Problemy z logowaniem

Logowanie

Do Netia Online możesz się zalogować na kilka sposobów. Ty wybierasz jakich danych chcesz do tego użyć.


  1. Zaloguj się adresem email i hasłem


    logowanie1
    • Adres email – podałeś go przy rejestracji konta w Netia Online

    • Hasło – ustaliłeś je dla siebie podczas rejestracji konta w Netia Online


  2. Zaloguj się przez Social MediaFacebook lub Google


    logowanie2
    • Twoje indywidualne dane, których używasz logując się na Facebooku lub do Google


  3. Zaloguj się numerem konta abonenta i PINem


    logowanie 3
    • Numer konta abonenta – znajdziesz go w górnej części każdej faktury otrzymanej od Netii. Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze pierwszej faktury lub powiadomienia o niej, numer konta abonenta znajdziesz w mailu potwierdzającym aktywację usług.

    • PIN – znajdziesz go na umowie


  4. Zaloguj się nazwą użytkownika i hasłem


    logowanie4
    • Nazwa użytkownika – ustawiłeś indywidualnie po zalogowaniu się do NOL numerem konta abonenta i PINem

    • Hasło – ustawiłeś indywidualnie po zalogowaniu się do NOL numerem konta abonenta i PINem


Numerem konta abonenta i PINem oraz nazwą użytkownika i hasłem zalogujesz się tylko, jeśli jesteś klientem, który zaczął korzystać z Netia Online przed 29.10.2018 r.

Czy powyższy tekst okazał się przydatny?



Jeżeli masz pomysł jak możemy poprawić tekst pomocy, napisz do nas

Powiązane tematy