Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

#Zostańwdomu z Netią, czyli działamy dla Ciebie - Netia

Menu główne

Działamy dla Ciebie!

W trosce o zdrowie nas wszystkich dostosowaliśmy funkcjonowanie firmy do nowej, epidemicznej rzeczywistości. Nasza infrastruktura działa sprawnie, a służby techniczne są wyposażone w adekwatne środki bezpieczeństwa. Aby umilić Państwu czas spędzony w domach, przygotowaliśmy w prezencie szereg propozycji.

  • #przyspieszamyinternet

  • #zostańwdomu

  • #bezpieczeństwo

  • #obsługaklienta

#przyspieszamyinternet

Wiemy jak ważne jest Twoje domowe biuro i e-szkoła Twoich dzieci. Przyspieszyliśmy prędkość Twojego łącza do jego maksymalnych możliwości technicznych.

Aby umilić czas spędzony w domu

przygotowaliśmy dla Ciebie okna otwarte
oraz gorące premiery VOD

#zostańwdomu

do 5 maja, wszyscy klienci usług TV mogą
oglądać bez dodatkowych opłat wszystkie
kanały z pakietów:

  • Wiedza i odkrycia
    Wiedza i odkrycia
    (13 kanałów)
  • Starsze dzieci
    Starsze dzieci
    (6 kanałów)
  • Seriale
    Seriale
    (15 kanałów)
  • Polsat News
    Polsat News

Lista wszystkich odkodowanych kanałów:

 

 

  • Polsat News HD
  • Discovery Channel HD
  • National Geographic HD
  • Planete Plus HD
  • BBC First HD
  • BBC Earth HD
  • Discovery Science HD
  • History HD
  • Discovery Historia
  • Polsat Viasat History HD
  • BBC Brit HD
  • Polsat Doku HD
  • Russia Today Documentary HD
  • Disney Channel
  • Disney XD
  • Cartoon Network
  • Nicktoons
  • Nickelodeon Polska
  • Teletoon Plus HD
  • Polsat Romans
  • TVP Seriale
  • AXN HD
  • AXN Spin HD
  • AXN Black
  • AXN White
  • Comedy Central HD
  • Comedy Central Family HD
  • FOX HD
  • FOX Comedy HD
  • 13ulica HD
  • SCI-FI Universal
  • Epic Drama HD
  • AMC
  • CBS Reality

Promocje VOD

Wypożycz popularne filmy już od 2,99 zł

Kinowe hity na VOD

Hejter

Pan T

Misiek i Chiński Skarb

Boże Ciało

Mayday

Kod Dedala

#bezpieczeństwo

Ekipy techniczne są do Twojej dyspozycji. W tym szczególnym czasie wszystkie prace realizujemy w zgodzie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.

#obsługaklienta

Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Twoje potrzeby. Prosimy o wyrozumiałość przy możliwym wydłużaniu się czasu oczekiwania na połączenie z naszymi specjalistami.

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z wygodnych rozwiązań samoobsługowych oraz formularzy kontaktowych​
 

 

Pomoc

Zapoznaj się z naszą rozbudowaną sekcją pomocy. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce łatwo znajdziesz interesujące Cię tematy

Sprawdż
 

Netia Online

Zaloguj się do Panelu Klienta i samodzielnie zarządzaj swoim kontem

Zaloguj się

    Często zadawane pytania

  • Jakie niespodzianki przygotowała Netia dla Klientów usługi telefonii komórkowej?

    Ponad 100tys abonentów Netia Mobile i Mobilnego Internetu otrzymało 1 kwietnia darmowy pakiet 10GB danych. Pakiet jest jednorazowy, ważny przez 60 dni. Jeśli prezent został Ci przyznany, powinieneś otrzymać SMS o treści „Grupa Netia: #zostanwdomu – potrzebujesz więcej danych?, w prezencie za 0zl otrzymujesz dodatkowy pakiet danych 10GB do wykorzystania przez 60dni.”

