Synthos – outsourcing bezpieczeństwa, który się opłaca | Biznes Netia
Menu główne

Synthos – outsourcing bezpieczeństwa,
który się opłaca

Całodobowa ochrona przed incydentami

Cyberataki stają się coraz poważniejszym zagrożeniem. Ich liczba skokowo wzrosła w 2022 r. w związku z sytuacją geopolityczną. Z danych CheckPoint wynika, że polskie firmy są atakowane przez hakerów średnio co 9 minut – plasuje to nas na szóstym miejscu w Europie pod względem zagrożeń cybernetycznych.

Jak zabezpieczyć się przed włamaniem? Istnieją dwa możliwe scenariusze – budowa własnych struktur bezpieczeństwa oraz ich outsourcing. Firma Synthos zdecydowała się na to drugie rozwiązanie, powierzając swoje bezpieczeństwo teleinformatyczne Netii.

O współpracy Synthos i Netii

Dzięki współpracy z Netią nasze zabezpieczenia zostały uzupełnione, między innymi o monitoring 24/7 oraz wsparcie w analizie i mitygacji zagrożeń. W obecnych, niebezpiecznych czasach, jest to wymóg nie tylko techniczny, ale coraz częściej również formalny. Budowa własnego SOC jest dla większości, nawet dużych firm, nieefektywna kosztowo i skomplikowana. Stąd kluczowe jest znalezienie solidnego partnera, który uzupełni systemy bezpieczeństwa, wdrażając ustandaryzowane procesy i rozwiązania.

Szymon Frysztacki IT Security Officer Synthos

Korzyści

Całodobowa ochrona danych

Eksperci Netii cały czas czuwają nad bezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej Synthos. Szukają potencjalnych luk w zabezpieczeniach, analizują wyniki symulowanych ataków oraz przygotowują rekomendacje zmian i raporty, dokumentujące podjęte działania.

Możliwość korzystania z wiedzy ekspertów

W razie jakichkolwiek wątpliwości, Klient może zwrócić się do ekspertów Netii po fachową wiedzę i wsparcie. Co więcej, ma możliwość skorzystania ze szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla swoich pracowników.

Znaczne oszczędności

Budowa własnego zespołu SOC jest bardziej kosztowna niż outsourcing usług z obszaru cyberbezpieczeństwa. Powierzając Netii zadanie ochrony własnej infrastruktury IT, można uzyskać wysoką jakość usług SOC przy relatywnie niskiej cenie, m.in. dzięki częściowej automatyzacji niektórych procesów.

Zainteresowała Cię ta historia?

Pobierz case study

Wybierz swój język ×