Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 801 801 913

Netia IT Support | Biznes Netia

Menu główne

Wsparcie zdalne i fizyczne

Wsparcie IT polega na pomocy zdalnej, wykorzystującej różne kanały komunikacji z Klientem (infolinia, e-mail, chat, strona WWW) oraz na fizycznym wsparciu lokalnym (service desk), realizowanym na terenie całego kraju.

Sprzęt

Profesjonalny laptop w różnych konfiguracjach technicznych, renomowanego dostawcy sprzętu DELL, z możliwością zakupu lub dzierżawy (w modelu opex).

Usługa Netia IT Support zapewnia:

Pomoc wykwalifikowanych specjalistów IT

dostępna pod jednym numerem telefonu lub adresem e-mail, w godzinach biznesowych (w pakietach Basic, Standard i Premium) oraz całodobowo (w pakiecie Custom), a w przypadku interwencji lokalnych wizyta specjalisty na miejscu u Klienta.

Wsparcie zdalne

kontakt telefoniczny lub mailowy oraz zdalne przejęcie pulpitu (we wszystkich czterech pakietach), z limitem interwencji zdalnych oraz możliwością zamawiania dodatkowych w trakcie trwania umowy

Wsparcie lokalne

wizyta technika lub inżyniera w lokalizacji Klienta oraz usunięcie problemu w czasie zgodnym z SLA

Dostarczenie i zainstalowanie sprzętu PC

dostawa laptopa lub desktopa do wskazanej przez Klienta lokalizacji

Konfiguracja sprzętu sieciowego i peryferiów sieciowych

konfiguracja sprzętu typu: router, switch, drukarka, skaner, urządzenie wielofunkcyjne lub serwer w lokalizacji wskazanej w umowie

Przykładowa konfiguracja


Laptop Dell Latitude 3301 BTO*
od 139,99 zł netto/miesięcznie
w tym support techniczny od 34,99 zł netto/miesięcznie

* realizacja usługi uzależniona od dostępności sprzętu

Usługa Netia IT Support składa się z 4 pakietów

  BASIC STANDARD PREMIUM CUSTOM
LICZBA STANOWISK
(wielkość firmy)
5+ 10+ 50+ 100+
CENA SUPPORTU
za stanowisko (mies.)
od 14,99 zł netto od 34,99 zł netto od 44,99 zł netto cena wg indywid. uzgodnień
LICZBA INTERWENCJI ZDALNYCH W PAKIECIE bez limitu bez limitu bez limitu bez limitu
DOSTĘPNOŚĆ SPECJALISTÓW IT w godzinach biznesowych w godzinach biznesowych w godzinach biznesowych całodobowo
WDROŻENIE ZE SPRZĘTEM self service usługa pod klucz usługa pod klucz usługa pod klucz
UTRZYMANIE:
obsługa zdalna / lokalna
help desk help desk i local support help desk i local support help desk i local support
MODEL OFEROWANIA SPRZĘTU zakup w usłudze,
zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty
zakup w usłudze,
​zakup na raty,
zakup jednorazowy
SLA Komfort Komfort Komfort Standard Komfort Standard
Platinium
Pobierz

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Netia IT Support należy do usług

kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Wybierz swój język ×

cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.