  • Jakie niespodzianki przygotowała Netia dla Klientów usług telewizyjnych?

    w terminie 31.03. - 05.05.2020 roku dla Klientów usługi telewizyjnej zostało udostępnione Otwarte Okno na poniżej wymienione kanały:
    Wiedza i odkrycia:

    • Discovery Channel HD (45)
    • National Geographich HD (46)
    • Planete Plus HD (47)
    • NNC First HD 48)
    • BBC Earth HD (49)
    • Discovery Science HD (50)
    • History HD (51)
    • Discovery Historia (53)
    • Viasat History HD (54)
    • H2 HD (55)
    • BBC Brit HD (56)
    • Polsat Doku HD (57)
    • Russia Today Documentary HD (196)
    Starsze Dzieci:
    • Disney Channel (110)
    • Disney XD (111)
    • Cartoonnetwork (112)
    • Nicktoons (113)
    • Nickelodeon Polska (114)
    • Teletoon plus HD (116) 
    Seriale:
    • Polsat Romans (120)
    • TVP Seriale (121)
    • AXN HD (122)
    • AXN Spin HD (123)
    • AXN Black (124)
    • AXN White (125)
    • Comedy Central HD (126)
    • Comedy Central Family HD (127)
    • Fox hd (128)
    • Fox Comedy HD (129)
    • 13 ulica HD (131)
    • SciFi universal (132)
    • Epic Drama HD (133)
    • AMC (134)
    • CBS Reality (135)
  • Jakie niespodzianki przygotowała Netia dla Klientów usług internetowych?

    W ramach akcji #przyspieszamyinternet, klientom, korzystającym z łączy nowej generacji, bez dodatkowych opłat, na miesiąc, przyśpieszyliśmy do maksymalnych możliwych technicznie wartości wszystkie dostępy światłowodowe, oznacza to, że większość Klientów będzie mogła uzyskać prędkość nawet 1 Gb/s

  • W jaki sposób mogę uczestniczyć w lekcjach w ramach projektu "Szkoła z TVP"?

    lekcje transmitowane są na 4 kanałach Telewizji Polskiej:

    • TVP Sport
    • TVP Rozrywka
    • TVP Historia
    • TVP3

    Istnieje również możliwość korzystania z lekcji na stronie https://vod.tvp.pl a pełny plan zawierający godziny oraz kanały transmisji dostępny jest na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja

  • Mam obawy o kontakt z innymi osobami. W jaki sposób są zabezpieczeni technicy, realizujący instalacje lub naprawy w mieszkaniach?

    Osoby realizujące obsługę techniczną usług Grupy Netia są wyposażane w adekwatne do sytuacji środki ochronne. Przede wszystkim każdy technik posiada środek do dezynfekcji rąk, którego ma obowiązek używać każdorazowo przez i po wizycie w danym lokalu. Obowiązkowe jest też używanie ochraniaczy na obuwie przy wejściu do danego mieszkania. Techników zaopatrujemy też, w miarę dostępności, w dodatkowe środki ochronny osobistej tj. jednorazowe rękawiczki oraz atestowane maseczki ochronne. Technicy zostali też szczegółowo poinstruowani w zakresie prewencji epidemicznej, zgodnie z wytycznymi m.in. Głównego Inspektora Sanitarnego. 

    Jeśli jednak obawiają się Państwo wpuszczenia do swojego mieszkania naszego technika, istnieje możliwość przesunięcia wizyty na inny, ustalony indywidualnie, termin.  

    W okresie stanu epidemii nie są realizowane zgłoszenia w lokalach, w których przebywają osoby objęte kwarantanną. W takich przypadku konieczne jest przesuniecie działań naszych służb na okres po zakończeniu kwarantanny. 

  • Jak mogę się z Wami skontaktować w czasie trwania stanu epidemii?

    Jesteśmy przygotowani na to, aby w sposób niezakłócony być do Twojej dyspozycji, informację jak się z nami skontaktować znajdziesz w zakładce „kontakt” na naszej stronie. Pamiętaj, że w Centrum Pomocy Netii znajdziesz setki artykułów, które pomogą znaleźć odpowiedź na Twoje pytania lub rozwiązać Twój problem, a do twojej dyspozycji jest serwis NetiaOnline.pl gdzie w łatwy sposób sprawdzisz saldo konta, ostatnie wpłaty, znajdziesz swoje faktury, uzyskasz wykaz połączeń, możesz dokonać zmian w pakietach telewizyjnych oraz zamówić nowe. Ponadto otrzymasz informacje o aktualnych utrudnieniach technicznych oraz możesz szybko zgłosić awarię usługi i sprawdzić jej status. W netiaonline.pl znajdziesz również formularz, za pomocą którego możesz skontaktować się z nami.

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.