Sprawdź dostępność usług




Dostosuj wielkość czcionki:

Kontrast:

Strefa Klienta


Tłumacz Migam

Zasady dostępności i zakres tematyczny rozmowy:

  1. Usługa jest dostępna w dni robocze w godzinach 8-16
  2. Do prawidłowego funkcjonowania usługi nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania, usługa jest dostępna poprzez następujące przeglądarki : Chrome , Mozilla . Usługa wymaga aktualnej wtyczki Flash oraz dodatkowych urządzeń służących do komunikacji tj. kamerę, głośniki lub słuchawki oraz mikrofon
  3. Usługa ma za zadanie ułatwienie kontaktu w zakresie dotyczącym obsługi klienta oraz w zakresie produktów posiadanych przez Netia S.A.
  4. W przypadku pytań wykraczających poza zakres wskazany w pkt 3 Doradca ma prawo skierować Klienta/Abonenta do Punktu Obsługi i zakończyć rozmowę
  5. Netia S.A. zastrzega wizerunek Doradcy i wskazuje na stosowne przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych w późniejszymi zmianami w zakresie nieuprawnionego rozpowszechniania informacji
Uruchom tłumacza języka migowego



Pomoc asysty technika

Asysta technika w podłączeniu usługi telefonicznej.

  • jeśli w trakcie podłączania /aktywacji usług wystąpią problemy zgłoś to konsultantowi i skorzystaj z pomocy technika

Najczęściej zadawane pytania o elektroniczną fakturę

    Jak zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień

    Jak zalogować się do serwisu Netia Online?  Jak zmienić dane do logowania?

    Czy możliwe jest jednoczesne otrzymywanie faktur w formie papierowej i elektronicznej?

    Czy do otrzymywania faktur elektronicznych, konieczne jest posiadanie podpisu elektronicznego?

    Czy mam gwarancję, że e-FAKTURY Netii są bezpieczne i mogę na ich podstawie dokonywać rozliczeń?

    Co robić, gdy wezwie mnie Urząd Skarbowy ? Na jakim nośniku należy dostarczyć e-FAKTURĘ?

    W jakiej formie wystawiana jest korekta do e-faktury ?

    Czy fakturę elektroniczną można drukować?




Co to jest Netia Online?

Netia Online, to wygodny sposób na sprawdzanie rachunków i płatności. Dzięki nowemu serwisowi Netia Online można teraz samodzielnie i w dowolnej chwili:

  • na bieżąco kontrolować wszystkie wykonywane połączenia
  • drukować szczegółowe wykazy połączeń
  • sprawdzać faktury i płatności
  • sprawdzać stan (saldo) rachunku
  • aktywować usługi dodatkowe

Aby zalogować się w serwisie Netia Online wystarczy:

  • w oknie „Nazwa Użytkownika” wpisać numer konta Abonenta, znajdujący się w lewym górnym rogu każdej faktury, bezpośrednio pod datą jej wystawienia
  • w oknie „Hasło” wpisać PIN (Poufny Numer Identyfikacyjny), znajdujący się na umowie z Netią

Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz swojego numeru PIN, zadzwoń na numer infonetii: 801 802 803, a nasz konsultant w szybki sposób pomoże Ci nadać nowy numer PIN.

Możesz również odzyskać PIN za pomocą formularza dostępnego tutaj. W celu odzyskania PIN należy przygotować numer konta Abonenta oraz numer PESEL.

przejdź do netia online


Wysyłka korespondencji w wygodnej formie

Dostarczamy faktury, pisma w wybranej przez Klienta formie:

  • w formie elektronicznej (e-faktura)
  • w formie papierowej z powiększoną czcionką (wielkość 14)
  • w formie papierowej pisanej alfabetem Braille'a

Ważne dokumenty:

Kontakty

Infonetia 24/7

801 802 803

koszt połączenia równy cenie
jednej jednostki taryfikacyjnej

(22) 711 11 11

z telefonów komórkowych

Korespondencja

Netia SA

skr. poczt. nr 597
40-950 Katowice S105

Biuro numerów

801 801 913

Numer dostępny
na terenie całego kraju

Napisz do nas Wypełnij formularz, aby się z nami skontaktować.

formularz