Biuro obsługi klienta
22 358 15 25
-
Telefonicznie
Klient indywidualny – 801 802 803
Klient biznesowy – 801 888 999
Opłaty zgodne z taryfą operatora -
-
Pocztą
Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
40-950 Katowice S105. -
-
W serwisie Netia Online
Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.
Odstąpienie od umowy
Od umowy z Netią możesz odstąpić w przypadku gdy:
-
Umowa została zawarta poza salonem Netii lub na odległość.
-
Od momentu podpisania umowy lub akceptacji warunków umowy przesłanych drogą elektroniczną nie minęło 14 dni kalendarzowych.
-
-
Pocztą
Netia SA, skr. poczt. Nr 597,
40-950 Katowice S105. -
-
W serwisie Netia Online
Zaloguj się do serwisu Netia Online, a następnie wypełnij i prześlij formularz kontaktowy.
Rozwiązanie umowy
Warunki rozwiązania umowy:
-
Rezygnacja z umowy przedłużonej na czas nieokreślony:
W sytuacji, gdy umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony, możesz z niej zrezygnować w dowolnym momencie. W takim przypadku obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. -
Rezygnacja z umowy na czas określony:
Jeżeli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy przed upływem okresu, na który została zawarta, to w takiej sytuacji zostanie naliczona opłata odszkodowawcza za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Usługa zostanie wyłączona po zakończeniu pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu w którym otrzymamy Twoją rezygnację. -
Rezygnacja z umowy na czas określony z dniem jej zakończenia:
Jeśli chcesz zakończyć umowę dokładnie z dniem końca okresu na który została zawarta, złóż dyspozycję z wyprzedzeniem co najmniej jednego pełnego okresu rozliczeniowego.
Najczęściej zadawane pytania
Odstąpienie lub rozwiązanie umowy
ze średnich i dużych firm
