Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia IT Support | Biznes Netia

Menu główne

Wsparcie zdalne i fizyczne

Wsparcie IT polega na pomocy zdalnej, wykorzystującej różne kanały komunikacji z Klientem (infolinia, e-mail, chat, strona WWW) oraz na fizycznym wsparciu lokalnym (service desk), realizowanym na terenie całego kraju.

Sprzęt

Profesjonalny laptop w różnych konfiguracjach technicznych, renomowanego dostawcy sprzętu DELL, z możliwością zakupu lub dzierżawy (w modelu opex).

Usługa Netia IT Support zapewnia:

Pomoc wykwalifikowanych specjalistów IT

dostępna pod jednym numerem telefonu lub adresem e-mail, w godzinach biznesowych (w pakietach Basic, Standard i Premium) oraz całodobowo (w pakiecie Custom), a w przypadku interwencji lokalnych wizyta specjalisty na miejscu u Klienta.

Wsparcie zdalne

kontakt telefoniczny lub mailowy oraz zdalne przejęcie pulpitu (we wszystkich czterech pakietach), z limitem interwencji zdalnych oraz możliwością zamawiania dodatkowych w trakcie trwania umowy

Wsparcie lokalne

wizyta technika lub inżyniera w lokalizacji Klienta oraz usunięcie problemu w czasie zgodnym z SLA

Dostarczenie i zainstalowanie sprzętu PC

dostawa laptopa lub desktopa do wskazanej przez Klienta lokalizacji

Konfiguracja sprzętu sieciowego i peryferiów sieciowych

konfiguracja sprzętu typu: router, switch, drukarka, skaner, urządzenie wielofunkcyjne lub serwer w lokalizacji wskazanej w umowie

Przykładowa konfiguracja


Laptop Dell Latitude 3301 BTO*
od 139,99 zł netto/miesięcznie
w tym support techniczny od 34,99 zł netto/miesięcznie

* realizacja usługi uzależniona od dostępności sprzętu

Usługa Netia IT Support składa się z 4 pakietów

  BASIC STANDARD PREMIUM CUSTOM
LICZBA STANOWISK
(wielkość firmy)
5+ 10+ 50+ 100+
CENA SUPPORTU
za stanowisko (mies.)
od 14,99 zł netto od 34,99 zł netto od 44,99 zł netto cena wg indywid. uzgodnień
LICZBA INTERWENCJI ZDALNYCH W PAKIECIE bez limitu bez limitu bez limitu bez limitu
DOSTĘPNOŚĆ SPECJALISTÓW IT w godzinach biznesowych w godzinach biznesowych w godzinach biznesowych całodobowo
WDROŻENIE ZE SPRZĘTEM self service usługa pod klucz usługa pod klucz usługa pod klucz
UTRZYMANIE:
obsługa zdalna / lokalna
help desk help desk i local support help desk i local support help desk i local support
MODEL OFEROWANIA SPRZĘTU zakup w usłudze,
zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty,
zakup jednorazowy
SLA Komfort Komfort Komfort Standard Komfort Standard
Platinium
Pobierz

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą
  • Netia IT Support (wsparcie informatyczne dla firm)

    Już od dłuższego czasu na rynku widoczny jest trend "używam, ale nie posiadam", który jest także stosowany przez firmy korzyści z leasingu samochodów czy maszyn. Podobnym podejściem charakteryzuje się usługa Netia IT Support, czyli kompleksowe wsparcie informatyczne dla firm wraz ze profesjonalnym sprzętem (np. laptopy Dell) lub bez. Mocną stroną usługi jest szeroka dostępność świadczonych usług i różne modele współpracy, a także konkurencyjne ceny dostarczanego sprzętu.
     
  • Na czym polega IT Support?

    Obsługa szeregu różnych systemów informatycznych, zainstalowanych na komputerach pracowników, dostępna jest w godzinach biznesowych lub całodobowo (w zależności od wybranego pakietu abonamentowego). Obejmuje ona zdalne wsparcie informatyczne ze strony wykwalifikowanych specjalistów IT, świadczone przez telefon lub e-mail, zdalne przejęcie pulpitu obsługiwanego komputera, albo wizytę technika lub inżyniera w siedzibie klienta. Co ważne Netia zrealizuje nielimitowaną liczbę działań zdalnych.

    Istotną cechą usługi Netia IT Support są znaczne oszczędności po stronie klienta, który nie tylko nie ponosi wydatków związanych z zakupem sprzętu, ale nie musi też utrzymywać działu IT odpowiedzialnego za sprawne działanie sprzętu IT.
     
  • Pomoc informatyczna dla firm

    Według badań około 70% firm jest obecnie zainteresowanych zewnętrzną obsługą IT, ponieważ pozwala to nie tylko zoptymalizować firmowe działy IT i skoncentrować się na działaniach biznesowych, ale zapewnia spore oszczędności. Zmniejszają się koszty administracyjne, powstające podczas tworzenia nowych stanowisk pracy oraz koszty utrzymania działów IT, na które składają się potrzeby zapewnienia nowoczesnego sprzętu oraz wysoko wyspecjalizowanych pracowników, a także ich szkoleń i certyfikacji.
    Usługa Netia IT Support dostępna jest w czterech wariantach: Basic, Standard, Premium oraz Custom. Poszczególne abonamenty różnią się między sobą zakresem pomocy technicznej, czasem dostępności specjalistów IT, a także rodzajem umowy z gwarantowanym poziomem SLA. Wsparcie IT dla typowych aplikacji biurowych mieści się już w ramach abonamentu podstawowego (Basic).

    Usługa Netia IT Support jest dostępna już od 5 stanowisk, a najkrótszy okres trwania umowy serwisowej oraz umowy dzierżawy sprzętu wynosi 12 miesięcy. Usługa wsparcia może być świadczona na sprzęcie informatycznym dostarczonym przez Netię, albo na posiadanym przez klienta.

    W ramach usługi Netia IT Support firma Netia może dostarczyć klientom biznesowym nowoczesne komputery DELL wraz z pełną, profesjonalną pomocą informatyczną w ramach jednej, niewysokiej opłaty abonamentowej.
     

Netia IT Support należy do usług

kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.