Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Wypowiedzenie umowy – klient indywidualny | Netia
Menu przestrzeni klienckich

Netia

Odstąpienie lub rozwiązanie umowy

Biuro obsługi klienta
22 358 15 25

Biuro obsługi klienta22 358 15 25
  • ikona telefonu

    Telefonicznie

    Klient indywidualny – 801 802 803
    Klient biznesowy – 801 888 999
    Opłaty zgodne z taryfą operatora

  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl
    Klient biznesowy – firma@netia.pl

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

  • ikona salonu sprzedaży

    W Punkcie Obsługi Sprzedaży

    Odwiedź najbliższy salon Netii

  • ikona Netia Online

    W serwisie Netia Online

    Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.

Odstąpienie od umowy

Od umowy z Netią możesz odstąpić w przypadku gdy:

  • Umowa została zawarta poza salonem Netii lub na odległość.

  • Od momentu podpisania umowy lub akceptacji warunków umowy przesłanych drogą elektroniczną nie minęło 14 dni kalendarzowych.

POBIERZ WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl
    Klient biznesowy – firma@netia.pl

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

  • ikona salonu sprzedaży

    W Punkcie Obsługi Sprzedaży

    Odwiedź najbliższy salon Netii

  • ikona Netia Online

    W serwisie Netia Online

    Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.

Rozwiązanie umowy

Warunki rozwiązania umowy:

  • Rezygnacja z umowy przedłużonej na czas nieokreślony:
    W sytuacji, gdy umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony, możesz z niej zrezygnować w dowolnym momencie. W takim przypadku obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

  • Rezygnacja z umowy na czas określony:
    Jeżeli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy przed upływem okresu, na który została zawarta, to w takiej sytuacji zostanie naliczona opłata odszkodowawcza za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Usługa zostanie wyłączona po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu w którym otrzymamy Twoją rezygnację.

  • Rezygnacja z umowy na czas określony z dniem jej zakończenia:
    Jeśli chcesz zakończyć umowę dokładnie z dniem końca okresu na który została zawarta, złóż dyspozycję z wyprzedzeniem co najmniej jednego pełnego okresu rozliczeniowego.

POBIERZ WZÓR FORMULARZA
Może zainteresują Cię inne oferty Netii?
SPRAWDŹ

Najczęściej zadawane pytania

Odstąpienie lub rozwiązanie umowy

  • Jak zwrócić sprzęt po odstąpieniu lub rezygnacji z umowy?

    Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu bądź wyłączenia usług po rozwiązaniu umowy w terminie 14 dni należy dokonać zwrotu posiadanych urządzeń (liczy się data nadania przesyłki).

    • Spakuj wszystkie elementy zestawu (np. modem, router, dekoder) wraz z zasilaczem;
    • Zadbaj o to, aby sprzęt był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas jego transportu;
    • Pamiętaj że zwracane urządzenie nie może być uszkodzone;

    Wyślij paczkę na adres:

     Netia S.A.
     Centrum Logistyczne
     InterPhone Service Sp. z o. o.
     ul. Inwestorów 13
     39-300 Mielec

  • Jakie są opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy?

    Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta będzie wiązało się to z obowiązkiem zapłaty odszkodowania/opłaty wyrównawczej, która jest określona w Szczegółowych Warunkach Promocji bądź umowie. Kwota odszkodowania/opłaty wyrównawczej zostanie pomniejszona proporcjonalnie za okres od zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

    Możesz sprawdzić wysokość opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy, kontaktując się z nami:

    • mailowo:
      • Klient indywidualny – info@netia.pl
      • Klient biznesowy – firma@netia.pl
    • telefonicznie:
      • Klient indywidualny – 801 802 803. Opłata zgodna z taryfą operatora.
      • Klient biznesowy – 801 888 999. Opłata zgodna z taryfą operatora.
  • Czy można wycofać rezygnację z umowy?

    Tak, możesz to zrobić. Wybierz najbardziej dogodne dla siebie opcję.
    • W salonie Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy
    • Telefonicznie – zadzwoń na infolinię:
      • 801 802 803 – Klient indywidualny. Opłata zgodna z taryfą operatora.
      • 801 888 999 – Klient biznesowy. Opłata zgodna z taryfą operatora.
  • Jak rozwiązać umowę w przypadku śmierci Klienta?

    W przypadku śmierci Klienta do pisma/formularza z rozwiązaniem umowy należy dołączyć kopię aktu zgonu.

    Dokumenty należy wysłać jednym z poniżej wskazanych kanałów:

    • Do salonu Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny,
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy.

    Dowiedz się więcej o skutkach prawnych, które wynikają dla umowy po śmierci Klienta tutaj.

Rezygnacja z umowy przez klientów biznesowych
ze średnich i dużych firm
Sprawdź, jak to zrobić!