Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913
Wypowiedzenie umowy – klient indywidualny | Netia
Menu przestrzeni klienckich

Netia

Odstąpienie lub rozwiązanie umowy

Biuro obsługi klienta
22 358 15 25

Biuro obsługi klienta22 358 15 25

Zostań z nami

Zadzwoń do nas lub zostaw swój numer telefonu. Zadzwonimy.

+48

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.

Zastanawiasz się
nad odstąpieniem lub rozwiązaniem umowy?

Poznaj nasze oferty!

  • ikona telefonu

    Telefonicznie

    Klient indywidualny – 801 802 803. Opłata zgodna z taryfą operatora.
    Klient biznesowy – 801 888 999. Opłata zgodna z taryfą operatora.

  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl
    Klient biznesowy – firma@netia.pl

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

  • ikona salonu sprzedaży

    W Punkcie Obsługi Sprzedaży

    Odwiedź najbliższy salon Netii

  • ikona Netia Online

    W serwisie Netia Online

    Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.

Odstąpienie od umowy

Od umowy z Netią możesz odstąpić w przypadku gdy:

  • Umowa została zawarta poza salonem Netii lub na odległość.

  • Od momentu podpisania umowy lub akceptacji warunków umowy przesłanych drogą elektroniczną nie minęło 14 dni kalendarzowych.

POBIERZ WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Chcesz rozwiązać umowę?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
  • ikona maila

    Mailowo

    Klient indywidualny – info@netia.pl
    Klient biznesowy – firma@netia.pl

  • ikona poczty

    Pocztą

    Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
    40-950 Katowice S105.

  • ikona salonu sprzedaży

    W Punkcie Obsługi Sprzedaży

    Odwiedź najbliższy salon Netii

  • ikona Netia Online

    W serwisie Netia Online

    Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.

Rozwiązanie umowy

Warunki rozwiązania umowy:

  • Rezygnacja z umowy przedłużonej na czas nieokreślony:
    W sytuacji, gdy umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony, możesz z niej zrezygnować w dowolnym momencie. W takim przypadku obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

  • Rezygnacja z umowy na czas określony:
    Jeżeli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy przed upływem okresu, na który została zawarta, to w takiej sytuacji zostanie naliczona opłata odszkodowawcza za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Usługa zostanie wyłączona po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu w którym otrzymamy Twoją rezygnację.

  • Rezygnacja z umowy na czas określony z dniem jej zakończenia:
    Jeśli chcesz zakończyć umowę dokładnie z dniem końca okresu na który została zawarta, złóż dyspozycję z wyprzedzeniem co najmniej jednego pełnego okresu rozliczeniowego.

POBIERZ WZÓR FORMULARZA
Może zainteresują Cię inne oferty Netii?
SPRAWDŹ

Najczęściej zadawane pytania

Odstąpienie lub rozwiązanie umowy

  • Jak zwrócić sprzęt po odstąpieniu lub rezygnacji z umowy?

    Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu bądź wyłączenia usług po rozwiązaniu umowy w terminie 14 dni należy dokonać zwrotu posiadanych urządzeń (liczy się data nadania przesyłki).

    • Spakuj wszystkie elementy zestawu (np. modem, router, dekoder) wraz z zasilaczem;
    • Zadbaj o to, aby sprzęt był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas jego transportu;
    • Pamiętaj że zwracane urządzenie nie może być uszkodzone;

    Wyślij paczkę na adres:

     Netia S.A.
     Centrum Logistyczne
     InterPhone Service Sp. z o. o.
     ul. Inwestorów 13
     39-300 Mielec

  • Jakie są opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy?

    Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta będzie wiązało się to z obowiązkiem zapłaty odszkodowania/opłaty wyrównawczej, która jest określona w Szczegółowych Warunkach Promocji bądź umowie. Kwota odszkodowania/opłaty wyrównawczej zostanie pomniejszona proporcjonalnie za okres od zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

    Możesz sprawdzić wysokość opłaty za przedterminowe rozwiązanie umowy, kontaktując się z nami:

    • mailowo:
      • Klient indywidualny – info@netia.pl
      • Klient biznesowy – firma@netia.pl
    • telefonicznie:
      • Klient indywidualny – 801 802 803. Opłata zgodna z taryfą operatora.
      • Klient biznesowy – 801 888 999. Opłata zgodna z taryfą operatora.
  • Czy można wycofać rezygnację z umowy?

    Tak, możesz to zrobić. Wybierz najbardziej dogodne dla siebie opcję.
    • W salonie Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy
    • Telefonicznie – zadzwoń na infolinię:
      • 801 802 803 – Klient indywidualny. Opłata zgodna z taryfą operatora.
      • 801 888 999 – Klient biznesowy. Opłata zgodna z taryfą operatora.
  • Jak rozwiązać umowę w przypadku śmierci Klienta?

    W przypadku śmierci Klienta do pisma/formularza z rozwiązaniem umowy należy dołączyć kopię aktu zgonu.

    Dokumenty należy wysłać jednym z poniżej wskazanych kanałów:

    • Do salonu Netii – lista salonów
    • Pocztą – wyślij zgłoszenie na adres: Netia SA, skr. poczt. Nr 597, 40-950 Katowice S105.
    • Mailowo – wyślij zgłoszenie na adres e-mail:
      • info@netia.pl – Klient indywidualny,
      • firma@netia.pl – Klient biznesowy.

    Dowiedz się więcej o skutkach prawnych, które wynikają dla umowy po śmierci Klienta tutaj.

Rezygnacja z umowy przez klientów biznesowych
ze średnich i dużych firm
Sprawdź, jak to zrobić!

Zostaw numer, zadzwonimy

Jeśli chce Pan/i żebyśmy się skontaktowali w sprawie produktów i usług Netii, proszę zostawić swój numer telefonu.

+48

Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.

Informacja Netia S.A. o przetwarzaniu danych osobowych osób zainteresowanych usługami i produktami Netia S.A./podmiotów trzecich współpracujących z Netia S.A.

    • Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować

      • 1. Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO"). Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować telefonicznie do Działu Obsługi Klienta (tel. 801802803, 227111111 lub z tel. kom. 793800300), pisemnie na adres: Netia S.A. – Dział Obsługi Reklamacji, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105, jeśli jesteś naszym klientem elektronicznie poprzez formularz na stronie Netia Online, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie sprzedaży (obsługi).
      • 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie na adres iod@netia.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych".
    • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

      • 3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne aby Netia S.A. mogła przedstawić osobie zainteresowanej ofertę lub informację dotyczącą usług i produktów Netia S.A. lub innych podmiotów.
      • 4. Dane osobowe są przetwarzane:
        I. w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
        II. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Netia S.A. lub strony trzeciej, takich jak obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
        III. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Komu dane osobowe będą przekazywane

      • 5. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym administratorowi usługi niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne, innym podwykonawcom w zakresie obsługi klienta, marketingu, podmiotom uprawionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Cyfrowy Polsat.
      • 6. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a ich kopie można uzyskać na wniosek złożony w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

      • 7. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji celu określonego w zgodzie lub do momentu cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
    • Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

      • 8. Przysługuje Pani/Panu prawo sprostowania danych, dostępu do danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych dostarczonych administratorowi.
      • 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora lub podmiotu trzeciego, w tym profilowania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
      • 10. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
      • 11. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 1 powyżej.
    • Gdzie można złożyć skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych

      • 12. Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych można złożyć do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Do przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisów i portali internetowych ma zastosowanie Polityka Prywatności.