

Umowę z Netią może rozwiązać tylko właściciel usługi lub osoba przez niego upoważniona (nie musi to być upoważnienie notarialne). W przypadku śmierci Klienta do formularza musi być dołączony akt zgonu (oryginał lub kopia).

Warunki rozwiązania umowy:

  • umowa na czas nieokreślony, przedłużona automatycznie - miesięczny okres wypowiedzenia

  • umowa na czas określony – złóż dyspozycję z wyprzedzeniem co najmniej 1 pełnego okresu rozliczeniowego.

  • umowa na czas nieokreślony – po upływie pełnego okresu rozliczeniowego, licząc od dnia wpłynięcia rezygnacji,

POBIERZ WZÓR FORMULARZA

Wolisz kontakt telefoniczny z konsultantem?

Dowiedz się więcej lub zadzwoń 22 358 15 25

Rozwiązanie lub wypowiedzenie umowy

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zwrócić sprzęt po odstąpieniu od umowy?

    Na zwrot urządzenia masz 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu (ważna jest data nadania przesyłki).

    Wyślij paczkę na własny koszt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:

     Magazyn Centralny Grupy Netia, IPS
     ul. Inwestorów 13
     39-300 Mielec
     Z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”

    Spakuj wszystkie elementy urządzenia (np. modem, router, dekoder) wraz z zasilaczem do oryginalnego opakowania w sposób, który zabezpieczy go przed uszkodzeniem. Nie musisz zwracać karty SIM. Pamiętaj, że urządzenie nie może być uszkodzone.

  • Jakie są opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy?

    Rozwiązując przed czasem umowę zawartą na promocyjnych warunkach, musisz liczyć się z obowiązkiem zwrotu udzielonej ulgi/zapłaty odszkodowania.

    Netia może poprosić o uiszczenie Opłaty Wyrównawczej, która jest przyznawana przy zawieraniu umowy i określona w Szczegółowych Warunkach Promocji, pomniejszonej proporcjonalnie za okres od zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

    Możesz sprawdzić wysokość opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy, kontaktując się z nami:

    • mailowo:
      • Klient indywidualny – info@netia.pl
      • Klient biznesowy – firma@netia.pl
    • telefonicznie:
      • Klient indywidualny – 801 802 803
      • Klient biznesowy – 801 888 999
  • Czy można wycofać rezygnację z umowy?

    Tak, możesz to zrobić. Wybierz najbardziej dogodne dla siebie opcję.
    • W salonie Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Faksem – wyślij zgłoszenie na numer 22 338 52 42.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy
    • Telefonicznie – zadzwoń na infolinię:
      • 801 802 803 – Klient indywidualny
      • 801 888 999 – Klient biznesowy

    Wycofanie rezygnacji z umowy jest możliwe do dnia rozwiązania umowy.

  • Jak rozwiązać umowę w przypadku śmierci Klienta?

    Do odłączenia usługi musisz przedstawić aktu zgonu Klienta, który zawarł umowę z Netią.

    Pismo zawierające dane Klienta, numer konta i numer umowy wraz z aktem zgonu (kopia lub oryginał) dostarcz Netii w wybrany prze siebie sposób:

    • Do salonu Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Faksem – wyślij zgłoszenie na numer 22 338 52 42.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny,
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy.

    Po zarejestrowaniu aktu zgonu wyłączymy świadczone usługi w najbliższym możliwym terminie, bez naliczania opłat za przedwczesne zerwanie umowy, a nadpłatę zwrócimy. Przeczytaj o zasadach zwrotu nadpłaty tutaj.

    Dowiedz się więcej o skutkach prawnych, które wynikają dla umowy po śmierci Klienta tutaj.

Może zainteresują Cię inne oferty Netii?
SPRAWDŹ

Zostaw numer, zadzwonimy

Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu.

+48

Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.